Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ سیدحسن موسوی چلک روز پنجشنبه در بازدید از مرکز ماده 16شهر کرمانشاه با اشاره به فعالیت های گسترده سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه 94 درصد فعالیت های این سازمان به بخش خصوصی واگذار شده است، سازمان بهزیستی با داشتن چنین شرایطی باید بر 2 موضوع سیاست گذاری و نظارت و ارزیابی تمرکز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اضافه کرد: موضوع حقوق شهروندی و اجرای تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری که از سال گذشته به سازمان ها ابلاغ شده از دیگر اولویت های کاری ماست که بهزیستی دو سال است به صورت پیاپی با پیش رویی در این عرصه در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر معرفی می شود.
وی با بیان اینکه باید دو نکته را در حقوق شهروندی رعایت کنیم، گفت: ابتدا اینکه بهزیستی مانند سایر سازمان ها به وظایف خود عمل کرده و دیگری با توجه به اینکه بخشی از حقوق شهروندی به معلولان بر می گردد بهزیستی در این راستا هم باید به وظایف خود بهتر عمل کند و از همه مهمتر نقش مطالبه گری حقوق شهروندی برای جامعه هدف خود را به خوبی ایفا کند.
مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور بر تقویت ارزیابی ها توسط خود مراکز تأکید و خاطرنشان کرد: در این بین بهزیستی شهرستان ها نیز باید نظارت داشته باشند چرا که نظارت شهرستان ها بر مراکز اولویت اجرای نظام نامه ماست.
موسوی چلک یادآور شد: زمانی نظارت ها در سازمان نهادینه می شوند که بهزیستی شهرستان ها محور نظارت عملیاتی باشند و با مراکز در تعامل باشند.
وی با اشاره به اجرای نظارت ها در سازمان بهزیستی بر اساس به روزترین مدل علمی نظارتی، گفت: مدل نظارت عملکرد سازمان یک مدل چند سویه است که نظارت مرم بر سازمان، نظارت کارکنان بر سازمان، نظارت کارکنان بر مدیران، نظارت سازمان های غیردولتی بر بهزیستی و نظارت های داخلی را شامل می شود.
او استراتژی در بهبود عملکرد را شامل آسیب شناسی مستمر بر فعالیت ها، ارتقای سطح آگاهی کارکنان سازمان در حوزه های تخصصی و برگزاری دوره های آموزشی مدیریت عملکرد و سلامت اداری عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف ما بهره برداری از یافته های نظارتی است.
موسوی چلک تصریح کرد: بهره برداری از یافته های نظارتی به منظور بهبود عملکرد، اصلاح فرایندها و ارتقای دانش مدیران خواهد بود.
اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، به 53 هزار و 429 خانوار خدمات مختلفی از جمله توانبخشی، خرید وسایل کمک توانبخشی، پرداخت شهریه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و تسهیلات اشتغالزایی ارائه می دهد و بیش از 16 هزار نفر نیز مستمری بگیر این نهاد حمایتی هستند.
3033خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد

در گرامیداشت هفته کار و کارگر تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران استان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی کردستان رسید. 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند.

 فرزاد پیشکاری توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت کار دانست و اظهار داشت: بهزیستی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه می‌باشد که با خدمات خود بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری، راندمان و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی تاثیرگزار است، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر شده را به اداره کل بهزیستی معرفی کرده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین