Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:30:22 GMT

وضعیت کمربندی املش غیرقابل تحمل است‌

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۳۶۳۸

وضعیت کمربندی املش غیرقابل تحمل است‌

فرماندار املش وضعیت کمربندی این شهر را بسیار نامطلوب و غیرقابل تحمل عنوان کرد و گفت: در حال رایزنی و پیگیری جذب اعتبار لازم و کافی برای ساماندهی کمربندی املش هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از املش، یونس محمودی پنجشنبه شب در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: 136 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار امسال از منابع مختلف برای اجرای 246 پروژه عمرانی این شهرستان اختصاص یافته که 221.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 بیشتر از میزان سال گذشته است.

فرماندار املش گفت: 112 میلیارد و 980 میلیون ریال اعتبار از منابع مختلف سال گذشته برای اجرای 203 پروژه عمرانی به این شهرستان اختصاص یافته بود که 37 میلیارد ریال معادل 33 درصد آن تخصیص یافت ولی میانگین میزان تخصیص اعتبارات عمرانی امسال تاکنون 38 درصد است.

محمودی افزود: امسال از مجموع 136 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبارات عمرانی این شهرستان، 43 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل تملک دارایی استانی، 47 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل سه درصد نفت و گاز و بقیه از سایر منابع است.

وی گفت: امسال از مجموع 136 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبارات عمرانی این شهرستان، 5 تا 8 درصد برای اجرای طرح‌های هادی روستایی، 10 درصد برای تأمین آب شرب روستایی و یک درصد برای ساخت ساختمان‌های پایگاه مقاومت بسیج اختصاص یافته است.

فرماندار املش تصریح کرد: از مجموع اعتبارات عمرانی شهرستان املش تاکنون 112 میلیارد ریال آن برای اجرا و تکمیل 215 پروژه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است و 74 میلیارد ریال از اعتبارات 29 پروژه هنوز وارد سامانه نظارت نشده است.

12 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و آسفالت راه هلودشت به خصیل دشت املش اختصاص یافت

وی گفت: از مجموع این میزان اعتبار 5 میلیارد ریال برای اجرای دو کیلومتر روکش آسفالت و 700 میلیون ریال اعتبار برای اجرای 2 کیلومتر بهسازی و آسفالت مسیر هلودشت به خصیل دشت املش اختصاص یافت که با توجه به کوهستانی بودن منطقه و این که در آستانه فصل سرما و یخبندان قرار داریم در بهار آینده اجرایی می‌شود.

فرماندار املش با اشاره به این که 400 میلیارد ریال اعتبار از محل ستاد حوادث غیرمترقبه به گیلان اختصاص یافته است اعلام کرد: تاکنون سی درصد از این اعتبارات هم تاکنون تخصیص یافته است و به پروژه‌هایی که از قبل تعریف شده و دارای طرح اجرایی‌اند تخصیص می‌یابد.

محمودی افزود: 30 میلیارد ریال اعتبار از بند ج تبصره 6 برای اجرای پروژه‌های آب روستایی به گیلان اختصاص یافته که سهم املش یک میلیارد و 900 میلیون ریال تعیین شده است و این میزان با توجه به فرسوده بودن شبکه و خطوط انتقال آب روستایی شهرستان املش ناکافی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان املش خاطرنشان کرد: 140 میلیارد ریال اعتبار برای جرائمی که عمدتاً برای شهرداری‌ها است به گیلان اختصاص یافته است و شهرداران املش و رانکوه باید پیگیر مطالبات و قدر سهم شهرداری املش و رانکوه باشند.

وی گفت: از محل ارزش افزوده، اعتبار خوبی به اداره کل ورزش و جوانان گیلان اختصاص یافته است ولی هنوز قدر و سهم این میزان اعتبار برای شهرستان محروم املش مشخص نشده که انتظار می‌رود حق شهرستان املش از این میزان اعتبار تحقق یابد.

فرماندار املش وضعیت کمربندی این شهر را بسیار نامطلوب و غیرقابل تحمل عنوان کرد و افزود: در حال رایزنی و پیگیری جذب اعتبار لازم و کافی برای ساماندهی کمربندی املش هستیم تا بخشی از نگرانی به حق شهروندان املشی به‌ویژه دانش آموزان و فرهنگیان شاغل در مدارس حاشیه کمربندی املش رفع شود.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده گفت: تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار که در سفر رئیس جمهوری به شادگان مصوب شد، می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی افزود: هم افزایی که بین شورای اداری و دکتر خنفری منتخب مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف در مدت یکماهه پیگیری‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان و استانی و کشوری انجام دادند شایسته تقدیر است.

صالح زاده به ریل گذاری شهرستان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان بصورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

فرماندار شادگان با اشاره به اتفاقات خوب و مهم شهرستان در سال ۱۴۰۲، اضافه کرد: در اوایل سال گذشته سفر رئیس جمهور به شهرستان انجام شد که بعضی از موضوعات مهم و از دغدغه‌های مردم شهرستان بود که با ریاست جمهور مطرح شد.

صالح زاده می‌گوید: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که میطلبد دکتر خنفری پیگیر این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی باشند تا بزودی قابلیت اجرا خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و... به بهره برداری رسیده بود، گفت: از مهمترین پروژه‌های بجا مانده تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود الحمدلله با دستور آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور افتتاح شد.

وی هم افزایی شورای اداری و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی را حائز اهمیت دانست و خواستار ایجاد یک ساختار ارتباطی مسئولین ادارات با نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی شد.

صالح زاده افزود: با یک ساختار ارتباطی بین دفتر نماینده با فرمانداری و مجموعه مدیران ادارات شهرستان برای پیگیری مشکلات شهرستان با استفاده از ظرفیت دکتر خنفری ایجاد شود.

خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان مردم دار باشند و لازم است با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات بصورت همفکری و تیمی انجام شود، افزود: ادارات باید مصوبات را بجد تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

خنفری ادامه داد: به امید خدا مشکلات مردم را به حداقل برسانیم و این منوط به عملکرد مسئولین است که رضایت بخش باشد.

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام