Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی بابلی در سخنران پیش از خطبه‌های امروز نمازجمعه این شهر گفت: شما این انقلاب را چگونه می‌نگرید، انقلابی که باخون شهدایی مانند تهرانی مقدم، روشن، شهیدحججی‌ها به این جایگاه رسیده، چگونه این حرفا از زبان شما بیرون می‌آید در صورتی که حضرت آقا رهبرعزیزمان فرمودند در موضوع موشکی هیچ مذاکره‌ای نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بلاغ به نقل از بابل‌نوین، سیداحمد هاشمی در سخنان پیش از خطبه‌های امروز بابل با اشاره به روز دانشجو اظهار کرد: منویات رهبری در مورد دانشجو و دانشگاه های اسلامی باید مورد عمل همه این عزیزان قرار گیرد و مطالبات رهبری از دانشگاهیان و جوانان در مسیر ساختن ایران اسلامی قابل ارزش است.
  
وی افزود: در چند روز اخیر برخی در نوشتاری ازروزنامه آرمان وابسته به اصلاح طلبان، مذاکره موشکی را کلید زدند تا با آغاز مذاکره موشکی خطر جنگ و تحریم را از سر بگذرانیم ما دانشجویان انقلابی به این گروه از مسئولین می‌گویم شما تا دیروز بحث هسته‌ای را فرار از جنگ می‌دانستید امروز موشک را و فردا حقوق بشر و روزهای نه چندان دور فروش اعتقادات دینی به باد خواهید داد.
    
مسئول بسیج دانشجویی علمی‌و کاربردی فرهنگ‌و هنر بابل ادامه داد: واقعا شما این انقلاب را چگونه می‌نگرید، انقلابی که باخون شهدایی مانند تهرانی مقدم، روشن، شهیدحججی‌ها به این جایگاه رسیده، چگونه این حرفا از زبان شما بیرون می‌آید در صورتی که حضرت آقا رهبرعزیزمان فرمودند در موضوع موشکی هیچ مذاکره‌ای نمی‌کنیم.
    
هاشمی تصریح کرد: از برادر عزیز و پاسدار باشرف و غیرتمندمان سردارقاسم سلیمانی بابت عمل انقلابی ایشان که دشمن تا دندان مسلح داعش را از پای در آورد تشکر داریم و خدا را شاکریم که آرامش به مناطق مختلف عراق وسوریه برگشت داده شد.
   
این دانشجو گفت: ما مردم ایران پیرو خط همان امام راحلی هستیم که با صدای بلند می‌گفت ” آمریکاشیطان بزرگ است و آمریکاهیچ غلطی نمی‌تواندبکند” ما با جان و دل اعتقاد داریم و از آن خارج نمی‌شویم.
  
وی افزود: متاسفانه بخاطر بها دادن به بعضی از حرکات آمریکایی‌ها باعث شد وزیرخارجه عربستان که خود فتنه وهابیت رایدک می‌کشد و خود پدرخوانده داعش است در حرف‌هایی نامربوط و بدون مدرک، ایران را متهم به حمایت از داعش و دادن تسلیحات به آن گروه کثیف نماید واقعا ما از مسئولین انتظار داریم جواب قاطع و کوبنده به این وزیر نالایق عربستانی دهند او چه حقی دارد با چنین لحنی، حرف دروغ را به این انقلاب،مردم و نظام بچسباند.
   
سخنران پیش از خطبه‌های امروز نمازجمعه بابل تاکید کرد: من از طرف دانشجویان به وزیرخارجه عربستان می‌گویم شما بوده‌اید که داعش را پرورش دادید و با پول‌های خود آنها را مسلح کردید و برای از بین بردن حرم اهل بیت رسول‌الله نقشه کشیدید اما با رحمانیت خدا، پیغمبر و اهل بیت آن به پشتیبانی رهبر فرزانه این انقلاب و خون شهدای مدافع حرم ما، تا ظهور مهدی موعود(عج) خراب شدن حرم اهل بیت را شماها به گور خواهید برد، ما با جان و دل خود آن، حرم‌ها را می‌سازیم و با خون خود ازآن دفاع می کنیم و به شما وهابیون اجازه نگاه چپ را نخواهیم داد.
  
هاشمی در بخش دیگری زا صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات کشاورزان خطه شمال اظهار کرد: موضوع مهم دیگری که در چند هفته اخیر مردم عزیز خطه شمالی را بسیار رنج داده بحث واردات برنج به کشور بوده است، نمی‌دانم مسئولان کشوری و استانی برنج ها و محصولات امسال کشاورزان را در کارخانه‌ها و انبارها نمی‌بینند خجالت دارد که حضرت آقا چند بار باید بگوید از محصول ایرانی مصرف کنید و دولت آن را حمایت کند، مگربرنج‌های تولیدی درشمال کشور چه مشکلی دارد که آن را خرید تضمینی نمی‌کنید و به مردم معرفی نمی‌کنید.

وی تصریح کرد: آیا سود برنج‌های وارداتی خارجی ارزش بیشتری دارد، آیا پول گمرگ و واردات شیرین‌تر است، پس مردم بیچاره و مظلوم خطه شمال که با سرما و گرمای و با سختی کشت کرده‌اند و امید برای فروش برنج خود را دارند چندماه است کشاورزان برنج خود را نفروخته‌اند تا بتوانند با آن زندگی روزمره خود را پیش ببرند چه باید کرد ما باید به این مردم کشاورز کمک و دلداری بدهیم و محصولات آنها را برای بقای بخش کشاورزی حمایت کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی علمی‌و کاربردی فرهنگ‌و هنر بابل اذعان کرد: حتی شنیده‌ها و دیده‌ها از آلودگی به سموم خطرناک در برنج خارجی دارد چرا بعضی‌ها اسرار به ورود مجدد برنج خارجی دارند جای تعجب است ما از مسئولین و نمایندگان محترم مجلس می‌خواهیم تا از این واردات جلوگیری قاطعانه شود تا مردم کشاورز احساس آرامش کنند.
 
هاشمی با شااره به بحث زلزله‌زدگان کرمانشاه یادآور شد: بحث زلزله‌زدگان است، در این روزها با فراوانی زلزله مواجه هستیم مهمترین آنها موضوع زلزله کرمانشاه است باید از مردم ایران، سپاه، بسیج، ارتش و هلال احمر تشکر کنیم بخاطر حمایت از مردم زلزله‌زده کرمانشاه، اما از دولت انتظار بیشتری در پیگیری و ساخت منازل مردم می‌رود.
 
وی افزود: متاسفانه وزیری بعد از ۱۰روز به دیدار مردم زلزله زده می‌رود کلماتی به کار می‌برد که باعث دلخوری مردم می‌شود مانند “ما قیم مردم در ساخت منازل آن‌ها نیستیم”، مگر شما حرف حضرت آقا امام خامنه‌ای(دامت برکاته) رانشنیده‌اید که فرمودند “مردم ولی نعمت ما هستند و ما مسئولین نوکران مردم در انقلاب اسلامی هستیم” چگونه شما چنین حرف‌هایی به زبان می‌آورید وظیفه شما خدمت به مردم است.
   
سخنران پیش از خطبه‌های امروز نمازجمعه بابل در پایان گفت: متاسفانه معاونی که باحضور خود باکفش در چادر مردم حاظر می شود تا به مردم سرکشی کند یک نگاهی به رهبر عزیز بیندازید که خود بدون کفش و به همه تذکر می دهد کسی حق ندارد با کفش وارد چادر مردم شود این حرکات را مردم نمی‌پسندند و در انقلاب اسلامی جایی ندارد باید همیشه انقلابی و همراه مردم مستضعف بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • واردات قهوه 75درصد افزایش یافت / کدام کشورها صادرکننده عمده قهوه به ایران بوده اند؟
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور