Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@06:48:55 GMT

اجرای ۷۹ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در پلدشت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۲۷۶۶

اجرای ۷۹ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در پلدشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت از برگزاری ۷۹ عنوان برنامه طی هفته بسیج در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار مقصود داوری در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به ۲۹آبان آغاز هفته بسیج گفت: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذرماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: اولین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی» نامگذاری شده که در این روز برنامه هایی نظیر زنگ بسیج، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری اردوهای جهادی و برگزاری نشست های فصلی روشنگری، نمایشگاه عفاف و حجاب و دیدار با خانواده شهداء است.

 

وی دومین روز از هفته بسیج را با عنوان «بسیج، محرومیت زدایی و خدمات رسانی» خواند و گفت: برگزاری مرمت مدارس محروم، آموزش بدو ورود، برگزار مسابقات والیبال، جشنواره خلاقیت ابتکار، برگزاری مسابقات احکام و جلسه سبک زندگی در این روز انجام می شود.

 

سرهنگ پاسدار داوری، «بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی» را عنوان سومین روز از هفته بسیج نام برد و تصریح کرد: در این روز رژه خودرویی، ویژه برنامه هفته بسیج، نمایشگاه صنایع دستی، یادواره شهدای دانش آموزی و دو رهروان انجام می گیرد.

 

به گفته وی چهارمین روز از هفته بسیج «بسیج، اندیشه ورزی و تولیدعلم» نامگذاری شده است و برنامه هایی نظیر غبارروبی مزارشهداء، پیاده روی کارکنان، دیدار از خانواده شهداء، برگزاری یادواره شهداء، برگزاری حلقات صالحین، سبک زندگی اسلامی، نشست روشنگری و آشناسازی جامع فرهنگیان با سند تحول برگزار می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: پنجیمن روز از هفته بسیج «بسیج، مسجد محوری و ولایت مداری» نامگذاری شده و برنامه هایی نظیر برگزاری حلقه های صالحین باموضوع هفته بسیج، حضور بسیجیان در نمازجمعه، جشنواره بازی های بومی ومحلی، دیدار از خانواده شهداء، شرکت حلقات در نماز جمعه، نشست بصیرتی و تجلیل از فرهنگیان فعال برگزار می شود.

 

وی ششمین روز از هفته بسیج را با عنوان «بسیج دولت مقاومت واستکبار ستیزی» خواند و گفت: برگزاری تربیت و آموزش حافظان قرآن کریم ، آموزش فقه بازار، کارگاه آثار و برکات ازدواج، جذب بسیج عادی، جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکر، برگزاری حلقات با موضوع استکبار ستیزی و اجرای مسابقه در فضای مجازی، روشنگری در قالب شبکه های اجتماعی، همایش علل و عوامل روی آوردن جوامع غربی به حجاب و حلقه های صالحین برگزار می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: هفتمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، جهاد کبیر و انقلاب گری» نامگذاری شده که در این روز برنامه هایی نظیر تجمع بزرگ بسیجیان و برگزاری نمایشگاه هنری انجام می گیرد.

 

به گفته وی این ها تنها گوشه ای برنامه های هفته بسیج در شهرستان است.

 

دواری گفت: با حضور و اجرای پرشور برنامه های هفته بسیج مشت محکمی بر دهان دشمنان و سرویس های جاسوسی می زنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان