Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدایی روز یکشنبه در نشست کارگروه اقتصادی برنامه ششم توسعه کشور افزود: در راستای تدوین و اجرای برنامه ششم توسعه کشور و استان کرمان باید اهداف را تعریف و آنها را به شکل کمی تعیین کنیم و در ادامه برنامه های اجرایی را برای تحقق این اهداف تدوین کرد که این کار در صورت انجام، اقدام بسیار موثری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: کمیته ها در تعیین اهداف کلی نقش مهمی دارند و اهداف تعریف شده باید اجرایی باشد تا بتوان آنها را کمی کرده و برنامه عملیاتی برای آنها تنظیم کرد.
معاون استاندار کرمان با تاکید بر اینکه تعیین اهداف برنامه ششم توسعه این استان کار دقیق و مهمی است تاکید کرد: تعریف درست اهداف، مهمترین کار کمیته های برنامه ششم توسعه کشور است.
وی افزود: تفکیک اهداف در سالهای مختلف برنامه ششم توسعه استان از دیگر مواردی است که در این برنامه باید مورد توجه قرار گیرد.
فدایی اظهار کرد: سهم تمام برنامه های تعیین شده از سوی کمیته ها در تحقق رشد اقتصادی هشت و نیم درصدی استان باید مشخص شود تا این میزان رشد اقتصادی در برنامه ششم توسعه قابل تحقق و نیز قابل ارزیابی باشد.
وی بیان کرد: زمانی می پذیریم امکان تحقق رشد اقتصادی 8.5 درصدی در برنامه ششم توسعه استان کرمان وجود دارد که طرح ها مشخص، منابع مالی آن مشخص و زمان بندی آنها نیز مشخص و سایر موارد مربوطه نیز در آنها دیده شده باشد.
معاون استاندار کرمان گفت: مدیریت صحیح منابع موجود در استان و کشور می تواند به بهره وری مناسب و در نهایت توسعه کشور بیانجامد.
رئیس گروه آمایش و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز گفت: تامین مختلف منابع مالی، توجه به بهره وری و استفاده از ظرفیت معین های اقتصادی در برنامه ششم توسعه کشور مورد توجه قرار گرفته است.
علیرضا رهبر دهقان به تعیین نرخ رشد اقتصادی 8.5 درصدی در استان کرمان طی برنامه ششم توسعه عنوان کرد: سند برنامه ششم توسعه کشور مشتمل بر 14 موضوع بخشی و 12 موضوع فرابخشی است.
وی یادآور شد: در راستای برنامه ششم توسعه استان سه گام تهیه سند راهبردی توسعه استان، تعیین برنامه عملیاتی استان و تهیه سند توسعه شهرستان ها و برنامه های عملیاتی آنها تعریف شده که برخی از این گام ها به صورت همزمان در دست انجام است.
24 موسسه اقتصادی مسئولیت توسعه در استان کرمان را بر عهده گرفته اند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه خبر داد.

سیدمحمد محمدی در آیین افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آبادان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحول در شیوه‌های نوین آموزشی، اظهار کرد: در فضای علمی جدید، انتظار تحول در شیوه‌های نوین آموزشی وجود دارد که یکی از این حوزه‌ها، آموزش پزشکی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در این دانشگاه، ادامه داد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، یکی از واحدهایی است که در همه دانشگاه‌ها مورد توجه است. در این مرکز، راه‌حل‌های نوین توسعه آموزش پزشکی با مشارکت اساتید و دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: این مرکز با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه راه‌اندازی شده است و فضای خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز منجر به تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است. امیدواریم بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

محمدی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد