Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز سلامت محیط و کار از ۸۳۵ مورد بازرسی از منابع آب مناطق زلزله زده غرب کشور و کلر زنی ۹۰۸۰ متر مکعب آب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، دکتر صادق حضرتی گفت: گروه مهندسی بهداشت محیط با ارائه خدمات با تجهیزات و ملزومات تخصصی و تامین نیروی انسانی متخصص بهداشت محیط در مناطق زلزله زده ، ضمن نظارت بر اقدامات و فعالیت های سایر دانشگاه های علوم پزشکی در این مناطق، اقدام به توزیع کلر برای ۱۳ هزار ۹۹۷ خانوار نموده و در مجموع ۳۳۲۱ مورد، کلرسنجی منابع و مخازن تامین آب آشامیدنی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی ۲۵۶ نمونه، نظارت بر دفن بهداشتی لاشه های حیوانات تلف شده ۷۳ مورد و بازدید از مراکز تهیه و توزیع و انبارهای مواد غذایی را ۱۲۶۲ مورد عنوان کرد. 
وی از سمپاشی ۳۵ هزار و ۸۹۵ متر مربع از سطوح مورد نیاز خبر داد و افزود: گند زدایی سطوح مورد نیاز ۳۲ هزار ۴۴۳ متر مربع، معدوم سازی مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف ۱۷۳۵ کیلو گرم، نظارت و بازدید از بیمارستانها و سایر مراکز بهداشتی درمانی ۲۹۹ مورد، نظارت و بازرسی سرویس های بهداشتی و حمام ها ۸۶۸ مورد، آموزش افراد حادثه دیده ۸۶۸۷ نفر، برگزاری جلسات هماهنگی در خصوص مشکلات بهداشتی ۲۷۵ جلسه و نظارت بر دسترسی جمعیت آسیب دیده به جمع آوری و دفع بهداشتی پسماند ۶۵۴۵۶ نفر، بخش دیگری از برنامه های این مرکز در مناطق زلزله زده غرب کشور بوده است.
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت افزود: نظارت بر دفع بهداشتی فضولات دامی ۹ مورد، تامین نیروی انسانی متخصص بهداشت محیط از دانشگاههای علوم پزشکی کرمانشاه و دانشگاههای معین ۶۱۱۷ نفر ساعت، تامین پرکلرین، سموم، مواد گند زدا و لباس سمپاشی و ماسک و سایر اقلام جهت استفاده تیمهای عملیاتی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۳۸۸۵ کیلو گرم، اقدامات درون بخشی و برون بخشی به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به حادثه دیدگان نیز در همین راستا انجام شده است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است

معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور‌ها که سال‌ها بود به کار گرفته نشده بود صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریمی معاون بین الملل بانک مرکزی درباره سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان گفت: رئیس کل بانک مرکزی برای شرکت در پنجاهمین سالگرد تاسیس بانک توسعه اسلامی به دعوت رئیس این بانک به ریاض سفر کرد. بانک‌های مرکزی کشور‌های عضو و مقامات بین المللی در این سفر حضور داشتند، که خوشبختانه در حاشیه اجلاس مذاکرات خوبی با مقامات سازمان‌های بین المللی و بانک‌های مرکزی کشور‌هایی که طرف کاری ما هستند صورت پذیرفت.

کریمی گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور‌ها که سال‌ها بود به کار گرفته نشده بود صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی میشود.

معاون بین الملل بانک مرکزی همچنین گفت: بانک مرکزی در طی ماه‌های گذشته 445 میلیون یورو از بدهی‌های سال گذشته ایران به بانک توسعه اسلامی را از محل منابع مسدود شده تامین کرد که این باعث شد فرصت‌های جدیدی برای تامین مالی‌های جدید این بانک صورت پذیرد. چون تا زمانی که ایران بدهی داشت عملا تامین مالی جدیدی صورت نمیگرفت.

کریمی خاطر نشان کرد: ما در ظرف چند روز گذشته توانستیم پرداخت حج عمره امسال را از محل منابع مسدودی خودمان به بانک‌های عربستانی منتقل کنیم و از این جهت یک نگرانی که وجود داشت برطرف شد. اما هدف اصلی در این سفر این بود که این پرداخت‌ها را تبدیل به یک رابطه پولی و بانکی با بانک‌های ذیربط در عربستان بکنیم که این بتواند برای پرداخت‌های عربستان به صورت پایدار در بیاید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه