Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمینار داوری تیرو کمان با حضور مدرس و داور بین المللی به میزبانی استان البرز برگزارشد به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)،سمینار داوری تیراندازی با کمان با حضور داوران و مدرسین این رشته طی سه روز از هفدهم تا نوزدهم آبان ماه به میزبانی استان البرز برگزارشد .

حضور داوران مازندران درسمینار کشوری تیر وکمان به مدرسی داود نعمتی نیا داور و مدرس بین المللی برای اولین بار با شرکت هشت داور استارت خورد چرا که پیش از این فقط یک داور مازندرانی در میادین مسابقات و سمینارهای کشوری حضور می یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داود نعمتی نیا مدرس این کلاس که از داوران المپیک لندن و جز داوران مطرح و بین المللی جهان میباشد درباره سطح و کیفیت این سمینار گفت : ایران از نظر سطح داوران بین المللی دررتبه چهارم قراردارد و این سمینار پرو ژه ای است که به همت فدارسیون تیراندازی با کمان ایران برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه این سمینار هم رده با آخرین متد داوری جهان برگزارشد افزود: داوران تیر اندازی با کمان بر خلاف ورزش های توپی در آمد چندانی نخواهد داشت وتنها عشق و علاقه بالا به این کار باعث می شود که از زیبایی و هیجان بالای کار داوری با صبر و تحمل موفق شوند
مسئول کمیته داوران استان مازندران در حاشیه برگزاری سمینار داوری تیروکمان اذعان داشت: در سال گذشته با همکاری آقای فرهادی رییس هیات استان مازندران اولین دوره داوری درجه سه را به میزبانی شهرستان تنکابن برگزار کردیم و داورانی که توانستند نمره قبولی را دریافت کنند در مسابقات درون استانی جهت آشنایی و اجرای قوانین به روز شرکت کردند.
امیر طاها کرجی بانی افزود : فدارسیون یک روندی دردوسال اخیر ایجاد کرده است که هرشش ماه یک بارسمینارداوری را برگزار می کند که در سالهای گذشته مازندران فقط یک داور داشتیم ولی امسال توانستیم نه داور رسمی را از شهرستان های رامسر تا ساری در این سمینار دعوت کنیم که جای امیدواری به روند فعالیت تیم داوری می باشد .
کرجی بانی ادامه داد : داورانی که در این سمینار از استان مازندران شرکت کردند فعال و پیگیر هستند و می توانم بگویم که صد درصد آنان برای مسابقات کشوری معرفی می شوند و پس از حضور در میادین کشوری همه چیز به مطالعات و فعالیت خودشان بستگی دارد و ماهم سعی می کنیم با برگزاری سمینارهای استانی داوران مان را برای حضور درمسابقات کشوری به روز نمائیم.
مسئول کمیته داوران مازندران در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های آقای فرهادی رئیس هیات تیر اندازی با کمان مازندران و تیم برگزاری سمینار کشوری با حضور مدرس بین المللی عنوان کرد : با توجه به اینکه در این رشته هیچ نوعی محدودیتی در بین زنان ومردان وجود ندارد وهر داوری که عشق و علاقه و پشتکار نداشته باشد قطعا ” موفق نخواهد شد.
اسامی داوران حاضر در سمینار کشوری تیرو کمان به شرح ذیل می باشد:
امیر طاها کرجی بانی از شهرستان تنکابن
عمار دیلم صالحی از شهرستان کلاردشت
امین غلامی از شهرستان محمودآباد
مهدی قاسمی از شهرستان محمودآباد
تارا هاشمی از شهرستان رامسر
ثنا همایی از شهرستان ساری
معظمه تلیکانی از شهرستان تنکابن
یاسمن دانایی فر از شهرستان ساری

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدحسین علوی عصر شنبه در آئین تحلیف داوران حرفه ای در استان اردبیل اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری مراسم تحلیف ۱۰ داور حرفه ای و ادای سوگند آنان برای شروع کار هستیم.

وی با اشاره به اینکه امر داوری حکمیت بین طرفین دعواست، خاطرنشان کرد: همانطور که قاضی حکم صادر می کند داوران نیز باید در صدور حکم به صورت علمی و با جدیت وارد شوند.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل قضاوت را احیای حق و ابطال باطل دانست و افزود: داوران باید در این راه مسیر با دقت و آرامش وارد شده با تاسی به قرآن که در آن به حکمیت تاکید شده است در داوری صبوری پیشه کنند.

حجت الاسلام علوی اهمیت شغل داوری و حکمیت را یادآور شد و بیان کرد: امر تحلیف اتفاق جدیدی نیست و در تمامی ادیان و نظام ها شاهد سوگند پزشکان و جامعه وکلا و داوران هستیم.

وی مراسم تحلیف را جمعی مقدس با نیت و قصد الهی توصیف کرد و افزود: خواسته ما از داوران پایبندی به ادای سوگندشان است.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل با تاکید بر اینکه داوران نباید در اجرای حکم سریع و شتابزده عمل کنند، اظهار کرد: اولویت و دغدغه اول شما سازش بین طرفین دعوی است که داوران نیز باید به این امر پایبند باشند.

در پایان این مراسم داوران با قرائت سوگندنامه ادای سوگند کرده و ابلاغ داوری حرفه ای خود را دریافت کردند تا به صورت رسمی کار خود را شروع کنند.

کد خبر 6096638

دیگر خبرها

  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور