Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) در دیدار سران سه قوه، جمعی از مسئولان نظام، سفیران فلسطین_یکی_از_اولویت_های_جهان_اسلام_است_رژیم_صهیونیستی_مسئول_همه_بی_ثباتی_های_منطقه_است">کشورهای فلسطین_در_راس_مسائل_سیاسی_دنیای_اسلام_است_همه_موظف_هستند_از_فلسطین_و_ملت_آن_دفاع_کنند_فیلم">اسلامی و میهمانان روحانی_مسئولیت_همه_ناامنی_ها_مستقیما_بر_عهده_رژیم_صهیونیستی_است">اسلامی_است_راه_رسیدن_به_وحدت_احیای_تمدن_فلسطین_است_مسئولیت_بی_ثباتی_و_ناامنی_ها_برعهده_رژیم_صهیونیستی_است">اسلامی_است">کنفرانس وحدت اسلامی، پیروی از تعالیم حضرت ختمی مرتبت را شرط رهایی امت اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15923187/اختلاف_شیعه_و_سنی_به_نفع_آمریکا_و_رژیم_صهیونیستی_است">اسلامی از اسلامی_در_گفتگو_با_پژوهشگر_لبنانی_بسته_شدن_باب_اجتهاد_بروز_جریان_های_تکفیری_را_در_پی_داشت">مشکلات داخلی، منطقه ای و جهانی خواندند و تأکید کردند: دنیای اسلام اگر عزت و قدرت می خواهد، وحدت و استقامت را سرلوحه خود قرار دهد.

رهبر انقلاب اسلامی با تبریک این عید سعید به ملت ایران، امت اسلامی و همه آزادگان جهان خاطرنشان کردند: پیامبر عظیم الشأن اسلام، رحمت پروردگار برای همه بشریت بود و پیروی از او ملت‌ها را از ظلم و استکبار قدرت‌ها، اختلافات طبقاتی، اشرافیت‌های ظالمانه و دیگر رنج ها و اسارت‌ها نجات می دهد.

ایشان با اشاره به تأکیدات پروردگار به پیامبران الهی و پیروان آنها درباره استقامت و پایداری به‌عنوان شرط پیروزی، افزودند: امروز هم استقامت در راه فلسطین_در_راس_مسائل_سیاسی_دنیای_اسلام_است_همه_موظف_هستند_از_فلسطین_و_ملت_آن_دفاع_کنند_فیلم">اسلامی_ایران">پیامبر عظیم الشأن اسلام می تواند توطئه های بزرگ زورگویان جهانی را ناکام بگذارد.

حضرت آیت الله خامنه ای «امریکا، رژیم صهیونیستی، مرتجعین و وابستگان به قدرتها» را، «فرعونهای امروز جهان» خواندند و با اشاره به تلاش آنها برای ایجاد اختلاف و جنگ در امت اسلامی گفتند: برخی سیاستمداران امریکایی خواسته یا ناخواسته اذعان کرده اند که باید در منطقه غرب آسیا جنگ و درگیری بوجود آید تا رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار گیرد و پیکر خونین دنیای اسلام، توان پیشرفت نداشته باشد.

رهبر انقلاب فلسطین_است_مسئولیت_بی_ثباتی_و_ناامنی_ها_برعهده_رژیم_صهیونیستی_است">اسلامی با ابراز تأسف شدید از پیروی برخی حاکمان منطقه از خواسته های امریکا افزودند: جمهوری_فرانسه_وارد_الجزایر_شد">جمهوری اسلامی هیچ انگیزه ای برای اختلاف با دولتهای مسلمان ندارد و همان‌گونه که در داخل ایران، وحدت و برادری را حاکم کرده است، در دنیای اسلام نیز معتقد و علاقمند و پیگیرِ وحدت و اتحاد است.

ایشان تأکید کردند: زبان ما در مقابل دنباله روهای امریکا در منطقه، زبان نصیحت است و بنا نداریم به حرفهای برخی جهّال پاسخ بدهیم اما آنها را نصیحت می کنیم که خدمت به ظالمان جهانی به ضرر خود آنهاست و به فرموده قرآن، همراهی با ظالمان سرانجامی جز نابودی ندارد.

حضرت آیت الله خامنه ای هدف نهایی دشمنان را از ایجاد گروههای تکفیری، ایجاد جنگ شیعه و سنی خواندند و افزودند: روحانیت_را_حفظ_کنند">خداوند پیروزی_محور_مقاومت_بر_داعش_ثمره_اتحاد_حول_محور_ولایت_است">دشمنان ما را احمق آفریده و همین موجب شد هدف دشمنان اسلام یعنی جنگ مذهبی، محقق نشود و ان‌شاءالله در آینده نیز محقق نخواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی «ایستادگی» را رمز پیروزی در مقابل تکفیری های وحشی دانستند و افزودند: مقابله ما با آنها، مقابله با ظلم و تحریف اسلام بود و اکنون نیز دنباله های آنها هر جا که باشند، عامل امریکا و صهیونیزم هستند و ما در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

ایشان وحدت امت اسلامی و ایستادگی در مقابل صهیونیزم و دیگر دشمنان اسلام را علاج دردهای دنیای اسلام و راه رسیدن به قدرت و عزت برشمردند و تأکید کردند: مسئله فلسطین امروز در رأس مسائل سیاسی امت اسلام است و همه موظفند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش و مجاهدت کنند.

رهبر انقلاب، ادعای دشمنان اسلام درباره اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را ناشی از ناتوانی و عجز آنها دانستند و افزودند: دنیای اسلام بلاشک در مقابل این توطئه می‌ایستد و صهیونیست ها با این کار ضربه بزرگ‌تری می خورند و فلسطین عزیز بدون تردید سرانجام آزاد خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای با تجلیل از «شجاعت، بصیرت و استقامت ملت ایران» در عبور از گردنه های بسیار دشوار ۴ دهه اخیر افزودند: دوستان جمهوری فلسطین_یکی_از_اولویت_های_جهان_اسلام_است_رژیم_صهیونیستی_مسئول_همه_بی_ثباتی_های_منطقه_است">اسلامی در سراسر دنیا و دشمنان ایران بدانند مشکلات پیش رو، حتماً از مشکلات ۴ دهه گذشته کوچک‌تر خواهد بود و ملت ایران با توانی بیشتر، همه آنها را خنثی می کند و پرچم عزت فلسطین_در_گفتگوی_تلفنی_روسای_جمهور_ایران_و_ترکیه">اسلامی را در قله هایی بالاتر به اهتزاز در خواهد آورد.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، رئیس جمهور مشکلات امروز جهان اسلام را نتیجه فاصله گرفتن از قرآن و وحی دانست و افزود: امروز مردم مسلمان منطقه در برابر تروریست‌ها و حامیان مستکبر و صهیونیزم آنها به پیروزی رسیده اند و دشمنان در فکر توطئه‌های جدیدی هستند.

آقای روحانی با بیان اینکه همچنان باید در برابر آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و اذناب آنها هوشیار باشیم، گفت: دشمنان با استفاده از بیت‌المال مسلمین، منطقه را تبدیل به انبار سلاح، و دخالت‌های خود را در منطقه بیشتر کرده‌اند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ‌آمریکا در گرماگرم جنگ سوریه با تروریست‌ها پایگاه هوایی این کشور را برای کمک به داعش و دیگر تروریست‌ها بمباران کرد، افزود: هرزمانی که پیروزی بزرگی برای مردم سوریه حاصل شد، رژیم صهیونیستی به بهانه‌ای بخشی از خاک سوریه را بمباران کرد.

رئیس جمهور با اشاره به توطئه‌ جدید پیش روی جهان اسلام، افزود: قدس متعلق به اسلام و مسلمانان و فلسطینی‌هاست و جایی برای ماجراجویی جدید استکبار جهانی وجود ندارد.

آقای روحانی با بیان اینکه هدف بلند مسلمانان آزادی قدس است، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و ثبات در منطقه و با تغییر مرزهای جغرافیایی مخالف است و با حمایت از ملت‌ها در برابرتروریسم، خواهان حل مشکلات از طریق مذاکره می‌باشد، اما در عین حال هیچ ملت مسلمانی از جمله ملت ایران تجاوز استکبار و صهیونیزم به مقدسات اسلامی را تحمل نخواهد کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مسلمانان از جمله ملت فلسطین باید در برابر توطئه بزرگ اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی یک‌صدا به‌پا خیزند، افزود: کشورهای اسلامی و سازمان همکاری اسلامی مسئولیت سنگینی در این زمینه بر دوش دارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار  ضمن تشکر  از مواضع  و دیدگاه های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی  است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری های دو طرف افزود:   برای حل مسائل امنیتی منطقه ای و بین المللی ، همکاری و همگرایی  بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات  منطقه غرب اسیا،  حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت میکنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس  امنیتی پکن بر تداوم همکاری ها تاکید کرد. 

وزیر دفاع چین  در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک های بشر دوستانه  به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین  بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد