Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@21:30:15 GMT

بازسازی ۲۰۰ روستا سهم قزوین از زلزله کرمانشاه + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۸۱۶

‍‍‍‍‍‍

واحدهای مسکونی 200 روستای زلزله زده در گیلانغرب و سرپل ذهاب  بازسازی می شوند 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین ، معاون عمرانی استانداری قزوین در سومین جلسه هماهنگی امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله زده کشورگفت: با اعزام ماشین آلات و خودروهای سنگین بازسازی ۲۰۰ روستا و واحدهای مسکونی  زلزله زده در گیلانغرب و سرپل ذهاب بازسازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فرخزاد با قدردانی از نهادها و سازمان های درگیر امدادرسانی افزود: هفت استان برای ادامه کار در مناطق زلزله زده انتخاب شدند و  استان قزوین هم به عنوان استان معین یکی از این استان ها بود.

وی گفت :متاسفانه ضعف هایی در نحوه توزیع کمک های مردمی در میان زلزله زدگان دیده می شد که موجب نارضایتی شد اما بتدریج این مشکلات برطرف شده و کار بازسازی بسرعت باید آغاز شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین هم در این جلسه گفت: برای کمک به آواربرداری و آغاز عملیات بازسازی واحدهای تخریب شده ۴۵ دستگاه بیل مکانیکی، لودر، جرثقیل و خودروهای کمک دار نیاز است.

ایرج زاهدپور افزود :  با بسیج همه امکانات دستگاه های اجرایی و شهرداری ها تلاش می کنیم در آواربرداری و بازسازی واحدهای تخریب شده مردم مشارکت کنیم.

وی با اشاره به جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی از ابتدای حادثه توسط دستگاه های اجرایی گفت: باید عملیات بازسازی و اسکان آسیب دیدگان بسرعت انجام شود. همه دستگاه ها به صحنه آمده اند و با همه وجود همکاری می کنند.

در این جلسه مقرر شد با کمک تمام دستگاههای اجرایی و شهرداری های استان 2 دستگاه جرثقیل، 5 دستگاه بیل مکانیکی، ۱4 دستگاه لودر، ۱3 دستگاه کامیون، 5 بیل بکو و 6 سواری کمک دار تامین شود.

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه ) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی‌ هستند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین