Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@10:19:47 GMT

چرا احمدی نژاد از لاریجانی ها کینه دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۰۹۴۹

گروه سیاسی صراط: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین کشورمان، همچنان به قوه قضائیه حمله می کند و بر تندی و احساساتی بودن اظهاراتش افزوده است .
به گزارش پایگاه خبری صراط، او روز گذشته با حضور در حرم عبدالعظیم حسنی و ایستادن در کنار یاران بهاری اش، اینبار شدید تر و بی پروا تر از گذشته خانواده لاریجانی را مورد حمله خود قرار داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خطاب به اندک مردمی که برای گرفتن عکس سلفی دور او جمع شده بودند با فریاد هایی که از سر عصبانیت بود قسم خورد که با این خانواده - خانواده لاریجانی - مخالف است .
او چندین بار تاکید کرد که روی سحنش با برادران لاریجانی است و میزان ناراحتی و کینه اش از لاریجانی ها را اینبار شفاف تر از قبل بیان کرد .اما چرا احمدی نژاد از لاریجانی کینه دارد؟ماجرا بر می گردد به سالها قبل . زمانی که در دولت اول احمدی نژاد ، علی لاریجانی که بعنوان نماینده مردم قم وارد مجلس شده بود، توانست با رای زنی و لابی های صورت گرفته ، حداد عادل را کنار زده و بر کرسی رئیاست مجلس تکیه بزند .او پیش از این دبیر شورای عالی امنیت ملی بود که به دلیل اختلافاتش با احمدی نژاد کنار رفته و اینک با ورود به مجلس شورای اسلامی و جمع آوری رای نمایندگان مردم، رئیس قوه مقننه شده بود .عدم توانایی رئیس جمهور وقت برای مدیریت شرایط و شکست فرد نزدیک به وی - حداد عادل - در انتخاب ریاست مجلس، سر آغاز کینه اینروزهای محمود احمدی نژاد با لاریجانی هاست .میزان این دشمنی اینقدر پیش رفت که رئیس دولت دهم با هماهنگی سعید مرتضوی ، یکی از برادران لاریجانی را به جلسه ای فرا خواندند و برای او تله گذاشتند و فیلمبرداری مخفیانه کرده و پخش کردند!رئیس جمهور سابق در سال های پایانی دولتش نیز کمی آتش مخالفتش با لاریجانی را تند تر کرد و کار را به جایی رساند که علی لاریجانی با همان لحن و آرامش همیشگی اش، او را از صحن مجلس بیرون انداخت!به گزارش صراط نیوز، اینک با گذشت سالها از آن موضوع و به بهانه احضار و محاکمه حمید بقایی ، احمدی نژاد بازهم در قالب منجی ظاهر شده و تا می تواند علیه قوه قضائیه و قوه مقننه که ریاستش بر عهده لاریجانی هاست می تازاند .زمانی تلاش می کرد تا دولت و اقداماتش را زیر سوال ببرد اما با رو شدن دستش و تحویل نگرفتن اظهاراتش توسط مردم، استراتژی را تغییر داده و تلاشهایش برای حمله به لاریجانی ها را به شدت افزایش داده است .جالب اینجاست که در ابتدای ظهور احمدی نژاد برای قرار گرفتن در قامت کاندیدای ریاست جمهوری، وی با استفاده از تکنیک همیشگی و عوامفریبی اش، خود را مخالف خاندان هاشمی رفسنجانی مطرح می کرد و اینک که راس آن خاندان از دنیا رفته است و فرزند وی بعنوان رئیس شورای شهر تهران انتخاب شده و اختلاف میان اصولگرایان به اوج رسیده است، احمدی نژاد استراتژِی خود را بر مخالفت با خاندان لاریجانی تغییر داده است .او خوب می داند که برای مطرح ماندن در افکار عمومی و ادامه حیات سیاسی اش، نیاز به درگیری با جدی ترین عناصر حاضر در قدرت دارد و اینروزها چه کسی جز علی لاریجانی و برادرش آیت الله صادق آملی لاریجانی می تواند بهترین سیبل حمله باشد؟نکته سوال برانگیز در برابر این مانورهای احمدی نژاد جایی است که از وی سوال شود چرا در زمان ریاست هاشمی شاهرودی بر قوه قضائیه که همزمان با دولت اول احمدی نژاد بود او هیچ اظهار نظر و اقدامی برای بی عدالتی ها و فسادهای حاکم بر دستگاه قضا ترتیب نداد؟آیا به یکباره و با حضور آیت الله صادق لاریجانی بر راس این قوه ، احمدی نژاد فساد ها را دید و حالا بعد از سالها پوزیشن مخالف با لاریجانی ها را بر گزیده است؟ یا این کینه ریشه قدیمی تری دارد؟پاسخ سوالاتی از این دست را باید در داد و هوار های اینروزهای رئیس جمهور سابق جست .

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

کد خبر 848125 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ببینید | حشاشین، کینه صهیونیستی به روایت مصری‌
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست