Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@20:32:57 GMT

اعدام پستچی قلابی به اتهام تجاوز به ۴۰ زن +عکس

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۳۹۳۵

اعدام پستچی قلابی به اتهام تجاوز به ۴۰ زن +عکس

مرد متجاوز که در پوشش پستچی بیش از 40 زن را قربانی نیت شیطانی خود کرده بود با تائید حکم اعدامش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

جام‌جم: پرونده موسوم به پستچی متجاوز، در تیر ماه 91 با شکایت تعدادی از زنان و دخترانی که مورد تجاوز و سرقت اموال قرار گرفته بودند، مطرح شد و پس از بررسی‌های پلیسی، متهم در یکی از روستاهای شهرستان صومعه‌سرای استان گیلان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران در ساعت 22 نوزدهم دی 92 وی را در یک درگیری دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند. پس از انتشار تصویر متهم در رسانه‌ها، تعداد شکات این متهم به بیش از 40 نفر رسید و بررسی زندگی خصوصی این متهم هم نشان داد او صاحب دو همسر و دو فرزند است و در کارهای ساختمانی فعالیت داشته است.

بعد از انجام بازجویی‌ها، پرونده در دادسرای ناحیه 21 بررسی شد و متهم به هر 40 فقره تجاوز اقرار کرد.

متهم وقتی مقابل شاکیان قرار گرفت اتهام خودش را قبول کرد و گفت: شیشه مصرف می‌کردم و به همین دلیل چیزی به یاد نمی‌آوردم؛ چند روزی که از بازداشتم گذشت و آثار شیشه از بین رفت همه چیز یادم آمد؛ تجاوزها را وقتی انجام می‌دادم که شیشه مصرف می‌کردم؛ شیشه باعث می‌شد همه چیز را فراموش کنم. دنیا دیگر برایم شکل دیگری داشت.

پرونده این متهم با صدور کیفرخواست به اتهام افساد فی‌الارض از طریق ارتکاب اعمال منافی عفت و تعرض و تجاوز به 40 نفر از دختران و زنان شوهردار، برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد اما با توجه به اتهام افسادفی الارض برای متهم، قضات با صدور قرار عدم صلاحیت، پرونده را به دادگاه انقلاب ارسال کردند.

رسیدگی به این پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی محول شد و نهایتا پس از تشکیل چند جلسه، دادگاه متهم را براساس ماده 286 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 مفسد فی الارض تشخیص داد و به اعدام در ملأعام محکوم کرد.

پرونده با اعتراض متهم به حکم صادره به دیوان عالی کشور ارسال شد و شعبه دیوان نیز پس از بررسی، حکم صادره را نقض کرد و برای رسیدگی در شعبه هم عرض به دادگاه انقلاب بازگرداند.

این بار متهم در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران محاکمه شد و دوباره اتهامش را انکار کرد. شکات نیز به طرح شکایت خود پرداختند. یکی از شاکیان گفته بود: متهم ساعت 15 روز سیزدهم شهریور 91 زنگ آیفون واحد ما را به صدا درآورد و گفت پستچی است و به بهانه تحویل دادن سند از من خواست به در مجتمع مراجعه کنم. وقتی به مقابل در رسیدم، این شخص ادعا کردکه سند را به همسایه طبقه بالایی تحویل داده و باید سند را از همسایه گرفته و رسیدش را به وی تحویل دهم. به داخل آسانسور برگشتم که قبل از بسته شدن در آسانسور، با چاقو به سمت آسانسور آمد و مانع بسته شدن در شد و ضمن فحاشی، چاقو را به سمت گلو و صورتم گرفت و...

شاکی دیگر هم با شناسایی متهم گفت: متهم بعد از ورود به ساختمان چاقویی زیر گلویم گذاشت و مدعی شد که پنج نفر را کشته است. او مرا به داخل آپارتمان کشاند و نیت شیطانی خود را اجرا کرد.

پس از رسیدگی به شکایت شکات و دفاع متهم، قاضی مقیسه، رئیس شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران پستچی متجاوز را مجرم شناخت و به اعدام محکوم کرد.

قاضی مقیسه دیروز درباره آخرین وضعیت پرونده اظهار کرد: پرونده فردی به نام ایمان حسینی مقدم که در سطح شهر تهران خود را با عنوان مأمور پستچی و مخابرات معرفی می‌کرد و از این طریق وارد منازل شده و زن خانه را مورد تجاوز قرار می‌داد، در شعبه 28 دادگاه انقلاب مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: این مفسد مرتکب بیش از 40 مورد تجاوز جنسی شده بود که پس از شناسایی توسط ماموران دستگیر شد، شکات آمدند و شکایت‌های خود را مطرح کردند، مواجهه نیز انجام شد و تحقیقات لازم صورت گرفت.

قاضی مقیسه گفت: حکم اعدام این فرد به عنوان مفسد فی‌الارض صادر شده، حکم صادره توسط دیوان عالی کشور مورد تائید قرار گرفت و حکم قطعی شده است.

وی گفت: امیدواریم با اجرای احکام افراد فاسد، مردم ما از امنیت خوبی برخوردار شوند و ناامنی از جامعه رخت بربندد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان

دو مرد شرور که به اتهام آزار و اذیت پسری نوجوان در انتظار محاکمه هستند در حالی با درخواست حکم اعدام از سوی شاکی روبه‌رو شدند که مدعی هستند، نه خودشان، بلکه دو دوست فراری آنها به شاکی تعرض کرده‌اند.

به گزارش مشرق، ۲۰ شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.

وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: صبح در حال بازی در زمین فوتبالی در نزدیکی خانه‌مان بودم که چهارمرد افغانستانی با موتور به آنجا آمدند و بعد با تهدید چاقو مرا سوار کردند و به حاشیه تهران بردند. بعد از آن وارد باغی شدیم و آنها بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار دادند و در آخر هم تهدیدم کردند که اگر دراین‌باره به کسی حرفی بزنم خودم و خانواده‌ام را می‌کشند.

نوید در حالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: خیلی ترسیده بودم به همین خاطر قصد نداشتم به کسی حرفی بزنم اما وقتی به خانه رسیدم آنقدر آشفته و به‌هم ریخته و ناراحت بودم که پدرم فهمید اتفاق بدی برایم افتاده و من هم ماجرا را برایش تعریف کردم و تصمیم گرفتیم از آن متجاوزان شکایت کنیم.

پس از آن شاکی با دستور قضایی برای انجام معاینه به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان این سازمان آزار و اذیت وی را تأیید کردند.

به این ترتیب مأموران ردیابی ۴ متهم را در دستور کارشان قرار دادند و با بررسی‌های فنی موفق شدند دو نفر از متهمان را شناسایی و بازداشت کنند.

دو متهم پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازجویی‌ها منکر ماجرا شدند.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه تحقیق این پرونده، پسر نوجوان که با پدرش در دادگاه حاضر شده بود به قضات گفت: دو متهم دستگیر شده همان کسانی هستند که بدون توجه به التماس‌هایم من را مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد هم تهدیدم کردند که نباید حرفی بزنم. آن روز به قدری از تهدیدهای‌شان ترسیده بودم که فکر می‌کردم من و خانواده‌ام را می‌کشند اما حالا که شکایت کردیم و دو متهم این پرونده بازداشت شده‌اند درخواستم اعدام آنهاست و به هیچ عنوان هم حاضر به گذشت نیستم.

پس از آن دو متهم با رد اتهام‌شان مدعی شدند: ما در روز حادثه در محل بودیم اما کاری نکردیم و دو دوست دیگرمان که حالا متواری هستند به شاکی تعرض کرده‌اند. ما بی‌گناه هستیم و بی‌دلیل بازداشت شده‌ایم.

دو متهم در پاسخ به سؤال قاضی که دو دوست‌تان حالا کجا هستند نیزعنوان کردند: بعد از آن روز دیگر نه آنها را دیدیم و نه از آنها خبر داریم.

با پایان جلسه تحقیق قرار است دو متهم بزودی پای میز محاکمه بایستند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد