Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@20:32:49 GMT

خسارت ۲۰۰میلیاردی دو بیمارستان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۰۵۰۲

خسارت ۲۰۰میلیاردی دو بیمارستان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آسیب دو بیمارستان سرپل‌ ذهاب و فاز توسعه بیمارستان اسلام آبادغرب در زلزله اخیر خبر داد.

دکتر قباد محمدی ، اظهار کرد: متاسفانه به دنبال زلزله اخیر دو بیمارستان سرپل ذهاب و فاز توسعه بیمارستان اسلام آبادغرب آسیب جدی دیدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: بیمارستان 96 تختخوابی سرپل ذهاب به لحاظ ظاهری 30 درصد آسیب دیده، اما از آنجا که سازه ساختمان دچار آسیب شده قابل استفاده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی تصریح کرد: متاسفانه در این زلزله فاز توسعه 120 تختخوابی بیمارستان اسلام آبادغرب نیز که امسال به بهره برداری رسیده دچار آسیب شده است، بطوری‌که فعلا قابل استفاده نیست و سازه آن خسارت دیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه دانشگاه در مراجع قضایی طرح شکایت کرده است، گفت: جای تاسف است که بیمارستان تازه تاسیس که باید امن ترین جای یک شهر باشد، پیش از همه ساختمان‌های شهر در زلزله دچار آسیب شود و به همین علت از پیمانکار پروژه شکایت کردیم.

محمدی همچنین با اشاره به آسیب مراکز بهداشتی در سه شهرستان سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و اسلام آبادغرب گفت: خوابگاه‌های دانشگاه نیز در کرمانشاه دچار خسارت جزیی شدند.

وی برآورد ریالی خسارات وارد شده به بخش های درمان استان را 210 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: عمده این مبلغ مربوط به خسارت دو بیمارستان سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در 48 ساعت گذشته به راههای مناطق شهرستان زیرکوه  و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساختهای آب ، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می شود در صورت عبور در جاده های این مناطق بویژه راههای سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه حدود 300 دام هم دراین مدت تلف شده اند ، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن ، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده ، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم ، عشایر و روستائیان از حجم خسارتها تا حدودی کاسته شده اما ضروری است همچنان مردم به هشدارها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاهها و  ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارتهای ناشی از سیل  به بخشهای زیرساختی استان برآورد شود. 

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز