Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه ، معاونین و تعدادی از مدیران کل استانی به بخش دیشموک سفر کردند و مصوب شد جلسه ویژه ای با موضوع بررسی مشکلات این بخش انجام پذیرد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کهگیلویه،  استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل به بخش دیشموک سفر کردند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این بخش قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار و مجموعه هیئت همراه بعد از برگزاری مراسم استقبال ، با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ  شهدا ادای احترام کردند .

علی محمد احمدی در حاشیه این سفر گفت : اطلاعات ارائه شده توسط همکاران ما برای  بخش دیشموک متناقض است و فرماندار باید اطلاعات کلی بخش دیشموک را آماده کرده و وضعیت کلیه دستگاهها را گزارش و دو هفته دیگر یک جلسه ویژه برای دیشموک تشکیل می شود.

احمدی در بازدید از پروژه های عمرانی دیشموک ، ابتدا به سراغ پروژه بستر درمانی رفت که در این بازدید ، پیمانکار پروژه قول تحویل کلید این مکان در فروردین ماه 97 را به استاندار و مردم این بخش داد .

دکتر احمدی همچنین از پروژه گاز رسانی درون شهری دیشموک بازدید کرد .

در ادامه این سفر، شورای اداری دیشموک با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل و مسئولان در آموزش و پرورش دیشموک برگزار شد.

امام جمعه دیشموک در این جلسه ضمن توصیه به استاندار برای داشتن نگاه ویژه و جهادی به بخش دیشموک ، به مشکلات مردم در این بخش اشاره کرد و گفت : دیشموک به لحاظ اعتبارات فرهنگی بسیار محروم است.

حجت الاسلام راوند در ادامه از عدم وجود خانم عالم و نبود فرستنده های دیجیتالی اشاره کرد و افزود : عدم وجود فرستنده های دیجیتال در روستاها باعث استفاده مردم از ماهواره شده است که اثرات مخرب بسیاری دارد .  مردم از ماهواره استفاده می کنند که مخرب است.

حجت الاسلام راوند به عدم وجود زیرساخت های لازم برای اداره بهزیستی دیشموک اشاره کرد و در ادامه گفت : در حوزه راه های روستایی نیز مشکلات بسیاری وجود دارد و اکثر این راه ها پس از براندگی مسدود می شوند .

راوند افزود : عدم لوله کشی آب برخی از روستاها و نبود اداره ثبت احوال در دیشموک از دیگر مشکلاتی است که مردم این منطقه گرفتار آن هستند . 

امام جمعه دیشموک در پایان ضمن قدردانی از اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه برق رسانی به روستاهای تابعه دیشموک توسط اداره برق ، از استاندار خواست معدن نیترات و سد بالیاب پیگیری شود .

بخشدار دیشموک در این جلسه گفت : متاسفانه دیشموک در چاه محرومیت قرار دارد و در زمینه راه ها ، زندانی است.

امیریان ، عدم وجود راه های ارتباطی مناسب را مهمترین مشکل دیشموک عنوان کرد و در ادامه گفت: مسیر ارتباطی برخی روستاها به دیشموک با اولین بارش قطع و تا اردیبهشت ماه به همین شکل باقی می ماند .

 

وی اذعان کرد: امیدوارم سفر استاندار با برکت باشد و نگاه ویژه ای به پروژه های نیمه تمام از جمله معدن نیترات شود که با پیگیری های سردار هاشمی فعال است .

امیریان خواستار تسریع جهت تکمیل پروژه های ورزشی شد.

بخشدار دیشموک گفت: سد بالیاب نیاز به پیگیریهای جدی استاندار دارد.

امیریان بیان کرد: در دولت تدبیر و امید گام های اساسی برداشته شد.

علیمردانی مدیر کل راه و شهرسازی استان درباره توضیحات بخشدار درخصوص راه های ارتباطی گفت: بخشدار دیشموک حقایق را بیان کرد.

علیمردانی خطاب به استاندار گفت: باید در حوزه راه های ارتباطی برای دیشموک و چاروسا نگاه ویژه اعتباری شود که مشکل مسیر های ارتباطی این مناطق برطرف شود .

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از فرماندار کهگیلویه ، خطاب به او گفت : مشخص است که  در خصوص راه ها و مشکلات منطقه دیشموک جمع بندی نشده و شناسایی کامل  نکرده اید که باید گزارش کاملی تهیه و به ما ارائه دهید .

در این جلسه بحث هایی پیرامون کشاورزی؛ اب؛ راه های ارتباطی؛ بهزیستی؛ ثبت احوال و پروژه ها و ... در  جریان است.

گوهرگانی مدیرکل جهادکشاورزی استان در خصوص پروژه های در حال اجرا در دیشموک توضیحاتی ارائه داده است.

گفت و گوی خبری با استاندار و جزئیات بیشتر این سفر از طریق همین رسانه خبری منتشر می شود.

 

تصاویر تکمیلی:      انتهای پیام /

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد

مینی پالایشگاه دهدشت با ظرفیت تولید یک میلیون و ۵۹۰ لیتر در روز با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری کلنگ‌زنی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج‌، مینی پالایشگاه دهدشت با ظرفیت تولید بیش از یک میلیون لیتر در روز عصر امروز با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری و برخی از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد.

ظرفیت تولید روزانه مینی پالایشگاه دهدشت معادل یک هزار و 400 تن از نوع بنزین و گازوئیل با کیفیت یورو و گاز مایع و مازوت سنگین بوده که مازوت تولیدی این پالایشگاه قابلیت مصرف سوختی دارد و ظرفیت تولید یک میلیون و 59 لیتری بنزین در پالایشگاه دیده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین خواستار آغاز عملیات اجرایی این طرح بزرگ اقتصادی در کمترین زمان ممکن شد و گفت: مینی‌پالایشگاه دهدشت ظرفیت اشتغال 500 نفر را در سه شیفت کاری فراهم و خروجی اشتغال مستقیم نهایی آن بیش از 300 نفر است.

سید‌علی احمدزاده با بیان اینکه مجوز پایانی پروژه در استان بوده و مشکلی در این زمینه نداریم، افزود: مسئولان استانی ملزم به همکاری با سرمایه‌گذاری در هر زمینه‌ای هستند و هیچ کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این آیین با تاکید بر اینکه حرکت توسعه در کشور به سمت قله‌ای افتخار سرعت گرفته است، خاطرنشان کرد: واقعیت امر کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هر جایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

محسن منصوری با اشاره به اجرای برخی پروژه‌های بزرگ و موثر در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: رئیس جمهور نسبت به رفع محرومیت و کمک به توسعه مناطق کمتر توسعه یافته حساسیت ویژه‌ای دارند و امیدوارم ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری، صنعت نفت و ...در اختیار توسعه قرار گیرد.

موحد نماینده کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح‌های تعریف شده خارج خواهد شد زیرا معتقدیم باید کار را به کننده سپرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود