Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، صبح امروز جلسه‌ای در خصوص ارتقای هم افزایی بین سپاه و صدا وسیما برای پوشش برنامه‌های هفته بسیج با حضور سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و علی رامک مدیر کل صدا و سیمای البرز در سپاه البرز برگزار شد.     علی رامک مدیر کل صدا و سیمای البرز با تسلیت ایام ماه صفر و تسلیت از دست دادن تعدادی از هموطنانمان در زلزله اخیر کرمانشاه اظهار داشت: نقش رسانه در ایام مختلف تاثیرات خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه افزود: اگر این زلزله بیست سال قبل اتفاق می‌افتاد مانند زلزله بم، تا زمانی که اطلاع رسانی شود و در شبکه‌های ملی انعکاس داده شود دو الی سه روز زمان میبرد، اما بلافاصله پس از زلزله اخیر در تمام شبکه‌ها منعکس میشود نقش رسانه است که در اینجا مشخص میشود.   مدیر کل صدا و سیمای البرز با اشاره به یکی از شبکه‌های خاص در آن سوی مرز‌ها گفت: شبکه‌ای که از یک زلزله به نفع خود بهره برداری میکند و میخواهد ضعف نظام را به عرصه بکشد و از طرف دیگر رسانه ملی با حدود ۱۲۰ شبکه، به ویژه شبکه‌های استانی با این موضوع مقابله میکند و خوشبختانه در این زمینه موفق است.   علی رامک گفت: در حال حاضر مرجع اطلاع رسانی و تصمیم گیری مسئولان صدا سیما است، زمانی که اتفاقی رخ میدهد و ما در استان اعلام میکنیم و با توجه به اینکه مردم به صدا و سیما اعتماد دارند، کمک رسانی‌ها به سمت هلال احمر انجام میشود.   وی با بیان اینکه مردم رسانه‌های خارجی را در اولویت استفاده قرار میدهند بیان داشت: مردم اعتماد به صدا و سیما دارند علی رغم اینکه رسانه‌های خارجی را در اولویت قرار میدهند، ولی میزان اعتماد ان‌ها به این رسانه‌های کمتر از ده درصد است، ولی میزان اعتماد ان‌ها به صدا و سیمای استانی بیش‌تر ازهشتاد و پنج درصد است.   مدیر کل صدا و سیمای البرزگفت: خوشبختانه با سیاست‌هایی که در راس کلان سازمان است بحث فضای مجازی در صدا و سیما راه اندازی شده است و در خود سازمان معاونت فضای مجازی ایجاد شده است و ما هم در استان‌ها علاوه بر معاونت صدا و سیما و خبر و معاونت اداره مالی و فنی یک معاونت دیگر‌ی تحت عنوان فضای مجازی ایجاد شده است که اقای ورزدار مسئولیت این فضا را بر عهده دارند.   وی افزود: درخواست ما این است که دوستان در نیروی انتظامی و سپاه که در این فضا فعالیت‌های ویژه و نگاه خاص و خوبی دارند همکاری خوبی را با این معاونت انجام دهند تا ما بتوانیم در این فضا حضور فعالی داشته باشیم.   رامک بیان داشت: با توجه به اینکه مناسبت‌های ویژه هفته بسیج را در پیش داریم با برنامه ریزی دقیق و منظم میتوانیم انعکاس خوبی از فعالیت‌های سپاه و بسیج در این هفته داشته باشیم.   وی تصریح کرد: خوشبختانه ما تجربه خوبی را در هفته دفاع مقدس داشتیم و هر روز یک برنامه مناسبتی تهیه و پخش گردید و امادگی این را داریم که برنامه‌های هفته بسیج را با انجام هماهنگی مناسبت‌ها و برنامه‌های خاص و ویژه انجام شود و یا با مشارکت و همکاری یکدیگر یک نوآوری ویژه‌ای را در حوزه درون سازی رسانه داشته باشیم.   رامک   با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سازمان صدا و سیما تصمیم دارد تا چهلمین سال را ویژه‌تر کار کندکه از ۲۲ بهمن امسال اغاز و تا ۲۲ بهمن سالا آینده ادامه خواهد داشت، جلساتی در این خصوص برگزار شده است و برنامه ریزی مدونی انجام شده است، اگر بتوانیم با دوستانی که در سپاه هستند همفکری کنیم برنامه‌های ویژه‌ای را در این ایام انجام دهیم.   وی بیان داشت: در حوزه اربعین سال گذشته مستند ویژه‌ای تحت عنوان "میکائیل" کار شد ومستند دیگری به نام "غریبانه" سال گذشته یک روز قبل از اربعین حسینی از شبکه سه سیما پخش گردید.   در حال تکمیل ...

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نظرزاده در دیدار با حجت الاسلام ذوالنوری نماینده قم در خانه ملت به تشریح وضعیت آب و فاضلاب در شهر قم پرداخت و فقدان شبکه فاضلاب در برخی نقاط شهر را یکی از معضلات اصلی شهر قم دانست و با بیان اینکه در این زمینه عقب‌افتادگی حدود ۱۰ ساله نسبت به متوسط کشور داریم، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است در حالی که متوسط کشور در این زمینه ۵۴ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به انجام مطالعات طرح فاضلاب شهر قم، بر ضرورت تحقق اعتبارات فاضلاب مصوب سفر اول رئیس‌جمهور تأکید و خاطرنشان کرد: برای رفع معضل فاضلاب در شهر حدود هزار کیلومتر شبکه و دو باب تصفیه‌خانه فاضلاب نیاز داریم تا بتوانیم وضعیت فعلی را سروسامان دهیم.

نظرزاده با اشاره به پروژه اجرای ۲۱ کیلومتر خط انتقال فاضلاب پردیسان و بخش شرقی قم و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب پردیسان اظهار داشت: ۶ کیلومتر از این خط انتقال توسط شرکت آب و فاضلاب در حال اجراست و مابقی نیز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: با اجرای این خط انتقال و تصفیه‌خانه امکان بهره‌مندی از خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برای بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان به ویژه در مناطق با تراکم ساختمانی زیاد فراهم خواهد شد.

وی در ادامه انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش بخشی از مشکلات فاضلاب عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذار با اجرای ۴۰ کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب تصفیه‌خانه، بخشی از فاضلاب پردیسان را تصفیه و برای مصارف صنعت و فضای سبز محور سلفچگان و نیزار منتقل خواهد کرد.

کد خبر 6090925

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری