Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان بر ضرورت بهره گیری از توانمندی های نخبگان بسیجی استان تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،محمدناصر نیکبخت در جلسه دیدار با نخبگان بسیجی استان همدان ضمن تسلیت ایام شهادت رسول خدا(ص) و نواده مکرم ایشان و همچنین حادثه غم بار زلزله کرمانشاه اظهار کرد: همه مردم ایران به ویژه استان همدان در کمک رسانی به حادثه دیدگان زلزله دریغ نکرده وسپاه انصارالحسین همدان در امداد رسانی و کمک پیشتازبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه انقلاب ما پدیده های ارزشمندی را ایجاد کرده است گفت: یکی از این پدیده های ارزشمند، شکل گیری بسیج بود که به الگو و پشتوانه ای دارای ارزش تبدیل شده است و دنیا از آن الگوبرداری می کند.

 

استاندارهمدان همچنین بیان کرد: کاربرد بسیج تنها در جنگ و شرایط رزم نیست، اگرچه پیروزی ما در دفاع مقدس از ثمرات حضور بسیجیان در جبهه های نبرد بوده که موجبات عصبانیت استکبار را فراهم آورده است.

 

وی با اشاره به تبیین نقطه نظرات نخبگان بسیجی در این جلسه عنوان کرد: شنیدن این نقطه نظرات بسیار کارآمد بود و بنده را به صرافت انداخت که یک مشاور بسیجی در مجموعه کاری خود داشته باشم.

 

نیکبخت ضمن تأکید برنقش فرهنگ سازی در کاهش مصرف آب اظهار کرد: متأسفانه کشاورزان تا حدودی بی اعتماد شده اند و لازم است این موضوع با فرهنگ سازی اصلاح شود.

 

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد اراضی خود را تحت آبیاری مدرن قرار داده ایم گفت: وقت آن رسیده که برای کاهش مصرف آب بر الگوی کشت هم متمرکز شویم چراکه افزایش سطح زیرکشت امکانپذیر نیست.

 

این مقام مسؤول با اشاره به وجود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اعطای تسهیلات و ایجاد اشتغال در استان تشریح کرد: باید بتوانیم از این اعتبار برای اشتغالزایی مناسب در استان بهره مند شویم.

 

وی تأکید کرد: رسانه های استان باید تعاونی فراگیری تشکیل دهند و هیئت مدیره و تشکیلاتی برای آن درنظر بگیرند تا موضوع حمایت از اشتغال در رسانه نیز با برنامه ریزی مورد حمایت قرار گیرد.

 

استاندارهمدان همچنین بر حمایت از قرارگاه پیشرفت و آبادانی اشاره و عنوان کرد: باید نظارت بر ساخت و سازها دقیق تر و هدفمندتر شود تا در اتفاقاتی نظیر زلزله کرمانشاه، تلفات به حداقل و حتی صفر برسد.

 

وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری افزایش ۹۵۰ تخت بیمارستانی مورد تأکید قرار گرفت خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان مجهز مغز و اعصاب نیز با مشارکت بنیاد و خانواده مرحوم فرشچیان نیز در دستور کار قرار دارد.

 

نیکبخت با بیان اینکه ۱۳۵ درصد شاخص های اقتصاد مقاومتی را جلو برده ایم گفت: در این زمینه جزء استان های پیشتاز در کشور هستیم.

 

وی در ادامه افزود: در استان همدان شرکت های دانش بنیان پیشرفت خوبی داشته اند اگرچه بنده از عملکرد پارک علم و فناوری راضی نیستم اما زمینه برای رشد شرکت های دانش بنیان در استان وجود دارد.

 

استاندارهمدان  با اشاره به وجود سه شرکت داروسازی در استان همدان با محوریت گیاهان دارویی یادآور شد: در این زمینه نیز حمایت ها و مساعدتهای خوبی در استان صورت گرفته و یکی از ۳ شرکت مذکور در شرف بهره برداری است.

 

وی همچنین به ضرورت توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه های ملی تأکید و اشافه کرد: باید از ظرفیت نیروی انسانی کشور به جای سرمایه های نفرین شده ای چون نفت و گاز  بهره مند شویم و ارتقای علمی کشور را شاهد باشیم.

 

سردار مجیدی: تشخیص و اقدام به موقع، مهمترین ویژگی بسیجیان است

سردار مظاهر مجیدی در جمع نخبگان بسیجی طی دیدار با استاندار همدان اظهار کرد: خداوند را شاکریم که که به برکت وجود رهبری فرزانه وحکیم در ابتدای انقلاب اسلامی، شاکله طیبه بسیج شکل گرفت.

 

وی یکی از مهمترین شاخص های بسیجیان را تشخیص موقعیت و اقدام به موقع عنوان کرد و افزود: در زلزله اخیری که در کرمانشاه رخ داد بسیجیان از استان همدان با همت و اراده در اسرع وقت در محل حادثه حاضر شده و به کمک زلزله زدگان شتافتند.

 

نماینده بسیج رسانه استان همدانحمایت از رسانه ها مدنظر استان قرار گیرد

نماینده بسیج رسانه استان همدان نیز با بیان اینکه یک سوم بسیج استان در رسانه ها هستند و نقش عمده ای در اطلاع رسانی دارند اظهار کرد: رسانه های انقلابی و بسیجی استان در کشور و به ویژه منطقه غرب کشور جایگاه ویژه ای دارند و به خصوص در نمایشگاه مطبوعات سال جاری درخشش خوبی داشته اند.

 

حسین صادقیان ضمن تأکید بر این امر که تولید محتوای غنی مهمترین محور و رویکرد رسانه هاست تصریح کرد: بزرگترین مشکل رسانه های استان مشکل حمایتی و مالی است و در وهله بعد مهمترین مشکل، عدم همکاری مناسب برخی مدیران دستگاهی است.

 

وی افزود: گاهی برخی از مدیران به دلیل انتقاداتی که به عملکرد آنها شده است رسانه ها مورد سرزنش و ملامت قرار می دهند در حالی که رسانه های بسیجی و انقلابی به دنبال مچ گیری نیستند و نقد منصفانه را به منظور چاره سازی در مسائل مطرح می کنند.

 

نماینده بسیج رسانه استان همدان،  با اشاره به حمایت از برخی رسانه های استان متذکر شد: رسانه ها اشتغالزایی و تربیت نیرو را در دستور کار دارد و افراد را برای ورود به عرصه های مختلف در سطح جامعه آماده می کنند بنابراین انتظار می رود رسانه ها را به عنوان منبع اشتغالزایی و بنگاه اقتصادی نیز ببینند و حمایت کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار صبح سه‌شنبه در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور اتمام پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در حال ساخت شهرستان رزن اهتمام و پیگیری های لازم را انجام دهد که در دهه مبارک فجر بتوانیم از این پروژه برای خدمت رسانی به مردم بهره‌برداری کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در شهرستان و نگاه ویژه ایشان به بهره‌مندی مردم شهرستان رزن از خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان به بیان نیازهای درمانی شهرستان رزن پرداخت و گفت: نیاز شهرستان به پزشک متخصص و جراح از ضروریات و مطالبات اساسی شهرستان است که لازم است به این مسأله توجه ویژه شود.

فرماندار رزن ادامه داد: در سطح شهرستان صرفاً یک پزشک به مدت ۸ روز از ماه داریم که نیازمند حضور پزشک ثابت در تمامی روزهای هفته هستیم.

غفاری آثار افزود: در بخش رادیولوژی و سونوگرافی فقط یک پزشک به مدت ۱۵ روز از ماه داریم و ضرورت دارد تا به این مهم نیز توجه شود.

غفاری‌آثار با بیان اینکه فقط یک پزشک بیهوشی در مدت ۱۵ روز از ماه داریم اضافه کرد؛ پزشک متخصص چشم، متخصص گوش، حلق و بینی نداریم و متخصص اورولوژی فقط یک روز در هفته در سطح شهرستان در حال خدمت رسانی است که پاسخگوی نیاز مردم نیست.

فرماندار رزن همچنین ضمن بیان اینکه فقط یک پزشک عمومی داریم خواستار افزایش پزشک عمومی به سه پزشک عمومی شد و گفت: بخش آزمایشگاه بیمارستان ولیعصر عج شهر رزن نیاز به تامین دستگاه اتوآنالایزر دارد.

وی در پایان از دکتر مجذوبی درخواست کرد تا به منظور اتمام و تکمیل مراکز جامع سلامت روستاهای چایان و سورتجین تا هفته دولت اقدامات و حمایت‌های لازم را انجام دهند.

دکتر محمد مهدی مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی در این دیدار نیز گفت: شهرستان رزن یکی از شبکه‌های پرتلاش و فعال در بیشتر شاخص‌های استان است.

وی افزود: مرکز بهداشت و درمان این شهرستان در بسیاری از شاخص‌ها رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داده و در حوزه درمان نیز با بهره برداری از بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی و افزایش چشمگیر تخت‌های بستری و همچنین بخشهای پاراکلینیکی و تجهیزات تشخیصی و درمانی که منجر به افزایش خدمات درمانی بهتری در این شهرستان رقم خواهد خورد و امیدوارم با حمایت‌های شخص فرماندار و تعامل سایر دستگاه های مرتبط، همکاران حوزه سلامت با بهره برداری از بیمارستان در حال احداث شهرستان رزن بتوانیم در خدمت رسانی به مردم شهرستان موفق تر عمل کنیم.

کد خبر 6092561

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است