Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@20:34:27 GMT

تقاطع غیرهمسطح در ورودی شهر گنبدکاووس احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۶۴۹۳

تقاطع غیرهمسطح در ورودی شهر گنبدکاووس احداث می‌شود

شهردار گنبدکاووس گفت: در ورودی شهر گنبدکاووس تقاطع غیر همسطح به‌صورت زیرگذر و یا روگذر, احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, منصور طعنه گنبدی عصر امروز در مراسم معارفه شهردار گنبدکاووس اظهار داشت: در ورودی شهر گنبدکاووس, حوالی میدان امام حسین(ع), تقاطع غیرهمسطح به صورت زیرگذر و یا روگذر, احداث می‌شود و ما در مرحله انتخاب مشاور برای انجام مطالعات مهندسی آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری و در راستا تکمیل پروژه کارخانه آسفالت شهرداری گنبدکاووس,پروژه خرید سنگ شکن را در دستور کار داریم و مصوب آن توسط شورای شهر اخذ شده و مکمل کارخانه آسفالت در جهت درآمد پایدار خواهد بود.

شهردار گنبدکاووس افزود: راه‌اندازی کارخانه آسفالت 120 تنی شهرداری گنبدکاووس, علاوه بر نیاز شهرستان, می‌تواند نیاز آسفالت دیگر شهرها و دهیاری‌های شرق گلستان را تامین کند.

طعنه گنبدی تصریح کرد: 60 هزار تن آسفالت در سطح 420 هزار متر مربع, که اگر با عرض 7 متر مربع محاسبه شود, حدود 60 کیلومتر مسیر جاده محسوب می‌شود, آسفالت شده است.

شهردار گنبدکاووس تاکید کرد: 31 عدد دوربین کنترل ترافیک, با کیفیت بسیار خوب در مناطق حادثه خیز شهر گنبدکاووس نصب شده و سرور آن در شهرداری, دفتر پلیس راهور و ستاد فرماندهی انتظامی قرار دارد, ضمن اینکه در 4 نقطه حساس شهر, چراغ راهنما نصب و در 8 نقطه دیگر در حال نصب هستیم.

طعنه گنبدی یادآور شد: کشتارگاه گنبدکاووس با اعتبار 300 میلیون تومان, به پیش سردکن, جهت جلوگیری از شیوع بیماریهای دام, تجهیز شد و کشتارگاه صنعتی نیز با اعتبار 7 میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار شده که امید داریم, در یک‌سال آینده به بهره‌برداری برسد.

شهردار گنبدکاووس گفت: پل عابر پیاده در محل مصلی اهل سنت شهرستان گنبدکاووس, با مشارکت خیر بومی شهرستان به طول 40 متر مربع و عرض 3 متر مربع بر روی رودخانه گرگانرود در حال ساخت است.

طعنه گنبدی اظهار کرد: پل دوم گدم آباد با 35 درصد پیشرفت فیزیکی و ترمینال با 20 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و جمعه بازار از هفته گذشته به مکان جدید در پشت امامزاده منتقل شد.

شهردار گنبدکاووس تصریح کرد: پارکینیگ طبقاتی خیابان خیام جنوبی در 5 طبقه با زیربنای 5 هزارو 250 متر مربع با ظرفیت 200 احداث شده و تا ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

طعنه گنبدی تاکید کرد: ایجاد جاده سلامت در بهترین مکان سبب شد که لوح شایستگی را از وزارت راه و شهر سازی به شهرداری گنبدکاووس اهدا شود و از شرکت مادر تخصصی توسعه و عمران راه و شهرسازی کشور, 4 میلیاردو 700 میلیون تومان جهت احداث ایستگاه آتش‌نشانی به مبلغ 6 میلیارد تومان, ایجاد خانه محله در سیدآباد و محله مدرسی هریک به مبلغ 7 میلیارد تومان, جاده سلامت به مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون تومان تخصیص یابد.

شهردار گنبدکاووس اظهار داشت: سرانه توسعه فضای سبز شهرستان گنبدکاووس از 8.2 درصد به 9.4درصد رسید و توانستیم به ازای هر نفر 1.2 توسعه فضای سبز داشته باشیم.

طعنه گنبدی افزود: 10 دستگاه مینی بوس با اعتبار 18 میلیارد ریال جهت تسریع در حمل و نقل عمومی, و 200 دستگاه پژو و سمند برای تاکسیرانی شهری در طرح نوسازی به حمل و نقل عمومی شهر با 60 میلیون ریال اعتبار افزوده شد.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر

آسفالت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان با اعتبار بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محسن تویسرکانی بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز جهاد آسفالت معابر شهر کرمان با بیان اینکه برای توسعه شهر کرمان و ارتقای زیرساخت‌ها چاره‌ای جز کار جهادی نداریم، اظهار داشت: در شرایط فعلی همه باید برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه از اعضای شورای شهر کرمان تشکر می‌کنم که در راستای آسفالت معابر شهر اعتبار خوبی اختصاص دادند، گفت: در حوزه آسفالت معابر شهر حتما تحول خوبی در شهر کرمان ایجاد خواهد شد.

شهردار کرمان، افزود: از همشهریان هم بابت ایجاد ترافیک در شهر به واسطه آسفالت کردن معابر و مسدود شدن برخی مسیرها در ساعاتی از روز عذرخواهی می‌کنم.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهاد آسفالت در شهرداری کرمان تشکیل شده است و مشکلات پیش روی این اقدام بلافاصله پیگیری و برطرف می‌شود، ادامه داد: امیدواریم با آسفالت معابر شهر برخی گره‌های ترافیکی شهر نیز برطرف شود و مسیر خودرو‌ها هموار شود.

تویسرکانی بیان کرد: از شورای شهر کرمان هم درخواست داریم که با ارتقای بودجه اختصاص داده شده در این حوزه این امکان را فراهم کنند تا بتوانیم همه معابر شهر را در سال‌های آینده آسفالت کنیم تا رضایتمندی مردم جلب شود.

در این آیین محمدرضا یحیی‌زاده، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان نیز، اظهار داشت: با توجه به حفاری‌های متعددی که در سال‌های گذشته توسط شرکت‌های حفار در شهر کرمان انجام شده بود و آسفالت معابر خسارت دیده و نیاز بر این بود که آسفالت آن ترمیم شود.

وی ادامه داد: سال گذشته اعتبار خوبی بالغ بر 750 میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهر کرمان توسط شورای اسلامی شهر اختصاص داده شد و این اعتبار در بودجه شهر کرمان مصوب شده است.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان افزود: با این مبلغ حدود دو میلیون و 500 هزار متر مربع آسفالت معابر شهری کرمان انجام می‌شود که جای تقدیر دارد و یک کار واقعاً جهادی در این حوزه است.

منصور ایرانمنش عضو شورای شهر کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه آسفالت معابر شهر کرمان اقدام به موقعی بود که توسط شهرداری در حال انجام است، اظهار داشت: در شورای اسلامی همت خوبی در اختصاص بودجه برای آسفالت معابر کرمان شد و کار بزرگی بود.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته در حاشیه شهر هم در حوزه آسفالت کار‌های خوبی انجام شده است، ادامه داد: با توجه به نیازی که وجود داشت امسال این اعتبار برای داخل شهر گذاشته شد.

عضو شورای شهر کرمان با بیان اینکه تا پایان سال شهر کرمان متفاوت خواهد شد و بسیاری از معابر شهری آسفالت می‌شود، گفت: از شهرداری درخواست داریم که بعد از آسفالت بلافاصله کار خط‌کشی معابر هم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد از معابر شهر کرمان نیاز به روکش دارد، بیان کرد: اعتبارات ما پاسخگوی حجم نیازها نیست و انتظار می‌رود که شهرداری با اولویت‌بندی این کار را انجام بدهد.

ایرانمنش با بیان اینکه آسفالت معابر میزان رضایتمندی مردم را بالا می‌برد و امیدواریم که هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد، افزود: پیشاپیش از مزاحمت‌هایی که برای انجام فعالیت‌های عمرانی شهرداری برای شهروندان ایجاد می‌شود عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس