Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح‌های اشتغالزایی با کف ۱۰۰ میلیون تومان تا سقف ۲ میلیارد تومان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

ایران آنلاین /معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری با اعلام این که طرح اشتغالزایی روستایی برای اجرا در دهه اول آذر به استان ها ابلاغ شده است گفت: طرح‌های اشتغالزایی با کف ۱۰۰ میلیون تومان تا سقف ۲ میلیارد تومان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار کشاورزی خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل رضوی امروز در جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان‌های مختلف که به منظور اجرای طرح اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری در محل ساختمان کوثر ریاست جمهوری برگزار شد،اظهار کرد: براساس قانون مصوب شده امکان استفاده 1.5 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری وجود دارد، که به همین میزان نیز بانک‌ها می‌آورند و در مجموع 12 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغالزایی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: آئیننامه این طرح را دولت تصویب کرده و مسئولیت اجرای آن نیز مشخص شده است و حتی برای اجرا در دهه اول آذر ماه به همه استان‌ها ابلاغ شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ادامه داد: طرح‌های اشتغالزایی با کف 100 میلیون تومان تا سقف 2 میلیارد تومان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند و امیدواریم که بتوانیم کار را به نتیجه مورد نظر برسانیم.

رضوی در پاسخ به این سوال تسنیم که آیا طرح‌های اشتغالزایی کمتر از 100 میلیون تومان نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، گفت: برای طرح‌های کمتر از 100 میلیون تومان تسهیلات از محل‌های دیگری پرداخت می‌شود و در این پروژه تعریف نشده است.

وی خاطر نشان کرد: 4 دستگاه بر این امر نظارت می‌کنند و خود ما نیز نظارت نقطه به نقطه را در این خصوص دنبال می‌کنیم تا افراد متقاضی دریافت تسهیلات حتماً مبالغ دریافتی را در پروژه‌ ارائه شده هزینه کنند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری  اضافه کرد: 3 دستگاه ثابت در این ارتباط وجود دارد که شامل رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، مدیرکل رفاه کار و تامین اجتماعی، مدیرکل روستایی استانداری و دستگاه صادر کننده مجوز بر نحوه اجرای پروژه‌ها اشتغالزایی نظارت می‌کند.

رضوی تصریح کرد: دستگاه‌های صادر کننده مجوز شامل، وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت و معدن تجارت و همچنین سازمان گردشگری هستند.

وی در پاسخ به سوال تسنیم در ارتباط با میزان خسارت وارد شده به مناطق روستایی غرب کشور از زلزله اخیر، اظهار داشت: به دستور معاون اول رئیس جمهور پنج‌شنبه هفته جاری گروه دیگری از معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شود تا برآورد دقیق‌تری از خسارت وارد شده به زلزله‌زدگان روستایی انجام دهند تا تمهیدات خاصی در نظر گرفته شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج

ایسنا/گلستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، سرطانی، تالاسمی و دیالیزی جزو بیماران خاص هستند در خصوص شرایط اعطای وام به این بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه اسفندیاری امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌کنند.

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند