Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان صحرایی استان در مقر شهید ستار اورنگ در منطقه زلزله زده کرمانشاه برپا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی ساداتی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: جدای از نیروهای نهادها و اداره‌ها، پنجاه نفر از نیروهای جهادی در منطقه مستقر هستند. در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ نفر در قالب ۳۰ گروه جهادی  متقاضی حضور در منطقه و انجام خدمات جهادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یبان کرد: پس از وقوع حادثه در کمترین زمان، تیم کارشناسی استان در منطقه حضور یافت و همچنین اولین استانی بودیم که تیم خودجوش ما، از یکی از شهرستان ها به منطقه اعزام شد.

سخنگوی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی و پوشش بهتر، جلسه ستاد سازندگی و خدمات رسانی به مناطق زلزله زده تشکیل شد. کمک های اولیه از طریق بسیج سازندگی و ناحیه بسیج دانشجویی جمع آوری شد و با ارزشی بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان همراه با کاروان استان به منطقه اعزام شد.

وی از هدف‌گذاری خدمات رسانی به 6 روستای منطقه سرپل ذهاب از سوی استان خبر داد و ادامه داد: همچنین ۳ روستای دیگر به صورت جانبی از خدمات ارائه شده بهره مند می شوند.

سخنگوی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با ایجاد کمپ بزرگ و مناسب، ۱۰۰ چادر اسکان موقت نیز  عملیاتی شده است و در حوزه بهداشتی نیز اقداماتی در دست انجام است.

ساداتی تاکید کرد: بیش از ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی به منطقه ارسال شده است و توزیع ۵۰ هزار بطری آب معدنی دیگر نیز توسط استان انجام شد.

وی با بیان اینکه نیاز فعلی در منطقه تامین نقدینگی است، گفت: در راستای تامین مصالح و تحقق کارهای عمرانی به نقدینگی نیاز داریم. ‌شیرآلات، لوله، لامپ، کابل برق و ابزار آلات در کنار نقدینگی از نیازهای ما برای اجرای فعالیت های عمرانی در منطقه است.


انتهای پیام