Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: در سال جاری, یک‌ماه بعد از ماه صفر, همایش استانی بزرگداشت امامزاده یحیی ابن زید( ع) با سخنران کشوری, با هدف مقدمه و آمادگی, برگزاری کنگره ملی یحیی ابن زید( ع) در سال آینده, برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, حجت‌الاسلام نصرت الله جعفری عصر امروز, در حاشیه غبارروبی ضریح امامزاده یحیی ابن زید( ع) شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته وقف و بسیج و با همکاری سپاه شهرستان, با توجه به ظرفیت خوب امامزاده یحیی ابن زید( ع) و زائران بسیار این بارگاه, دفتر پایگاه مقاومت به نام شهید مجتبی علمدار با حضور امام جمعه و جانشین فرمانده سپاه و دیگر مسئولان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود 150 خدام افتخاری آقا و 200 خدام افتخاری خانم, دفتر خدام افتخاری خواهران در سال گذشته راه‌اندازی شد که امروز همزمان با هفته وقف دفتر خدام افتخاری آقایان با تجهیز همه امکانات مورد نیاز با اعتبار 60 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس افزود: تعداد زیاد خدام افتخاری در ظرفیت پایگاه مقاومت بسیج در جذب نیرو در بسیج می‌تواند موثر باشد.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: اعتبار تجهیز و راه‌اندازی دفتر خدام افتخاری برادران از محل درآمدهای فرهنگی, خیرین و در قالب طرح مودت هزینه شده و آستان مقدس امامزاده یحیی ابن زید(ع) , دارای دفاتر خدام افتخاری خواهران, دفتر خدام افتخاری خواهران, دفتر امور اداری امامزاده, دفتر امور مالی, مرکز فرهنگی, قرآنی و دفتر کارگروه فرهنگی به صورت مجزا و با امکانات و تجهیزات لازم است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: نشست تخصصی اصناف و وقف, دیدار و عیادت از بیماران و افتتاح طرح توسعه زیارتگاه دانشمند از جمله برنامه‌هایی است که در ادامه برنامه‌های هفته وقف اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری یادآور شد: تسطیح ضلع غربی و شرقی و شمال شرق صحن امامزاده یحیی ابن زید( ع) به اتمام رسیده و 90 درصد زیباسازی و گچ کاری دیواره شبستان خواهران انجام شده و در حال توسعه و کاشی‌کاری ضلع دیگر این امامزاده هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در سال جاری, یک‌ماه بعد از ماه صفر, همایش استانی بزرگداشت امامزاده یحیی ابن زید( ع) با سخنران کشوری, با هدف مقدمه و آمادگی, برگزاری کنگره ملی یحیی ابن زید( ع) در سال آینده, برگزار می‌شود.

سید علی حسینی جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس هم در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در هفته بسیج سال جاری, 7 پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان افتتاح می‌شود که پایگاه مقاومت بسیج امامزاده یکی از آنها است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس افزود: برای افتتاح هر پایگاه مقاومت بسیج, حدود 100 میلیون ریال هزینه می‌شود و با توجه به وجود محله اسلام‌آباد در جوار امامزاده یحیی ابن زید( ع), ضرورت این پایگاه بیش از پیش احساس می‌شد.

حسینی تصریح کرد: خوشبختانه همه مساجد, دارای پایگاه مقاومت هستند و در حال حاضر, 240 پایگاه مقاومت بسیج واحد خواهران و برادران در سطح شهرستان وجود دارد, که 80 پایگاه مقاومت در محدوده شهر و 160 پایگاه در حوزه روستاها واقع شده است.

جانشین فرمانده سپاه شخرستان گنبدکاووس گفت: علاوه بر پایگاه مقاومت مساجد, پایگاه‌های مقاومت در حوزه ادارات, دانش آموزی, طلاب, پیشکسوتان, دانشجویی, مهندسی, پزشکان, رسانه و غیره فعال هستند که در این زمینه‌ها نیز, 260 پایگاه مقاومت در سطح شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان و سالروز آزادسازی خرمشهر را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فرزاد حسنی خونسار صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان که در استانداری برگزار شد، از برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس در سنندج خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با موضوعات مرتبط با تاریخ و فرهنگ کردستان همزمان با سالروز سفر حضرت آقا؛ 22 اردیبهشت ماه به استان انجام خواهد شد.

وی برگزاری میزگرد، سخنرانی، نشست‌های بصیریتی و کارگاه‌های معرفتی درباره اهمیت و تاثیرات سفر به‌ویژه در بخش‌های نوجوانان با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان از برگزاری مسابقه متن ادبی از سفر حضرت آقا مرتبط به نوجوانان و جوانان خبر داد و تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که برنامه‌های این ایام در خور و شان و باشکوه برگزار شود.

وی افزود: باید برنامه‌ها و آیین سالروز ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان هر سال باشکوه‌تر از سال پیش برگزار شود.

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

حسنی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در کردستان، از معرفی کتاب‌های مرتبط با این حوزه و عملیات پرافتخار و مسابقه کتابخوانی در استان خبر داد و عنوان کرد: تمرکزمان بر روی کتابی "شهری در آسمان" است که به واقعیت‌ها، محاصره، سقوط و باز پس‌گیری خرمشهر می‌پردازد.

وی عنوان کرد: جامعه هدف این کتاب؛ تمامی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان تجلیل از نویسندگان و تثبیت‌گران حوزه دفاع‌مقدس به ویژه حاضران یا روایت‌کنندگان عملیات بیت‌المقدس را برنامه پایانی متناسب با این ایام ذکر کرد و ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در کنار ترویج فرهنگ کتابخوانی، دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در بخش‌های فرهنگی را برای نسل جوان امروزی به خوبی تبیین کنیم.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی 22 تا 28 اردیبهشت ماه سال 88 مهمان مردم استان کردستان بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»