Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@10:17:44 GMT

واگذاری 200 واحد در همدان به بخش خصوصی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۶۰۶۶

واگذاری 200 واحد در همدان به بخش خصوصی

به گزارش ایسکانیوز، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه جا دارد از مردم استان همدان برای برپایی 40 موکب برای پذیرایی از زائران اربعین تقدیر و تشکر کنم اظهار کرد: دولت هزینه ای در این زمینه نکرد.

وی با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی همدان جزو استان‌های خوب است و خوب عمل کرده است ادامه داد: کل سهم ما برای واگذاری به بخش خصوصی بود 120 واحد در دو سال بود که تاکنون 355 واحد واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با بیان اینکه واگذاری بیش از 200 واحد به بخش خصوصی در دست اقدام است ادامه داد: 85 درصد از اراضی آبی مستعد کشاورزی همدان زیر پوشش آبیاری مدرن قرار دارند.

وی با بیان اینکه 30 مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: وزیر سابق نیرو عنوان کرد که استان همدان باید پایلوت نیروگاه خورشیدی شود.

نیکبخت با اشاره به اینکه به دنبال وارد کردن و ساخت کارخانه تولید پنل‌های نیروگاه خورشیدی هستیم افزود: سرمایه‌گذار انتخاب شده و قراردادهایی در این زمینه منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال اجرای آبیاری تحت فشار در باغات هستیم، افزود: 11 هزار و 401 نفر تا دو هفته پیش در استان همدان اشتغال ایجاد شده و تا پایان سال تعداد اشتغال ایجاد شده در استان باید به 20 هزار نفر برسد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه برخی می‌گویند 11 هزار شغلی که ایجاد شده را نمی‌بینیم، حق هم دارند چراکه بیکاری همچنان ملموس است، ادامه داد: اعلام کردم کمیته‌ای متشکل از نماینده اداره کار، نماینده مجلس هر شهرستان، نماینده خانه مطبوعات، نماینده دستگاه‌های اجرایی در رابطه با اشتغال ایجاد شده در استان همدان راستی‌آزمایی انجام دهند.

وی با بیان اینکه بیکاری فراوان در استان همدان وجود داشت، بیان کرد: با اجرای هدفمندی یارانه‌ها حامل انرژی گران شده و کارخانه‌ها تعطیل شدند اما اکنون نباید با گذشته کاری داشته باشیم بلکه باید برای ایجاد اشتغال و رونق تولید تلاش کنیم.

نیکبخت با بیان اینکه برخی بنده را متهم می‌کنند که فقط نگاه حوزه اشتغال دارم، افزود: باید به همه حوزه‌ها نگاه کنم اما در صورتی که مشکل کمبود شغل حل شود، مشکل طلاق، اعتیاد، امنیت، آسیب‌های اجتماعی و... حل می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال باید تمام ارکان نظام مشارکت کنند، تصریح کرد: وزیر کار صحبتی داشتند که از ابتدای انقلاب تاکنون کسی این حرف را نزده بود و گفتند که «اشتغال با من است» به همین خاطر از نمایندگان مجلس انتظار دارم وزیر کار را از صحبت خود پشیمان نکنند و هر روز او را به مجلس نکشانند.

نیکبخت با بیان اینکه هر توفیقی در تولید و توسعه در استان همدان نتیجه همدلی است، تاکید کرد: استان همدان آمادگی دارد که روی ریل توسعه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و به خصوص نمایندگان مجلس برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد چند شغل در استان تلاش می‌کنند، ادامه داد: استان همدان روی ریل توسعه قرار دارد.

استاندار همدان در ادامه به سفر ریاست جمهوری در سال 94 به استان همدان اشاره کرد و ادامه داد: 22 طرح سفر ریاست جمهوری به استان 45 تا صد درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به وجود یک‌هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود 4، 8 و 18 درصد در استان همدان، ادامه داد: 60 میلیارد تومان به عنوان کمک فنی و اعتباری در بانک‌ها امانت گذاشتیم تا بتوانیم برای طرح‌های ضروری یارانه تسهیلات بدهیم.

نیکبخت با اشاره به برگزاری کارگروه اشتغال با حضور تمام مسؤولان اعم از دهیاران و بخشداران استان همدان، افزود: در این جلسه انتظارات و داشته‌های خود را مطرح می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان همه مدیران استان ملزم شدند به همه شهرستان‌ها هر ماه یکبار سرکشی کنند، یادآور شد: فرمانداران باید حضور مدیران به شهرستان‌ها را گزارش دهند.

استاندار همدان از زحمات محمد ابراهیم الهی‌تبار معاون سابق سیاسی ـ امنیتی استاندار قدردانی کرد و با بیان اینکه الهی‌تبار فردی ارزشمند است، افزود: هم اکنون آقای سعید شاهرخی مسؤولیت معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان را بر عهده دارد.

902

واگذاری 200 واحد در همدان به بخش خصوصی 11 هزار شغل بیکاری محمدناصر نیکبخت ستاد اقتصاد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی