Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@05:41:15 GMT

فوت بیش از ۱۰۰ مددجو در زلزله کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۳۹۳۹۹

فوت بیش از ۱۰۰ مددجو در زلزله کرمانشاه

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حسین خدرویسی  در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی مناطق زلزله‌زده با اشاره به اقدامات کمیته امداد امام خمینی در استان کرمانشاه پس از وقوع زمین لرزه اظهار کرد: همکاران ما بلافاصله پس از این حادثه و با دستور ریاست کمیته امداد وارد عمل شده و ستاد بحران متشکل از تمام ادارات کمیته استان برای امداد‌رسانی به 6 شهرستان آسیب‌دیده تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: به دنبال اقدامات انجام شده در سراسر کشور و شهرهای کرمانشاه تاکنون بیش از 100 محموله بزرگ کمک‌های مردمی در مناطق زلزله‌زده توزیع شده است و ستادهای شهرستانی و استانی در سراسر کشور فعالند تا کمک‌های استان‌های دیگر را به مناطق زلزله‌زده اعزام کند. وی گفت: در حال حاضر علاوه بر کمک‌های نقدی مردمی اعتبار ویژه‌ای نیز رئیس کمیته امداد برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده اختصاص یافته است. 

خدرویسی با اشاره به تلفات مددجویان کمیته امداد در این استان نیز خاطرنشان کرد: تا این لحظه متاسفانه بیش از 100 تن از مددجویان کمیته امداد در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و تعداد زیادی نیز مصدوم شده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه اضافه کرد: همکاران ما در استان کرمانشاه همچون سایر عزیزان آسیب‌دیده این سانحه داغدار هستند ولی علی‌رغم این مشکلات از لحظه وقوع این زلزله فعال بوده و به صورت شبانه‌روزی خدمات امدادی را در اختیار هموطنان عزیز قرار می‌دهد. 

وی با تاکید بر اینکه پرداخت خسارت به حادثه‌دیدگان تحت پوشش کمیته امداد آغاز شده است، گفت: با توجه به اینکه تمام افراد تحت پوشش کمیته امداد بیمه حوادث بودند در حال حاضر روند تشکیل پرونده برای پرداخت خسارت به این عزیزان آغاز شده است و با دستور ریاست کمیته امداد نیز مستمری مددجویان در 6 شهر زلزله زده کرمانشاه به میزان 3 برابر افزایش خواهد یافت. 

خدرویسی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین نیاز مردم زلزله‌زده در این منطقه چادر و اقلام خوراکی است و همکاران ما در استان‌های کردستان، ایلام، همدان، لرستان، تهران، البرز و دیگر استان‌های کشور آماده دریافت کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق زلزله‌زده هستند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد