Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای سوریه دموکراتیک با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر پافشاری خود برای مبارزه با تروریسم، مساله آتش‌بس با گروه تروریستی داعش را تکذیب کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، مصطفی بالی، مدیر مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دموکراتیک در بیانیه‌ای تاکید کرد: هیچ گونه آتش بسی با گروه تروریستی داعش وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالی گفت: این بار در شبکه‌های اجتماعی این ادعا مطرح شد که یک سند آتش بس شامل چند بند میان نیروهای سوریه دموکراتیک و مزدوران گروه تروریستی داعش به امضا رسیده است و تنها می‌توان این ادعا را تمسخرآمیز توصیف کرد.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مذکور که هم‌پیمان آمریکا هستند با تکذیب "دروغ‌هایی که برخی طرف‌ها با هدف ضربه زدن به آوازه این نیروها منتشر می‌کنند" گفت: نیروهای سوریه دموکراتیک برای مبارزه با تروریسم داعش و پایان دادن به کار آن در سوریه اصرار دارند.

برخی رسانه‌ها مدعی وجود قرارداد آتش‌بسی میان نیروهای سوریه دموکراتیک و داعش شدند.

وی افزود: هنوز برخی گروه‌های گمراه و یا آنهایی که از نابودی تروریسم متضرر شده‌اند، تلاش می‌کنند به آوازه و جایگاه نیروهای ما آسیب زده و با انتشار دروغ‌هایی در اینجا و آنجا پیروزی‌های ما را از بین برده و به ما ضرر زده و در نهایت روحیه از دست رفته تروریست‌ها را به آنها بازگردانند.

بالی در ادامه تاکید کرد: ما با تمامی توان خود به مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهیم. همچنان بر نابودی تروریسم در سراسر سوریه تاکید داریم.

این نیروها که مورد حمایت آمریکا هستند در تاریخ چهارم نوامبر جاری اعلام کردند که داعش گروهی از آوارگان فراری را با انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در میان آنها هدف قرار داد و این حمله موجب کشته شدن بیش از ۱۰۰ تن شد.

نیروهای مذکور در سپتامبر گذشته با انتشار بیانیه‌ای از آغاز عملیات نظامی "طوفان جزیره" با هدف آزادسازی حومه شرقی استان دیرالزور خبر دادند.

در بیانیه یاد شده هدف از عملیات آزادسازی اراضی باقی مانده در کانتون الجزیره سوریه و شرق فرات از کنترل تروریست‌ها و پاکسازی مناطق باقی‌مانده در حومه شرقی دیرالزور عنوان شد.

یگان‌های مدافع خلق و گروه‌های کرد ستون اصلی نیروهای سوریه دموکراتیک را تشکیل می‌دهند که با حمایت آمریکا به عملیات آزادسازی مناطق وسیعی در شمال سوریه ادامه می‌دهند و در حال حاضر نیز در نبردهایی علیه داعشی‌ها در دیرالزور شرکت دارند.

آمریکا در تاریخ ۳۰ مه گذشته ارسال تجهیزات و سلاح‌های سنگین برای نیروهای سوریه دموکراتیک را جهت آزادسازی رقه آغاز کرد.

تحولات اخیر پس از آنکه نیروهای مذکور جمعه گذشته از آغاز عملیات نظامی "خشم فرات" برای آزادسازی کامل شهر رقه خبر دادند، رخ داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم

جمعی از فعالین محیط زیست در کردستان از شهر‌های کامیاران، دهگلان، سقز، جوانرود و سنندج با همراهی مردم روستای دیوزناو یک عقاب ر ا که زخمی شده بود پس از درمان در ارتفاعات کوهستانی شاهو آزاد کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد