Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@07:18:06 GMT

غیب‌پرور: خدمت به مردم سرلوحه کار بسیج است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۳۵۹۸

غیب‌پرور: خدمت به مردم سرلوحه کار بسیج است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تا شب گذشته از سراسر ایران از من درخواست می‌کردند تا به مناطق زلزله زده اعزام شوند و خیلی از افراد هم خودشان برای کمک رفتند.

به گزارش مشرق، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی نشست خبری که صبح امروز در آستانه هفته بسیج برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام آخر ماه صفر و نیز حادثه زلزله کرمانشاه اظهار داشت: این داغ بر دل همه ایرانیان نشسته و التیام دلهای داغ دیده نوع کمکی است که می‌توانیم بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از دولتمردان و بسیجیان و ارتش قهرمان و پاسداران سبزپوش که از اولین لحظه در صحنه بودند متشکرم.

غیب‌پرور افزود: تا شب گذشته از سراسر ایران از من درخواست می‌کردند تا به مناطق زلزله زده اعزام شوند و خیلی از افراد هم خودشان برای کمک رفتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین تاکید کرد: برای جلوگیری از خسارات در حوادث آینده باید به سمت محکم و ایمن‌سازی بناهایمان برویم.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: امسال ما در حالی هفته بسیج را آغاز می‌کنیم که ۳۸مین سالگرد تاسیس این شجره طیبه بوده و بسیج نقش بی بدیلی در صحنه های عملی انقلاب ایفا کرده است.

وی گفت: همواره آحاد بسیجیان پشت سر بزرگ بسیجی نظام یعنی رهبر عظیم الشان انقلاب حرکت کرده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مردم با ابعاد مختلف جان فشانی بسیجیان در دفاع مقدس آگاه هستند و می‌دانند که بسیج در عرصه‌های مختلف ورود فعال و موفقی داشته است.

غیب‌پرور با بیان اینکه بسیج تا زمانی می‌تواند نقش آفرینی کند که مردمی باشد، افزود: بسیج مظهر مردم سالاری دینی است شعار محوری هفته بسیج امسال هم همین خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر خدمت به مردم را باور داشت باشیم، شک نکنید که حیات انقلاب اسلامی تضمین شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در یک سال اخیر و دوره مدیریت جدید، به رویکرد مردم‌مداری توجه ویژه کردیم و خدمت به مردم به عنوان یک قاعده در برنامه های بسیج قرار دارد.

غیب‌پرور همچنین گفت: ما اعتلا بسیج در عرصه‌های دفاع و فرهنگ و علم و خدمت رسانی را دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همه آحاد ملت باید در موضوع دفاع سهم داشته باشند و امسال صدهزار نفر را در قالب ۴۳۰ گردان در ابعاد نظامی آموزش تکمیلی داده‌ایم که این موضوع به توانمندی‌های قبلی ما اضافه شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: اگر ما از فرهنگ دینی و انقلابی خود صیانت کنیم، در تداوم راه انقلاب نباید دچار شک شویم لذا دشمن هم فرهنگ ما را مورد هجمه قرار داده و خساراتی هم دیده ایم و باید اقدام اساسی کنیم.

غیب‌پرور گفت: ما این موضوع را در قالب‌های مختلف دنبال می‌کنیم که یکی از آنها موضوع راهیان نور است و اگر ما بتوانیم بوسیله راهیان نور فرهنگ فداکاری و ایثار و شهادت را برای مردم بازگو کنیم حتما مورد اقبال جوانان واقع خواهدشد.

وی تصریح کرد: اگر در جاهایی دچار خسران شدیم، بدلیل کم کاری امثال بنده بوده وگرنه فطرت جوانان ما پاک است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما هنوز در حوزه دفاع مقدس یک کتاب جامع فاخر نداریم، افزود: البته ما راضی به چاپ هر کتاب دم دستی نیستیم و معتقدیم یک کتاب فاخر بهتر از صد کتاب بی‌خاصیت است.

غیب‌پرور گفت: اگر می‌خواهیم قوی باشیم باید جامعه ای عالم و دانش‌مدار داشته باشیم چراکه جوامع بیسواد حتما مورد تحقیر دیگران قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در بسیج چندین هزار جوان اهل علم و دانش فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: ما در بسیج دور خود دیوار نمی‌کشیم و تعامل با بخش‌های مختلف دولت از جمله بخش های علمی همواره مورد توجه ما بوده است.

 ادامه دارد...

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد