Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق زیبا کلام پشت پرده برنامه کمک به مردم زلزله زده و پولهای جمع کرده اش را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، از هنگام بروز زلزله در استان کرمانشاه عده و عده ای خاص برای محقق شدن برنامه ای خاص، شروع به تخریب کارهای انجام شده نظام در مناطق زلزله زده کردند.

سیل این هجمه ها در ابتدا به ارگانهایی همچون سپاه بیشتر نمود پیدا می کرد، این درحالی بود که نیروهای بسیج منطقه از همان ابتدای زلزله به یاری زلزله زدگان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین مثل همیشه علاوه بر کمکهای دولت که به مناطقه زلزله زده داده می شد، در سراسر کشور مردم مانند تمام حوادث قبلی کمکهای خود را برای مناطق زلزله زده جمع آوری کرده و ارسال می کردند.

برخی شخصیتهای هنری و ورزشی هم اقدام به جمع آوری کمکهای مردمی کردند .

یکی از این افراد، شخصی به نام صادق زیباکلام است که در دانشگاه تهران، استاد است و مشغول درس دادن می باشد.

فردی که تنها فعالیت انجام داده اش درس دادن در دانشگاه و ارائه سخنرانی و خیلی مواقع هم کوبیدن نظام و محبت به عشقش یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و رضاشاه بوده است.

این استاد دانشگاه طبق مطالب منتشر شده در کانال رسمی تلگرام خود وی، بلافاصله بعد از زلزله تصمیم می گیرد که اقدام به جمع آوری کمک نقدی برای مردم زلزله زده کند.

طبق اعلام خود این  فرد بعد از اعلام شماره کارت و شماره حسابش، تا الان حدود 3 میلیارد تومان پول وارد حسابش شده است.

تا این جای کار هیچ مشکلی نیست و به قولی خدا رفتگان وی را هم بیامرزد.

اما کار وقتی اشکال ایجاد می کند که وی بدون اطلاع و تخصص از امور ساخت و ساز اعلام می کند که قرار است با پول جمع آوری شده 5 روستا را با تمام امکانات و زیرساختهای مناسب و همچنین ایجاد کشاورزی نوین و تصفیه خانه و ... بسازد.

بعد از مدتی این استاد دانشگاه که گویی تازه سرش به حساب و کتاب وارد شده در یک حساب و کتاب ضعیف مبلغ یک واحد تمام شده را به دست می آورد که با حساب و کتاب نه چندان درست وی می شود برای هر واحد 100 متری: 40 میلیون تومان که صد البته این  مبلغ فقط برای ساخت است هر چند قیمت تمام شده هر متر مربع اگر اصولی ساخته شود بالای 400 هزار تومان می شود.

بعد از مدتی، علی رغم افزایش مبلغ واریزی به حساب استاد زیبا کلام، طرح ساخت واحدهای مسکونی مردم، جای خود را به واگذاری پولها به مسئولین محلی می دهد.

اما کار به اینجا هم ختم نشده و دوباره وی اعلام می کند که قرار است باز اقدام به ساخت و ساز کند.

اما در نهایت بعد از واریز پولی که همسر یکی از سران فتنه به حساب او می ریزد که باید طبق برنامه هم بوده باشد، صادق زیباکلام هدف اصلیش از این جمع آوری پولها را اعلام می کند.

صادق زیباکلام در مطلبی که در کانال فضای مجازی خود منتشر کرده است می گوید: یک یا دو روستای مدرن و نمونه در منطقه بسازیم!

البته در دامه ی این مطلب اشاره می کند که : شاید روزی در معیت سرکار، بانو دکتر ر ه ن و ر د، همسرتان و آن بزرگ بزرگ زاده م ی ر ح س ی ن م و س و ی، این افتخار نصیبم شد تا آن روستای در حال احداث (امید) را نشانتان دادم.

در مطلب بالا وی از 5 روستا به یک روستا می رسد و نام آن را هم اعلام کرده و آن را در طبق اخلاصش گذاشته و تقدیم سران فتنه می کند! آنهم فقط برای پول واریزی همسر یکی از این سران به حسابش!؟؟؟

حال باید دید این استاد دانشگاه با این پول در حسابش که هزاران وعده برای آن می دهد چه خواهد کرد و این پول نامعلوم از کجا آمده در کجا هزینه می شود.

انتهای پیام/جامی

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی