Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@12:49:16 GMT

مشکلات حل نشدنی اتوبوس های خط واحد تفت-یزد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۵۹۷۹

مشکلات حل نشدنی اتوبوس های خط واحد تفت-یزد

علی رغم قول شورای شهر تفت برای حل موضوع خط واحد تفت به یزد تا اول آذر ماه با گذشت 4 روز از از اول آذر نه تنها مشکلات این موضوع کم نشده بلکه وضعیت اتوبوس های خط واحد تفت بدتر از قبل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح تفت، مشکل سرویس های عمومی حمل و نقل تفت به یزد یا همان اتوبوس های خط واحد، موضوع کهنه ای است که هر چند سال یکبار با تغییر مسئولان زنده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاخیر های متعدد، کمبود اتوبوس، کیفیت و امکانات کم اتوبوس های واحد تفت به یزد، کوچکترین مشکلاتی است که سالیان سال است گریبان گیر مردم تفت و استفاده کنندگان این وسائل نقلیه است.

مشکلات عدیده این اتوبوس های خط واحد تفت به یزد باعث شد تا با آغاز به کار شورای جدید شهر تفت این موضوع به دنبال اولین مسائل مورد پیگیری و حل و فصل توسط شورای شهر تفت قرار گیرد.

 

قول شورای شهر برای حل مشکلات اتوبوس های تفت به یزد تا اول آذر

رئیس شورای شهر تفت در همین رابطه گفته بود: گلایه های بسیاری از همشهریان در رابطه با وضعیت نامناسب اتوبوسهای خط واحد تفت –یزد از طریق حضوری، تلفنی و ... به اطلاع شورا شهر رسید که شورا بر اساس وظیفه خود اقدام به برنامه ریزی برای حل این مشکلات کرد.

«سید مهدی اعرابی» اقدامات صورت گرفته را اینگونه تشریح کرده بود که در اولین جلسات شورای اخیر رسیدگی به این موضوع به صورت جدی در دستور کار شورا قرار گرفت و ضمن مذاکره با هیات مدیره شرکت اتوبوسرانی نگاه (شرکت موجود) خواهان ساماندهی وضع موجود شدیم که بواسطه عدم تغییر، با شرکت اتوبوسرانی یزد جهت همکاری مذاکره و توافق شد در صورت اعلام شورا اتوبوسهای جدید با رانندگان جدید در خط تفت –یزد سرویس دهی نمایند و اتوبوسهای قبلی در صورت تردد از سوی پلیس راه توقیف شد.

وی ادامه داد: اتوبوسرانی یزد نسبت به بکارگیری رانندگان موجود اعلام عدم نیاز کرد و این موضوع سبب بیکاری رانندگان موجود میگردید که با توجه به سابقه ارائه خدمات توسط این عزیزان، اقدام فوق شایسته نبود.

«اعرابی» افزوده: شورا در جلسه دیگری با اعضای هیات مدیره و برخی رانندگان مشکلات و اختلافات داخلی را مرتبط با شورا و مردم ندانسته و خواهان تعیین تکلیف ظرف مدت یک ماه شد و نهایتاً در جلسه اخیر شورا فردی که دارای سابقه بسیار خوب در مدیریت این سیستم ها است به اتفاق اعضای هیات مدیره در جلسه شورا حاضر و اعلام کرده در حال واگذاری کل شرکت به فرد جدید هستند.

وی اضافه کرد: این فرد چندین سال است که سرویس اتوبوسهای خط واحد مهریز را بدون تاخیر و یا اعتراضی اداره میکند و اکنون جهت واگذاری مسئولیت مهریز به فرد دیگر و سکونت در تفت جهت خرید و قبول مسئولیت این مسیراعلام آمادگی کرده است که ان شالله تا اول آذر ماه این موضوع حل خواهد شد.

 

اول آذر و پیگیری ها بی نتیجه

علی رغم قول شورای شهر تفت برای حل موضوع خط واحد تفت به یزد تا اول آذر ماه با گذشت 4 روز از از اول آذر نه تنها مشکلات این موضوع کم نشده بلکه وضعیت اتوبوس های خط واحد تفت بدتر از قبل شده است.

پس از عدم حل مشکل در موعد مقرر، رئیس شورای شهر تفت بار دیگر خبر از اتمام حجت با رانندگان اتوبوس های خط واحد تفت خبر داد و گفت:  در آخرین جلسه اعضای شورا پس از استماع گزارش نمایندگان رانندگان اتوبوس های خط واحد تفت در خصوص اقدامات صورت گرفته ضمن بیان مجدد مشکلات شهروندان و اتمام مهلت در نظر گرفته شده بر رفع هر چه سریعتر مشکلات و نارضایتی مسافرین تاکید کردند که در صورت عدم اقدام اصلاحی سریع مسئولین فعلی خط واحد، برای رفع مشکلات شهروندان تصمیم دیگری اتخاذ خواهند نمود که شاید رانندگان فعلی متضرر شوند.

 

مشکل جای دیگری است

اما شنیده ها حکایت از آن دارد که با وجود اختلافات بین سهامداران شرکت پیمانکار اتوبوس های خط واحد تفت-یزد به این زودی ها این مشکلات حل شدنی نیست چراکه همین سهامداران شخصی را خود به شورا معرفی کرده اند که سهام شرکت را طبق توافق به مبلغ 900 میلیون تومان خریداری کند.

پس از دعوت شورا از این سرمایه گذار با توجه به برنامه ها و سوابق درخشان وی از این پیشنهاد مالکین فعلی خط واحد تفت - یزد استقبال کرده ولی متاسفانه پس از هموار کردن مسیر انتقال و حل و فصل مشکلات موجود در زمان انجام معامله همین سهامداران دوباره به مخالفت پرداخته اند.

حال باید دید این داستان قدیمی مشکلات اتوبوس های خط واحد تفت به یزد به کجا خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید