Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- فرماندار شهرستان قرچک ضعف روابط عمومی ها در ایجاد ارتباط با اصحاب رسانه را عاملی برای عدم اطلاع رسانی از خدمات دولت در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، مسعود مرسل پور روز سه شنبه در جلسه شورای روابط عمومی های ادارات قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد:هر چند که حوزه فعالیت روابط عمومی ها بسیار گسترده و ازاهمیت ویژه ای در هر سازمان برخوردار است ، ولی مهمترین وظیفه روابط عمومی ، اطلاع رسانی فعالیت انجام شده در حوزه آن نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روابط عمومی ها وظیفه دارند تا اقدامات اداره مربوطه را اطلاع رسانی کرده و جامعه هدف را از اقداماتی که در نهاد و اداره انجام می شود مطلع کند.
وی اظهار کرد: روابط عمومی ها نه به شعار که به واقع چشمان بیدار یک اداره و نهاد محسوب می شوند که به عنوان پل ارتباطی ، وظیفه برقراری ارتباط پایدارمیان مردم و سازمان و نهاد را بر عهده دارد و خلل وارد شدن در این ارتباط ، کارکردهای آن سازمان را با چالش مواجه می کند.
مرسل پور بیان کرد:بخشی از نارضایتی مردم از دستگاههای اجرایی ، ناشی از ضعف روابط عمومی ها در اطلاع رسانی صحیح از فعالیت های انجام شده در آن اداره است که این امر خدمات دولت را نیز تحت الشعاع قرار می دهد.
وی تأکید کرد: واحدهای روابط عمومی باید هنرمندانه به صورت شبانه روزی پاسخگوی عملکرد سازمان خود باشند و مشکلات مردم را به درستی رفع کنند.
فرماندار قرچک با اشاره به این که ارتباط روابط عمومی ادارات قرچک با اصحاب رسانه ضعیف است افزود : روابط عمومی ها باید ارتباط خود را خبرنگاران تقویت کنند و اخبار و اطلاعات ادارات خود را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند تا با انتشار این اخبار ، مردم در جریان فعالیت های دولت قرار گیرند.
وی با اشاره به استفاده روابط عمومی ها از فضای مجازی گفت : استفاده صحیح از فضای مجازی می تواند این ابزار را به فرصت مناسب برای اطلاع رسانی تبدیل کرده و از تهدیدات آن بکاهد.
وی تأکید کرد: در ماه های گذشته ، مسئولان عالیرتبه نظام به دفعات به شهرستان قرچک سفر کرده و دستاوردهای عظیمی را نصیب مردم کرده اند ولی جای تأسف است که این دستاوردها به صورت ناقص و کم رنگ اطلاع رسانی شده است.
مرسل پور گفت : اطلاع رسانی صحیح و به موقع از بروز شایعات و انتشار اخبار نادرست که جامعه را با تنش مواجه می کند جلوگیری می کند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد

مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسنل اداره در خدمات رسانی، پایداری شبکه برق و در ارتقا شاخص‌های شرکت توزیع در سال ۱۴۰۲ جهت رضایت مندی مشترکین و گذر از پیک بار نقش بسزایی داشتند.

رئیس اداره برق بخش آبپخش نیز اظهار داشت: اردیبهشت هر سال همواره یادآور خدمات بی وقفه و شبانه روزی کارگرانی است که با سخت کوشی و ایمان عظیم در جهت خدمت رسانی جامعه لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت‌های سنگین خویش پاسخگو بوده اند و در راستای این امر، در شکوفایی و بالندگی کشور خالصانه و صادقانه گام برداشته و همواره در هر زمان و هر مکان در سطح بخش در سرما و گرما حتی در روزهای تعطیل برای تأمین برق مطمئن و پایدار بخش آبپخش برای مردم انجام می‌دهند.

مجید نوبخت از مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان جهت تقدیر از پرسنل تشکر کرد و افزود: این اداره تمام تلاش خود را در سال جهش تولید با مشارکت مردم در دستورکار قرار داده تا امسال بتوان با همکاری مردم عزیز بخش آبپخش خدمات مطلوب‌تری ارائه نماید

وی گفت: برق رسانی به ۳۱ نقطه و همچنین اصلاح و رفع ضعف ولتاژ چهار دستگاه ترانس در سطح شهر در مرحله تحویل مسیر و در حال حفاری است.

نوبخت اظهار داشت: در دولت کار و فعالیت لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094712

دیگر خبرها

  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است