Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلزله‌ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه هفته جاری در استان کرمانشاه رخ داد که به مناطقی از غرب کشور خسارت‌ وارد کرده و صدها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است.
فرید محبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 17 مورد از این پایگاه ها مربوط به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در نقاط مختلف استان بوده و ثابت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 12 پایگاه دیگر نیز سیار بوده و با همکاری 12 مرکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد وظیفه جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم این استان را بر عهده دارند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مواد غذایی کنسرو شده، شیرخشک، نان، آب معدنی، پوشاک گرم، پتو و زیرانداز از مهمترین نیازهای مردم زلزله زده غرب کشور است.
محبی عنوان کرد: تمامی کمک های جمع آوری شده در 29 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در اسرع وقت برای توزیع بین مردم مناطق زلزله زده غرب کشور تحویل کمیته امداد استان کرمانشاه می شود.
وی ابراز داشت: کمک های نقدی مردم کهگیلویه و بویراحمد برای تأمین کالاهای اساسی زلزله زدگان هزینه خواهد شد.
محبی گفت: مردم نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0102229056009 نزد بانک صادرات استان شعبه جمهوری واریز کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد