Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:29:46 GMT

توزیع برق خمین ۶۸میلیارد ریال از مشترکان مطالبه دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۷۱۷۶

توزیع برق خمین ۶۸میلیارد ریال از مشترکان مطالبه دارد

خمین- مدیر توزیع برق شهرستان خمین گفت: مطالبات توزیع برق خمین از مشترکان بیش از ۶۸میلیارد ریال بوده و از ابتدای سال تاکنون یکصد مورد انشعابات غیرمجاز در این شهرستان جمع آوری شده است.

حسینعلی فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه ۵۵درصد از مصرف برق این شهرستان در حوزه مشترکان خانگی است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری نیز ۴۵۰مورد انشعابات تجاری و خانگی در سطح شهر و روستای خمین برای مشترکان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اصلاح و تعویض شبکه های فرسوده را از دیگر فعالیت های توزیع برق این شهرستان برشمرد و بیان کرد: ۴۰کیلومتر شبکه فرسوده روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال در شش ماهه نخست امسال نوسازی شده است.

مدیر توزیع برق خمین به تعویض کنتورهای مشترکان اشاره و عنوان کرد: ۲۰۰ عدد کنتور معیوب مشترکان تعویض و ۲۲۰ مورد نیز کنتورهای آنالوگ به دیجیتال تبدیل و یک هزار و ۲۰۰ مورد لامپ های روشنایی معابر در سطح شهر و روستای خمین تعویض شده است.

فرامرزی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از ۳۰ درصد از مصرف انرژی برق خمین در حوزه کشاورزی است پرداخت بهای انرژی به صورت رایگان در راستای خاموشی چاه های آب در ساعات اوج مصرف  به کشاورزان اطلاع رسانی شد که اقدامی مهم در خصوص مصرف بهینه است.

وی تصریح کرد: همچنین برق کشاورزان در روستاهای جلماجرد و خلیل آباد با نصب دو دستگاه ترانس و احداث ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط زمینی و ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی تامین شد.

مدیر توزیع برق خمین خاطر نشان کرد: ۲۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و شش دستگاه ترانس در سطح شهرستان تعمیر شده که این اقدام موجب کاهش خاموشی به میزان ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

فرامرزی به اقدامات انجام شده در خصوص مدیریت مصرف اشاره کرد و گفت: اجرای طرح بهسامان در ۴۰مدرسه و توزیع و آموزش بیش از دو هزار نسخه کتاب و بروشور با عنوان مدیریت مصرف در مدارس ازجمله این اقدامات است و همچنین  با واحد های تجاری که از لامپ های غیر متعارف استفاده می کنند برخورد می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و گفت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین