Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 27 آبان سرهنگ جلیل وحیدی معاون هماهنگ کننده سپاه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج  که صبح امروز در سالن جلسات فرماندهی سپاه شهدا آذربایجان غربی برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: 55 برنامه متنوع و از میان این تعداد 38 برنامه محوری به عنوان روز شمار هفته بسیج در سراسر استان و 10 برنامه در شهرستان ارومیه  به مناسبت هفته بسیج  با شعار با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی از 29 آبان ماه لغایت 5 آذر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیج به عنوان الگوی بی بدیل در جهان اسلام معرفی شده است افزود: امروزه نفش بسیج به عنوان تامین گر امنیت در کشور، حرکت های جهادی و تفکر جهادی، الگو سازی در خاورمیانه بر هیچکس پوشیده نیست.

سرهنگ وحیدی هدف از برگزاری برنامه های هفته بسیج را تبیین نقش بسیج و جایگاه آن در دفاع همه جانبه دانسته و گفت: امسال براساس سیاست های تدوین شده در هفته بسیج رویکرد هایی از جمله  مسجد محوری،خدمات رسانی اساس برنامه های اجرایی در طول این هفته قرار گرفته است.

وی ادامه داد: 29 آبان باشعار بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی ،30 آبان با عنوان بسیج، محرومیت زدایی و خدمات رسانی، یکم آذر بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی، 2 آذر با شعار بسیج اندیشه وتولید علمی ، 3آذر با عنوان بسیج مسجد محور و ولایت مداری، 4آذر بسیج مقاومت واستکبار ستیزی و5 آذر ماه با شعار بسیج جهاد اکبر و عمل انقلابی  به عنوان روز شمار هفته بسیج  به مدت 7 روز نام گذاری شده است.

وحیدی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه با عنوان  اقتصاد مقاومتی در سراسرشهرستان های آذربایجان غربی، همایش شکوه وهجرت به منظور تجلیل از جهادگران وفعالیت اقتصاد مقاومتی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، برگزاری یادواره شهدای دانشجو در سراسر استان، همایش تجلیل از مبتکرین علمی دانشگاه ارومیه، تجدید دیدار با شهدا و خانواده های آنها، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی بخشی از برنامه های اجرایی مهم در طول هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس مقارن با برگزاری اجلاسیه های کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی است یاد آور شد: در راستای برنامه های کنگره ، برگزاری اجلاس شهدای روحانیت در 7 آذر اجلاس فرهنگ و آموزش در 4 آذر، اجلاس بانوان در 5 آذر، اجلاس ایثارگران در 9 آذر و اختتامیه کنگره 12 هزار شهید استان با حضور بیش از 5 هزار نفر از مسئولان ارشد استانی ، کشوری و همچنین قشر عظیم مردم در 12 آذر ماه برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه از افتتاح 31 پروژه استانی مختلف در 7 شهرستان آذربایجان غربی  در طول هفته بسیج خبر داد و  تصریح کرد: رونمایی از 6 المان کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی، بهره برداری از 2 منزل عالم، احداث و ترمیم 15 باب مسجد در روستا های محروم سراسراستان، افتتاح 2 غسالخانه ، بهره برداری از 6 پروژه ابرسانی با اعتباری بالغ بر شش میلیاردو 450میلیون ریال بخشی از پروژه های مهم است که در طول هفته بسیج به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای هفته عقیدتی و سیاسی که هم‌زمان با هفته معلم است، ۶۰ عنوان برنامه با هماهنگی با آموزش و پرورش در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار عوضعلی فقیری، با بیان اینکه به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری که مصادف با هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج است، ستادهایی در سراسر استان تشکیل شده است، اظهار کرد: به همین مناسبت ۶۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود.

وی افزود: چهار عنوان برنامه شاخص قبل از این هفته آغاز می‌شود که از جمله تشکیل ستاد، فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی و فضاسازی محیطی در ارتباط با گرامیداشت شأن معلمان است.

فقیری تصریح کرد: اولین روز این هفته هشتم اردیبهشت با عنوان «گفتمان مطهر، شهید مطهری، خودسازی، جامعه‌سازی و انسان‌سازی» نام‌گذاری شده است که این برنامه برای نسل جوان پیش‌بینی‌شده است و مطالب و دیدگاه‌های شهید مطهری تبیین می‌شود.

وی ادامه داد: دهم اردیبهشت با عنوان «مکتب مطهر» نام‌گذاری شده است که مکتب انقلاب و بسیج در همه حوزه‌ها به ویژه بسیج اساتید و فرهنگیان برگزار می‌شود، همچنین برگزاری نشست‌ها، کرسی‌های آزاداندیشی، تجلیل از مدیران و معلمان نمونه، جلسات تبیین و گفتگو پیرامون حجاب از دیدگاه شهید مطهری توسط بسیج خواهران از سایر برنامه‌هایی است که در این روز اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری حلقه‌های صالحین، نشست‌های تربیت تعالی با موضوع شعار سال و مطالبه‌گری از ارگان‌های مختلف نیز برگزار می‌شود، همچنین آثار و خدمات شهید مطهری برای آشنایی نسل‌های جوان با آثار این شهید و اندیشه‌های وی در جامعه تبیین شود.

وی گفت: سه‌شنبه با عنوان «مشق مطهر، شهید مطهری، پژوهش و تولید علم» برنامه‌هایی توسط حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و ارگان‌های دانشجویی برگزار می‌شود، همچنین فراخوانی برای تجلیل از پژوهشگران نمونه و نوشتن انشای مطهر در مدارس برگزار می‌شود.

فقیری تصریح کرد: همایش هادیان سیاسی و حلقه‌های صالحین در رابطه با موضوعات پژوهشی با تفکر شهید مطهری برگزار می‌شود.

وی گفت: روز چهارشنبه همایش «شهید مطهری، قرآن، عترت و ولایت» با تجلیل از فرماندهان و هادیان سیاسی برگزار می‌شود، محافل انس با قرآن، اجرای زنگ قرآن و ولایت با حضور سخنرانان قرآنی در استان، تبیین دستاوردهای انقلاب و تبیین جایگاه معلم همچنین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان اظهار کرد: سیزدهم اردیبهشت با عنوان «یاد مطهر، شهید مطهری شهدا و ولایت‌مداری» است که برای این روز برنامه غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی و سخنرانی در محل گلزار شهدا، تجلیل از معلمان توسط اداره‌کل آموزش و پرورش، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی و تربیتی در قرائت وصیت‌نامه و خاطرات شهدا در سطح پایگاه‌ها اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روز جمعه به عنوان «فریاد مطهر، مهدویت، معنویت و قدس شریف» نام‌گذاری شده است که در این روز همه گروه‌های مختلف جامعه در نماز دشمن‌شکن جمعه شرکت خواهند کرد.

کد خبر 748587

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان