Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام پرنیاک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بی شک خوزستان یکی از قطب های بسکتبال کشور محسوب می شود و بخش عظیمی از فعالیت بسکتبال در کشور به دوش این استان است.
رییس هیات بسکتبال خوزستان با بیان این که در سال جاری گام های بسیار خوبی در مسیر رشد و توسعه بسکتبال در سرتاسر استان برداشته شده افزود: تمام تلاش خود را در رده های پایه انجام می دهیم و قطعا در سال های آینده شاهد شکوفایی بسکتبال استان و به تبع آن کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص قهرمانی تیم پتروشیمی بندرامام در پیان نیم فصل رقابت های لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: تیم پتروشیمی با برنامه ریزی منسجم از همان ابتدای راه با اقتدار هر چه تمام و بدون هیچ نوسانی تمام دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشت اگر چه نباید کادر فنی خوب و مجرب این تیم را فراموش کرد.
پرنیاک با اشاره به روند صعودی تیم پتروشیمی بندرامام در این فصل گفت: این تیم همان گونه که انتظار می رفت بدون شکست قهرمان نیم فصل شد و امیدواریم با راه یافتن به جام باشگاه های آسیا به بسکتبال کشور کمک کند.
وی در ادامه به عملکرد تیم پالایش نفت آبادان در پایان مرحله رفت رقابت های لیگ برتر بسکتبال اشاره کرد و گفت: پالایش نفت در ابتدای فصل همان گونه که سرمربی این تیم اشاره کرده بود دچار افت وخیزهایی شد و چند بازیکن سرشناس خود را از دست داد.
رییس هیات بسکتبال خوزستان ادامه داد: تیم پالایش نفت آبادان در سال های اخیر سرمایه گذاری خوبی بر روی بسکتبال انجام داده است و این موضوع به پیشرفت بسکتبال استان و کشور کمک فراوانی خواهد کرد.
وی افزود: تیم پالایش نفت در حال حاضر در رده سوم آن هم با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری تبریز قرار دارد و مسلماً در دور برگشت نتایج بهتری کسب خواهد کرد. مطمئنم همچون سال آینده شاهد یک فینال خوزستانی در لیگ برتر هستیم و قهرمان این فصل از بین تیم های خوزستانی معرفی می شود.
پرنیاک در خصوص تیم رعد پدافند خوزستان دیگر نماینده استان گفت: این تیم اولین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می کند و با توجه به این که یک هفته مانده به شروع رقابت ها تشکیل شد نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده است اگر چه می توانست در بعضی مسابقات نتایج بهتری بگیرد.
وی با اشاره به این که تیم رعد پدافند با یک سری مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند که این موضوع در عملکرد تیم رعد اثرگذار بوده است افزود: باشگاه داری آن هم در لیگ برتر اصولی دارد که باید در حیطه آن به امورات تیم پرداخت و نباید تصور کرد اداره کل ورزش و جوانان و هیات بسکتبال استان به عنوان منبع مالی تمام هزینه های یک تیم را پرداخت کنند.
رییس هیات بسکتبال خوزستان ادامه داد: چون اسم بسکتبال خوزستان در میان است نمی گذاریم تیم رعد پدافند از گردونه مسابقات خارج شود و خدشه ای به نام بسکتبال خوزستان وارد شود.
وی خطاب به کادر فنی و بازیکنان تیم رعد پدافند گفت: انتظار می رود کادر فنی و سایر بازیکنان تیم تمرکز خود را بر روی مسابقات پیش رو بگذارند و مسائل مالی تیم را به عهده مسئولان این باشگاه بگذارند. امیدواریم مشکلات مالی این تیم با کمک مسئولان استان هر چه زودتر برطرف شود و این تیم با خیال آسوده تری در مرحله برگشت به مصاف با حریفان برود.
پرنیاک در ادامه به صدرنشینی تیم پالایش نفت آبادان در سوپر لیگ بسکتبال بانوان اشاره کرد و گفت: تیم پالایش نفت آبادان که تنها نماینده خوزستان در سوپر لیگ بسکتبال بانوان به شمار می رود تاکنون نتایج بسیار درخشانی کسب کرده است و انتظار می رود در ادامه به روند صعودی خود ادامه دهد. این تیم فصل گذشته در عین شایستگی به مقام نایب قهرمانی دست یافت اما در این فصل عزم خود را برای قهرمانی در سوپر لیگ ایران جزم کرده است.
وی به حضور چهار نماینده خوزستان در لیگ دسته یک کشور اشاره کرد و گفت: تیم های نفت امیدیه، مهروبان نوین ماهشهر، پتروشیمی ماهشهر و ملی حفاری اهواز چهار نماینده خوزستان در لیگ یک هستند که تیم ننفت امیدیه با درخشش خیره کننده ای صدرنشین گروه جنوب به شمار می رود. عملکرد نفت امیدیه در لیگ امسال نشان داده که این تیم شایستگی صعود به لیگ برتر بسکتبال ایران را دارد.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی‌وحرفه‌ای برگزار می‌شود.

هنرجویان داوطلب پایه دوازدهم شاخه فنی‌وحرفه‌ای رشته‌های امور زراعی، امورباغی، ساختمان، معدن، ماشین ابزار، صنایع فلزی، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، الکترونیک، الکتروتکنیک و صنایع چوب و مبلمان می‌توانند در آزمون مرحله دوم سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای شرکت کنند.

مهلت ثبت نام در آزمون از اول اردیبهشت آغاز و تا نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد و زمان برگزاری آزمون مجازی نیز نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ۱۰ تا ۱۲ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • گوشواره بدل ژوپینگ طرح طلا در بدلیجات زودیکا
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت