Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد علی جعفری چهارشنبه شب در مراسم آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآن خانواده های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد افزود: علت استمرار توسعه، پیشرفت و عظمت ایران در منطقه و معرفی آن به جهان حاصل جهاد و مبارزه با استکبار و ظلم است.
وی اظهار کرد: امروز اوج مبارزات جبهه مقاومت اسلامی با دشمنان اسلام است و نتیجه عمل به آیات جهادی و استکبارستیزی قرآن، پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت و شکست مداوم دشمنان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در عرصه داخلی در استقرار عدالت، اخلاق اجتماعی، معیشت، مسایل اخلاقی و فرهنگی جامعه موفق نبودیم گفت: اگر موفق شویم به همه دستورات الهی به صورت جامع و کامل عمل کنیم بسیاری از این مشکلات هم رفع می شود و به برکت همین جلسات و انس با قرآن و عمل به آن اگر درست حرکت کنیم در مسائل داخلی نیز موفق می شویم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: درون مسلمانان یک جریان کافر، منافق و منحرف پیدا شده که در مقابل انقلاب اسلامی و حق می جنگد و مدافعان حرم را به شهادت می رساند و باعث خشنودی صهیونیستها می شود.
وی اظهار کرد: داعشی ها هم همانند منحرفان صدر اسلام حافظ قرآنند، در صدر اسلام هم خوارج که بزرگترین ضربه را به اسلام زدند و با حضرت امام علی (ع) جنگیدند، حافظ قرآن و قرآن خوان بودند ولی به دست همین افراد انحراف در اسلام ایجاد شد.
وی گفت: حفظ قرآن، انس با قرآن، خواندن و قرائت قرآن خوب و لازم است مشروط به اینکه به حرف ولی فقیه نیز گوش بدهیم و به آن عمل کنیم.
سردار جعفری با بیان اینکه همه مردم آماده پیروی از ولایت فقیه هستند افزود: تمام تشکیلات حاکمیتی باید تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب را بگیرند و آن را اجرا کنند.
وی اظهار کرد: مسئولان اجرایی کشور باید همت کنند و در مسیر اجرای تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب حرکت کنند تا مرحله چهارم انقلاب نیز تشکیل شود.

*حضور 699 نفر در مسابقات قرآن خانواده های سپاه
مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در باره این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت کنندگان در هفت رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم سطح یک و 2، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن با همدیگر به رقابت می پردازند.
وی افزود: در این مسابقات 301 نفر از همسران، 193 نفر از دختران و 205 نفر از پسران کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هم رقابت می کنند.
وی اظهار کرد: این مسابقات تا روز جمعه هفدهم آذر ماه ادامه دارد.
در این مراسم از مادر 2 شهید مدافع حرم، شهیدان سید مجتبی و سید اسماعیل حسینی قدردانی شد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7507/ 6053

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها