Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@06:11:00 GMT

ایجاد اشتغال در اولویت باشد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۲۰۳۳

ایجاد اشتغال در اولویت باشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب مومیوند فرماندار تویسرکان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تویسرکان در ظهر امروز، اظهار داشت: با توجه به اینکه اشتغال ایجاد شده در شهرستان بیشتر از تعداد عنوان شده است ادارات باید به ثبت آن در سامانه بیشتر توجه کنند.
وی با تأکید بر اینکه بیشترین دغدغه ما در شهرستان بحث اشتغال است، گفت: با هرکسی که بخواهد در مسیر ایجاد اشتغال سنگ اندازی و سختگیری کند و به بهانه قانون جلوی ایجاد اشتغال را بگیرد، برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان تصریح کرد: ‌اولویت اول همه دستگاه ها باید توجه به ایجاد اشتغال باشد و مدیری که نمی تواند همراه باشد باید برود.
وی با اشاره به ایجاد اشتغال و توانمندسازی ۱۷۷ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در امسال، گفت: تا کنون ۲۲میلیارد ریال تسهیلات به این افراد پرداخت شده است.
فرماندار تویسرکان خواستار همراهی بیشتر بانک ها در پرداخت تسهیلات شد و افزود: بانک ها ضمانت ها را راحت تر بگیرند.
وی با اشاره به اینکه ۱۶میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار تسهیلات بهزیستی برای پرداخت به جامعه هدف در امسال بوده است، گفت: تا کنون از محل پرداخت این تسهیلات به جامعه هدف بهزیستی برای ۱۲۱ نفر اشتغال ایجاد شده است.
مومیوند با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش اشتغال در استان وجود دارد، گفت: باید از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برد.
وی زمینه و شرایط را برای حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان در شهرستان مساعد دانست و افزود: از صفر تا صد با سرمایه گذاران در شهرستان همراهی می شود.
وی تسهیلات اشتغال فراگیر را برای اشتغالزایی مهم دانست و افزود: تسهیلات اشتغال روستایی فرصتی مغتنم برای اشتغالزایی و تثبیت جمعیت در شهرستان است که ارزان قیمت بوده و دوران تنفس نیز دارد.
وی با تأکید بر اینکه تسهیلات اشتغال روستایی همه فعالیت ها بجز دامپروری و طیور را در بر می گیرد، گفت: این تسهیلات به شهرهای زیر۱۰هزار نفر هم تعلق می گیرد.
مومیوند خواستار گزارش مکتوب از ادارات در زمینه اشتغال ایجاد شده، شد و افزود: بانک ها و دستگاه ها نیز گزارشی از پرداخت تسهیلات به پرونده ها در امسال ارائه دهند.
فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه از ۱۵هزارمسکن روستایی ۱۰هزار مسکن غیر مقاوم است، گفت: توجه به مقاوم سازی مساکن روستایی در شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.
وی به قانون تصویب شده برای ضمانت زنجیره ای در مقاوم سازی مساکن روستایی اشاره کرد و افزود: بانک برای پرداخت تسهیلات مقاوم سازی در روستاها به این قانون و دستور معاون اول رئیس جمهور را عمل و ضمانت زنجیره ای را قبول نمایند.
مومیوند خواستار اطلاعات کامل مدیران از حوزه کاری خود شد و افزود: مدیران باید تسلط کامل به حوزه مدیریتی خود داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور