Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش در حاشیه بهداشتی_و_درمانی_در_خراسان_رضوی">بهداشتی_و_درمانی_در_خراسان_رضوی">بهداشت_و_محیط_زیست">بازدید از برنامه_جامع_درمان_ساخت_مگاهاسپیتال_به_۵_سال_زمان_نیاز_دارد">بیمارستان صحرائی ارتش مستقر در ده رئیس مرکز بخش ایرندگان خاش  اظهار داشت: همیاری و دلسوزی ارتشیان دلاور با مردم این منطقه امید بخش بوده و این امر بر افتخارات نظام اسلامی افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند هزار نفر تا این لحظه از خدمات اداره بهداشت ارتش استفاده کرده اند و تا روز جمعه نیز افراد بیشتری از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

وی از ارائه خدمات بهداشتی ارتش به مناطق محروم خاش قدردانی کرد و افزود: مشارکت ارتش و سپاه در کنار دولت در مبحث خدمت رسانی و محرومیت زدائی سبب دمیده شدن روح امید، نشاط، ماندگاری و حفظ نظام اسلامی می‌شود.

فرمانده اداره بهداشتی_و_سیستان_و_بلوچستان_و_خراسان_جنوبی">درمانی_در_خراسان_رضوی">بهداشت و درمان ارتش گفت: بزرگترین سیستان_و_بلوچستان_و_خراسان_جنوبی">رزمایش بهداشت و درمان ارتش با نام محمد رسول الله همزمان با هفته وحدت در شرق کشور از روز‌های قبل آغاز شد و این رزمایش با حضور اکیپ‌های اعزامی از برنامه_جامع_درمان_ساخت_مگاهاسپیتال_به_۵_سال_زمان_نیاز_دارد">بیمارستان‌های ارتش سراسر کشور در قالب استقرار بیمارستان‌های صحرایی در ۲ استان خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

به گفته امیر سرتیپ دوم پزشک جلیل رجبی در سیستان وبلوچستان اکیپ‌های بهداشت و درمان به مدت پنج روز در نقاطِ کم برخوردارِ برنامه_های_هنری_سبب_ارتقای_فرهنگی_شهر_صدرا_می_شود">برگزاری_همایش_قدردانی_از_کم_توانان_موفق_بهمئی">شهرستان‌های خاش، بمپور، کنارک و چابهار حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود در این مدت بیش از ۲۵۰ هزار نفر از خدمات بهداشت_با_تمام_امکانات_در_مناطق_زلزله_زده_به_مردم_خدمات_رسانی_می_کند">درمانی بهره‌مند شوند.

هدف از برنامه_های_هنری_سبب_ارتقای_فرهنگی_شهر_صدرا_می_شود">برگزاری این رزمایش بزرگ مردمیاری و امدادرسانی ارتش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم و کم‌تر برخوردار مناطق شرق و جنوب شرق کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت است.

در این طرح مردمیاری و امداد رسانی پزشکان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه ایرانشهر (بخش بمپور و روستا‌های همجوار) و شهرستان خاش (بخش ده رئیس و روستا‌های همجوار) که در مجموع ۱۶۰ هزار تن هستند به بیماران و مراجعه کنندگان به سامانه درمانی_ضرورت_دارد">بیمارستانی خدمات درمانی و بهداشتی_و_درمانی_در_خراسان_رضوی">بهداشتی ارائه می‌کنند.

همچنین با برنامه ریزی‌های انجام شده پزشکان نیروی هوایی ارتش نیز در شهرستان کنارک (منطقه کهیر) با پوشش جمعیتی ۱۵ هزار نفر به ارائه خدمات متنوع بهداشتی و درمانی می‌پردازند.

اداره بهداشت امداد و درمان نیروی زمینی ارتش بیمارستان تخصصی صحرایی را در بخش ایرندگان خاش مستقر کرده و متخصصان جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان و زایمان، قلب و عروق، اطفال، طب اورژانس، بیهوشی، عفونی، رادیولوژی، چشم، دندانپزشکی، آزمایشگاه و اتاق عمل صحرایی در روستای ده رئیس بخش ایرندگان به مردم خدمت می‌کنند.

فعالیت پزشکان در این بیمارستان صحرایی از سه روز قبل شروع شده و تا ۱۷ آذر ماه ادامه دارد.

افراد مراجعه کننده از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه هر روز می‌توانند در روستای ده رئیس مرکز بخش ایرندگان از خدمات بیمارستان صحرایی ارتش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

 ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ارتش  به مردم محروم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که حمله نظامی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است منجر به حمام خون شود. او همچنین خواستار آتش بس فوری شد.

براساس گزارش المیادین، تدروس آدهانوم گبریسوس در پلتفرم «X» نوشت: سازمان بهداشت جهانی عمیقاً نگران است که عملیات نظامی در مقیاس وسیع در رفح غزه ممکن است منجر به حمام خون شود و سیستم بهداشتی را که از قبل شکسته است، تضعیف کند.

این در حالی است که ارتش صهیونیستی همچنان به بمباران غزه و رفح ادامه می‌دهد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرده است از طریق زمین به رفح حمله خواهد کرد تا تیپ‌های حماس را از بین ببرد.

کشور‌های اروپایی، سازمان ملل و آمریکا، متحدان اصلی رژیم صهیونیستی، از نتانیاهو خواستند که ایده حمله زمینی به این شهر را کنار بگذارد.

به گفته ینس لرکه، سخنگوی دفتر سازمان ملل متحد، این حمله علاوه بر تلفات انسانی، ضربه‌ای قوی به عملیات‌های بشردوستانه در سراسر نوار غزه خواهد بود، زیرا گذرگاه رفح در قلب عملیات‌های بشردوستانه قرار دارد.  

سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌ای افزود که این امر همچنین باعث تضعیف سیستم بهداشتی از قبل فلج شده، می‌شود، در حالی که تنها ۱۲ بیمارستان از ۳۶ بیمارستان در غزه هنوز فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود