Web Analytics Made Easy - Statcounter

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین از اقشار مختلف مردم خواست به شایعه های فضای مجازی مبنی بر وقوع زلزله جدید با قدرت زیاد توجه نکنند و اخبار مربوط به این بخش را تنها از خبرگزارهای رسمی و صدا و سیما دریافت کنند.

فرامرز اکبری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مردم را به خویشتن داری و آرامش بیشتر دعوت کرد و اظهارداشت: وقوع زلزله هرگز قابل پیش بینی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از متولیان کانال های خبری محلی و فضای مجازی درخواست کرد مردم را به بی توجهی در باره شایعه های فضای مجازی در ارتباط با وقوع زلزله جدید، آگاه کنند.
وی از ادامه کمک رسانی و امداد به مردم زلزله زده قصرشیرین خبر داد و گفت: خیران شهرستان و سایر استان های کشور می توانند با تامین اقلام مورد نیاز و ضروری، به همنوعان خود در این شهرستان کمک کنند.
فرماندار قصرشیرین ادامه داد: هم اکنون مسئولان، همراه و همگام با دیگر نیروهای امدادی از جمله جمعیت هلال احمر و بسیج پای کار هستند و برای ارائه خدمت مطلوب به زلزله زدگان، تلاش شبانه روزی دارند.
اکبری همچنین از رفع مشکل قطعی آب آشامیدنی در بیشتر مناطق این شهرستان خبرداد و گفت: مردم دغدغه چادر، پتو و مواد غذایی دارند و تلاش ها برای جذب این اقلام و توزیع در بین مردم ادامه دارد.
زلزله 7.3 دهم ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون حدود 430 کشته و 7600 مصدوم به همراه داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد که از جمله آن می توان به تخریب کلی 12 هزار واحد مسکونی و آسیب دیدگی بیش از 15 هزار واحد دیگر اشاره کرد.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت و برخورداری از 186 کیلومتر مرز با عراق در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/3012/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند

به گزارش همشهری آنلاین،خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

دقایقی است در فضای مجازی، خبری با عنوان فعال شدن «دهک ریاست جمهوری» در فضای مجازی که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است که این خبر جعلی است و چنین خبری نیز از سوی ایسنا منتشر نشده است.

مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند.

برای چندمین بار است که سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و اعتبار ایسنا به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

چندی پیش نیز خبر جعلی دیگری با عنوان «واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان» به نقل از ایسنا در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده بود به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود اقدام کنند که ایسنا بلافاصله اعلام کرد چنین خبری را در هیچ یک از خروجی‌های خود منتشر نکرده است.

کد خبر 847603 منبع: ایسنا برچسب‌ها يارانه معيشتي خبر ویژه اینترنت - هکر سازمان هدفمندسازی یارانه ها سید ابراهیم رئیسی یارانه

دیگر خبرها

  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود