Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری  خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه نوشهر، حسین جناسمی در همایش نقش و تأثیر رسانه‌ها در اعتلای فرهنگ اقتصاد مقاومتی که با حضور خبرنگاران کانون بسیج رسانه این شهرستان و به مناسبت هفته بسیج در سالن اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه درگیر دو جنگ فرهنگی و اقتصادی هستیم، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی تکیه بر درون دارد، بنابراین باید هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولید کننده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه مطالبه‌گری اقتصاد مقاومتی در رسانه‌ها مغفول مانده است، گفت: روی پای خود ایستادن و خودکفایی از اثرات اقتصاد مقاومتی است و البته اقتصاد مقاومتی نوعی جهاد است و باید در زمینه‌های مختلف مانند علوم دانش بنیان شکوفا شود و در برابر هجمه‌های دشمن نلرزد.

وی با تأکید بر اینکه همه تلاش کنیم اقتصاد مقاومتی محقق شود، افزود: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است و هیچ کشوری با واردات به استقلال اقتصادی دست نیافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر گفت: باید از سبک ایرانی اسلامی در اقتصاد مقاومتی تبعیت کرد زیرا آنچه در اقتصاد مقاومتی است دارای آموزه‌های دینی و قرآنی است و بر عکس اقتصاد لیبرالیسم و سوسیالیسم بوده و بر مردم تکیه دارد.

وی تأکید کرد: مسؤولان نباید به شعار دادن در اقتصاد مقاومتی اکتفا کنند بلکه باید در عمل نیز تلاش کنند و البته تنویر افکار عمومی از سوی رسانه‌ها نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

جناسمی عنوان کرد: رسانه‌ها افکار عمومی برای اجرای اقتصاد مقاومتی آماده کنند و اقدامات مسؤولان را به چالش بکشند چون مطالبه‌گری اقتصاد مقاومتی در رسانه‌ها مغفول مانده است در حالی که باید اقتصاد مقاومتی  به خوبی تشریح شود.

وی بیان کرد: روی پای خود ایستادن و خودکفایی از اثرات اقتصاد مقاومتی است و البته اقتصاد مقاومتی نوعی جهاد است و باید در زمینه‌های مختلف مانند علوم دانش بنیان شکوفا شود و در برابر هجمه‌های دشمن نلرزد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر ابراز کرد: باید ذائقه مردم را از خرید تولیدات خارجی به تولیدات داخلی سوق داد.

وی گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی را بر عهده رسانه‌ها دانست و افزود: در طول چهار سالی که الگوی اقتصاد مقاومتی در سپاه نوشهر آغاز شده است در زمینه بنگاه‌های زودبازده ایجاد اشتغال کرده است.

جناسمی در پایان با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه و بسیج مردمی برای جمع‌‌آوری کمک‌ها، گفت: تعداد 5 کامیون حامل کمک‌های مردمی به ارزش حدود 4 میلیارد و 150 میلیون ریال از سوی سپاه نوشهر به مناطق زلزله‌زدگان کرمانشاه ارسال شده است.

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است