Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری به نقل از هوشنگ بازوند در جلسه ستاد توسعه سرمایه گذاری استان اعلام کرد: برای استفاده از فاینانس و منابع خارجی به یک پیگیری ویژه نیاز داریم و باید تلاش شود تا برخی از پروژه ها در استان قادر به استفاده از این منابع شوند.
وی با اشاره به تعیین 14 پروژه در سطح استان برای معرفی و استفاده از منابع خارجی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا پایان سال بتوانیم مصوبه شورای اقتصاد را برای استفاده از این منابع برای یک تا 2 پروژه بگیریم و 14 پروژه نیز تا پایان نیمه اول سال آینده تعیین و تکلیف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مدیران ذیربط باید از طریق وزارتخانه های خود به رازیزنی و هم افزایی برای معرفی پروژه ها برای دریافت و استفاده از منابع خارجی بپردازند و در این راستا تلاش ویژه ای داشته باشند زیرا عملکرد این مدیران مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: باید با اطلاعات کافی به سمت استفاده از منابع خارجی برای اجرای پروژه های تعیین شده در استان برویم بطوریکه تا پایان نیمه اول سال آینده اجرای چندین پروژه اقتصادی در استان با استفاده از این منابع شروع شود.
وی در پایان گفت: استفاده از تسهیلات و منابع خارجی یک فرصت برای استان است که می تواند کمک حال استان باشد لذا این موضوع باید به صورت مستمر مورد توجه مدیران باشد و لحظه ای از آن غافل نباشند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با حدود 30 هزار نفر اشتغالزایی است.
استان کرمانشاه با 22 درصد نرخ بیکاری در صدر استان های کشور قرار دارد.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند

محمدرضا پور معین، عضو انجمن خادمان قرآن در حاشیه بازید از نمایشگاه «دستاوردهای وقف» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: موجب خرسندی است که نگاه متفاوتی در حوزه وقف در جریان است و با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر در حوزه توجه به دانش بنیان‌ها، سازمان اوقاف و امور خیریه با اینکه شاید انتظار نمی‌رفت یک سازمان فقاهتی و فرهنگی و دینی اینقدر خوب در این امور شرکت کند، حقیقتاً خوب ورود کرده و جای تشکر دارد.

وی اظهار کرد: شاید قبلاً یک آبراه، یک پل یا درمانگاه را به حوزه وقف وارد می‌کردیم اما اکنون شایسته است که واقفان هم در حوزه دین و هم حوزه خدمات به مؤمنان در زمینه رفع نیازهای جدید اقدامات خیرخواهانه خود را انجام دهند.

پورمعین عنوان کرد: در زمینه ایجاد فضای بهداشتی و درمانی که در حوزه دهان و دندان با عنوان ایمپلنت می‌شناسیم، امروز در این نمایشگاه دیدم که کار شگرفی توسط وقف در این حوزه انجام شده که هم با علوم روز و هم با هزینه کمتر به دست مردم می‌رسد.

وی افزود: ساختن مسجد حتماً لازم است اما سلامت نمازگزار نیز واجب است. داشتن مردمانی سالم و با حال و روز خوب با آشنایی علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرد. همچنین امروز مشاهده می‌شود که در حوزه وسایل نقلیه ابتکاراتی انجام شده که جای این اقدامات خالی بود و امید است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

عضو انجمن خادمان قرآن تصریح کرد: در حوزه فرزند آوری و امور اجتماعی و بانکی و زیر ساختهای ارتباطی هنوز جای کار وجود دارد. ما به عنوان تنها کشور شیعه جهان باید مثل یاقوت و الماس بدرخشیم چون هم ابتکارات خوب و هم جوانان هوشمند داریم و هم زمینه فعالیت در این کشور پهناور وجود دارد. باید از همه پتانسیل خود در راه پیشرفت ایران اسلامی استفاده کنیم.

کد خبر 6092198 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه