Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از برگزاری اختتامیه نخستین مسابقه ملی عکس "آن سوی واقعه" در روز 14 آذرماه خبر داد.

‌محمدامین صالحی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا -‌با اعلام این خبر، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی، چند سالی است که به صورت وسیع‌تری برپا می‌شود و با توجه به اینکه در سال جاری نیز شاهد حضور پرشور زائران و خادمان حسینی بودیم، تصمیم بر این شد که با هدف انعکاس هرچه بیشتر این رویداد بزرگ مذهبی از طریق ثبت تصاویر، نخستین مسابقه ملی عکس با عنوان "آن سوی واقعه" را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسات هماهنگی برگزاری این رویداد هنری از دو ماه پیش از آغاز راهپیمایی اربعین در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان آغاز شد و دانشگاه شهید چمران اهواز نیز آمادگی خود برای مشارکت در برگزاری رویداد را اعلام کرد. تیم داوری مسابقه شامل آقایان محسن راستانی، کیارنگ علایی و امین نظری است و فراخوان مسابقه پس از عاشورای حسینی منتشر شد.

صالحی‌نژاد تصریح کرد: مسابقه عکس "آن سوی واقعه" در 9 محور شامل نگاه آزاد، آیین‌ها، عزاداری در اقوام، کاروان‌های پیاده، موکب‌ها و خدمت‌رسانی به زائران، کودکان و سالمندان، عزاداری روز اربعین در بین‌الحرمین، پیاده‌روی زائران خارجی و نگاه خلاقانه طراحی شده و در حال حاضر فرآیند دریافت آثار در حال انجام است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان ادامه داد: آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین مسابقه ملی عکس "آن سوی واقعه" 14 آذرماه برگزار می‌شود و آثار برگزیده نیز در نمایشگاهی در دانشگاه شهید چمران‌ به نمایش گذاشته می‌شوند.

وی گفت: بر اساس تاریخ اعلام شده در فراخوان، دریافت آثار تا 25 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در بازی با پرسپولیس تعویض های ثمربخشی داشت و توانست روند مسابقه را به سود تیم خود تغییر دهد.

شروین بزرگ سوپرایز حسینی برای پرسپولیس بود و دو گل در این مسابقه به ثمر رساند و به طور کلی شرایط بازی را تغییر داد.

رضا جبیره دیگر بازیکن تعویضی آلومینیوم یک پاس گل داد و در ضربات پنالتی آخر مسابقه هم پنالتی خود را گل کرد.

علیرضا نقی‌زاده بازیکن باتجربه آلومینیوم پس از ورود به زمین 7 دقیقه زمان نیاز داشت تا در دقیقه 120 گل تساوی این تیم را به ثمر برساند و او هم در ضربات پنالتی توانست ضربه خود را به گل تبدیل کند.

علی وطن دوست و ابولفضل قنبری بازیکنان زیر 20 سال آلومینیوم هم در جریان مسابقه و ضربات پنالتی تاثیرگذار بودند تا تعویض های این تیم در طول جریان مسابقه ثمر بخش باشد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه