Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامحسن اکبری  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر  با اشاره به حضور تیم هندبال بانوان ملایر در رده سنی نوجوانان در مسابقات قهرمانی هندبال بانوان کشور با سرپرستی و مربیگری خانم مژگان ملکی به میزبانی شیراز اظهار داشت: این تیم با تلاش‌های خستگی ناپذیر بازیکنان آن، مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسابقات هندبال نونهالان دختر کشور با حضور 11 تیم و در 2 گروه در شیراز برگزار شد، افزود: تیم ملایر در مرحله مقدماتی این مسابقات توانست با نتیجه 19 بر 8 تیم اراک را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ابراز داشت: در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم فارس با نتیجه 14 بر 9 بازی را واگذار کرد اما با توجه به امتیاز بالای این تیم در این دوره از مسابقات برای کسب مقام سومی به مصاف تیم البرز رفت.

وی ادامه داد: در یک دیدار جذاب و نفس گیر مقابل تیم پر قدرت البرز تیم ملایربا نتیجه 13 بر 7 پیروز میدان شد و مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

اکبری بیان کرد: این تیم برای کسب مقام کشوری زحمات زیادی را متحمل و با تلاش‌های مربی فعال و شایسته این رشته ورزشی خانم مژگان ملکی به این موفقیت شیرین دست پیدا کند و افتخاری دیگر را برای ورزش شهرستان و استان بیافریند.

انتهای پیام/خ

بانوان ملایری موفق به کسب مقام سومی هندبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر