Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ارتقای نیروهای بومی و نگاه بومی به ظرفیت‌های استان‌ها جزو سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حسین انتظامی پیش‌از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد اظهار داشت: شخصاً به دلیل مشغله کاری در مراسم تودیع و معارفه شرکت نمی‌کنم اما تا اسم استان کردستان را شنیدم، پذیرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های استان کردستان گفت: پیشرفت کشور جز در سایه توسعه مناطق اتفاق نمی‌افتد و برای این مهم باید به مبانی فرهنگی و توسعه فرهنگی توجه کنیم چراکه فرهنگ پیشران توسعه است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اگر به حوزه فرهنگ و مولدان فرهنگی توجه داشته باشیم خود به خود توسعه مناطق و توسعه کشور به وقوع می‌پیوند.

وی با اشاره به دوران مدیریتی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: جعفری در طی مسئولیت چهار ساله خود، خدمات زیادی به کردستان کرده و دلسوزانه پیگیر توسعه استان بود.

انتظامی افزود: بنده با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به واسطه مسئولیت در وزارت خانه از قبل آشنا هستم و این سیاست وزارت بود که در حوزه فرهنگ به نیروهای بومی و شایسته‌سالاری و ارتقاء نیروهای درون سیستم توجه شود.

وی اظهار کرد: بهتر است به جای اینکه افرادی را در مقام عالی وزیر قرار دهیم معاون وزیر را ارتقاء و به جای معاون از مدیران کل استفاده شود چراکه منطق برای رسیدن به ثبات مدیریتی همین است و باید به این تفکر در استان کردستان توجه شود.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: نگاه بومی به ظرفیت‌های استان‌ها، سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد است چراکه این مهم در شکل‌گیری فرهنگ انسانی و افزایش کیفیت کمک‌کننده بوده و از خلاء مدیریتی و فاصله افتادن بین اجرا برنامه‌ها می‌کاهد.

وی بیان کرد: کردستان به‌دلیل پیشینه فرهنگی عمیق و اصیل می‌تواند پیشران توسعه فرهنگی باشد و باید به‌طور جدی به این مهم توجه شود و اگر به تنوع فرهنگی باور داشته باشیم به انسجام ملی، افزایش امنیت و جلوگیری از واگرایی‌ها دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/

R7848/P1336/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر