Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید از پاری سن ژرمن تمجید کرد اما گفت فعلا به قرعه کشی لیگ قهرمانان در مرحله حذفی فکر نمی کند. 

طرفداری - رئال مادرید موفق شد مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با پیروزی 3-2 مقابل دورتموند به پایان برساند اما باز هم به عنوان تیم دوم گروه پس از تاتنهام صعود کرد. زین الدین زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی شرکت کرد:

وضعیت واران؟

او کمی آسیب دید و باید وضعیتش را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا همه چیز مشخص می شود. خودش می گوید مساله مهمی نیست اما باید بررسی کنیم. شنبه قطعا بازی نمی کند. وایخو؟ باید ببینیم چه می شود...حالا مارکوس یورنته هم می تواند در آن پست بازی کند.

وضعیت بازی؟

ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و دو گل زدیم اما بعد با مصدومیت واران به مشکل برخوردیم. نیم ساعت آخر باز خوب کار کردیم. وازکز، سبایوس و یورنته خیلی خوب بودند. 

کیلور ناواس و آمدن احتمالی کپا؟

کیلور خوب کار کرد اما همانطور که همیشه گفته ام، بازیکنان می توانند بهتر شوند. در مورد جذب بازیکن جدید، ما دو دروازه بان خوب داریم و من از آنها راضی ام. 

رئال مادرید در ماه فوریه چگونه خواهد بود؟

فکر می کنم در ماه فوریه و پس از تعطیلات، در فرم خوبی خواهیم بود. دوشنبه باید ببینیم حریفمان چه تیمی است اما قطعا تیم قدرتمندی خواهد بود. اما بازی های حذفی در ماه فوریه خواهد بود و ما در آن زمان در شرایط خوبی خواهیم بود.

بازی مقابل سویا در لیگ؟

من نگران بازی مقابل سویا نیستم. به دنبال ترکیبی رقابتی برای شنبه هستم. به فکر بازیکنان مصدوم هستم اما ترکیب ما خوب است. 

سبایوس؟

از عملکردش خیلی راضی ام. امروز خیلی خوب بود. آسان نیست به عنوان یار ذخیره انقدر خوب باشید اما او این کار را کرد. به خوبی پرس را انجام داد و در کنار یورنته، به تیم تعادل بخشیدند. 

رقابت احتمالی با پاری سن ژرمن؟

در حال حاضر به قرعه کشی فکر نمی کنم زیرا شنبه یک بازی در لیگ داریم. به پی اس جی احترام می گذاریم. آنها بسیار خوب کار کرده اند و گل های زیادی زده اند. آنها تیمی هستند که می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. این تنها چیزی است که می توانم بگویم. فعلا به قرعه فکر نمی کنم. 

سومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان؟

هنوز خیلی زود است که در مورد آن صحبت کنیم. هدف ابتدایی ما صعود به مرحله حذفی بود و این کار را انجام دادیم. حالا باید روی لیگ و جام باشگاه های جهان تمرکز کنیم. برای فکر کردن به لیگ قهرمانان وقت زیاد است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. 

دانلود (39.3MB)

دیگر خبرها

  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟