Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان بهنمیر گفت: توزیع، فروش و تجویز مکمل ورزشی ممنوع است و در صورت مشاهده با باشگاه مربوطه به‌شدت برخورد خواهد شد.به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، مهدی عباسی طی گفت‌وگویی با بیان اینکه فعالیت باشگاه‌ها، منوط به اخذ مجوز و صدور پروانه فعالیت در سایه قانون امکان‌پذیر است، اظهار کرد: طبق قانون هر فعالیت ورزشی که در منطقه انجام می‌شود باید تحت نظر اداره ورزش و جوانان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به توزیع و فروش قرص و مکمل در باشگاه‌های بدنسازی، افزود: مصرف هرگونه دارو و یا مکمل ورزشی باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود و مدیر یا مربی باشگاه حق چنین کاری ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهنمیر با تاکید بر اینکه توزیع، فروش و تجویز مکمل ورزشی ممنوع است و در صورت مشاهده با باشگاه مربوطه به‌شدت برخورد خواهد شد، تصریح کرد: باشگاه‌های ورزشی طبق آیین‌نامه باشگاه‌ها ملزم به رعایت ارزش‌ها و احترام به اعتقادات هستند و مرجع آنان باید اداره باشد.

عباسی با بیان اینکه ورزش بهنمیر رشد خوبی داشته است، گفت: امیدواریم بخش بهنمیر با وسعت دید مسئولان هیات‌های ورزشی استان مازندران، دارای ورزشکار و هیات‌های فعال در همه رشته‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بهنمیر دارای ۲۰ هیات ورزشی است که ۱۲ هیات از این تعداد به‌صورت مستمر فعالیت دارند و هشت هیات نیز نیمه فعال هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهنمیر با بیان اینکه در بهنمیر سعی بر آن شده تا در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی، اداره ورزش و جوانان نقش پر رنگی داشته باشد، ادامه داد: آنچه برای ما مهم است رشد و توسعه ورزش منطقه و خدمت به ورزشکاران و جوانان بهنمیر که با حمایت دیگر مسئولان بزرگوار بخش این امر حتما محقق خواهد شد.

عباسی در پایان گفت: آنچه برای ما اهمیت دارد برنامه‌محوری است، چرا که با برنامه می‌توان خود را ارزیابی کرد و میزان تحقق رسیدن به هدف از پیش تعیین شده نیز مشخص می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری

سرهنگ حمید عسگری در جمع فروشندگان و متصدیان اتحادیه پوشاک استان البرز ضمن تشریح طرح عفاف وحجاب با عنوان طرح نور گفت: این طرح با هدف حمایت از عفاف و پوشش اسلامی و مراقبت از کانون و بنیان خانواده از ۲۶ فروردین ماه اجرایی شده است. 
به گفته وی در اجرای طرح عفاف و حجاب محور کار اتحادیه پوشاک و لباس وفروشندگان ومتصدیان فروش وشاغلان در اماکن تجاری ومجتمع‌های تجاری هستند که ملزم به رعایت حجاب هستند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: فروش لباس‌های نامتعارف که عمدتا بصورت قاچاق وارد کشور شده ممنوع است و استفاده از مانکن‌های زنده هم در اماکن ومجتمع‌های تجاری با پوشش‌های نامتعارف هم ممنوع است.
عسکری گفت: بکار گیری اتباع بیگانه در واحد‌های تجاری نیز ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید