Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرمانشاه: در سه روز بعد از حادثه بیش از ۷۰۰ تن کمک غیر نقدی مردم را به مناطق زلزله زده ارسال کرده ایم.

 

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۰
   آمار جان باختگان زمین لرزه غرب کشور؛ ۴۳۲ نفر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ براساس آخرین آمار تا ساعت ۲۲:۲۸ دقیقه؛ آمار جان باختگان زمین لرزه ۷،۳ ریشتری غرب کشور ۴۳۲ تن اعلام شده است، ۷ هزار و ۸۱۷ نفر هم زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۳
میدانی برای کمک ورزشکاران به زلزله زدگان - سیستان و بلوچستان | دانلود دانلود ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۳۵
ارسال بیش از ۷۰۰ تن کمک غیرنقدی مردم کرمانشاه به مناطق زلزله زده

 آرش رضایی با اشاره به اعزام بیش از ۶۳ محموله کمک‌های غیر مالی شهرداری تا پایان سومین روز کمک رسانی به مناطق زلزله زده استان اظهار داشت: بیش از ۷۰۰ تن محموله اهدایی مواد غذایی و آذوقه، پوشاک، وسایل و اثاثیه منزل به مناطق آسیب دیده از طریق شهرداری با تریلی و کمپرسی ارسال شده است.
وی افزود: مردم با غیرت کرمانشاه در این مدت در چهار مرکز جمع آوری کمک‌های غیر نقدی که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ایجاد شده اند، بیش از ۳۲۰ هزار بطری آب معدنی، ۱۴ هزار و ۵۰۰ تخته پتو، ۸۵ هزار کنسرو و مربا، ۷۲۰ تخته چادر مسافرتی، مقدار قابل توجهی زیرانداز، لباس گرم، دارو و لوازم بهداشتی به هم استان‌های خود در سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی، ازگله و سایر مناطق آسیب دیده از زلزله ارسال کردند.
وی همچنین به کمک یک میلیارد ریالی شورای اسلامی شهر کرمانشاه و تهیه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان در روز اول اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری کرمانشاه با تمام توان در کنار هم استانی‌های خود خواهد بود.
رضایی با تشکر از همکاری تشکل‌های مردم نهاد و تشکیلات حامیان مردمی دولت در استان در این زمینه افزود: تلاش ما تا حد ممکن ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۸:۳۳
هشدار پلیس فتای زنجان درخصوص کلاهبرداری‌ به بهانه زلزله

رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: متاسفانه شاهد سوء استفاده برخی افراد از حادثه پیش آمده هستیم به گونه‌ای که با تبلیغات جمع آوری کمک‌های مردمی در فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی از این احساس انسان دوستانه سوءاستفاده می‌کنند.
سرهنگ آدینه لو افزود: مردم به هیچ عنوان به شماره‌های حساب‌ها وتبلیغات همراهی با زلزله زدگان در فضای مجازی توجه نکنند و فقط از طریق نهاد‌های معتبر مثل هلال احمر اقدام به این کار کنند.
رییس پلیس فتای زنجان ازهموطنان خواست درصورت مشاهده با موارد مشکوک به ۱۱۰ تماس بگیرند و یا از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمانشاه از برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر نریمانی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ اظهار کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، تأکیدات ریاست قوه قضائیه و در راستای اهداف سند تحول قضائی، برگزاری دادگاه‌ها به‌صورت علنی و برخط به‌عنوان برنامه عملیاتی دادگستری استان، با هدف تقویت زیرساخت و توسعه دادرسی الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله مزایای برگزاری دادگاه‌های علنی برخط، افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه‌ها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به‌طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضائی و همچنین شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آرای قضائی است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزاری دادگاه‌های علنی برخط را از موارد مطرح شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آئین دادرسی کیفری برشمرد و خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده و علاقه‌مندان به مباحث حقوقی، قضائی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند برخط و از طریق نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه‌ها حضور داشته باشند.

کد خبر 750937

دیگر خبرها

  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی