Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:10:21 GMT

بانوان ذوب‌آهن در تلاش برای کسب نتایج بهتر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۷۷۸۱

بانوان ذوب‌آهن در تلاش برای کسب نتایج بهتر

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در چهارچوب هفته هشتم لیگ‌برتر فوتبال بانوان، میزبان پالایش گاز ایلام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم‌ فوتبال بانوان ذوب‌آهن در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بانوان، روز جمعه 17 آذر در ورزشگاه شفق اصفهان به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود، دیداری خانگی که برای بانوان سبزپوش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند با از پیش‌رو برداشتن پالایش گاز ایلام به رده پنجم جدول لیگ‌برتر بانوان صعود کرده و جای خود را با پالایش گاز ایلام عوض کند، ذوب‌آهن در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بانوان عملکرد بهتری نسب به فصل گذشته داشته‌اند و همین مسئله سبب شده تا آن‌ها امیدوار به آینده لیگ باشند.

شاگردان مدایم‌زاده که از ابتدای لیگ با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه بودند، در دیدار هفته گذشته خود در برابر خیبر خرم‌آباد با وجود 17 دقیقه وقت اضافه حریف خود را شکست داده و با دست پر به نصف‌جهان بازگشتند، تیم ذوب‌آهن هم اکنون با 3 برد و 4 شکست و کسب 9 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد.

پالایش گاز ایلام به نوعی حریف مستقیم بانوان ذوب‌آهن به شمار می‌رود دیداری که برای هر 2 تیم اهمیت بسیاری دارد و هر یک از تیم‌ها با کسب 3 امتیاز این دیدار می‌توانند خود را به 3 تیم نخست لیگ نزدیک‌تر کنند، پالایش گاز ایلام با 3 برد، 1 تساوی و 3 شکست و کسب 10 امتیاز در رده پنجم رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد.

تیم‌های شهرداری بم، شهرداری سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان رده‌های اول تا سوم جدول را در اختیار دارند.

برنامه‌های بازی لیگ‌برتر بانوان به شرح زیر است:

جمعه 17 آذر

پارس‌ جنوبی بوشهر _ خیبر خرم‌آباد

آذرخش تهران _ راه‌یاب ملل سنندج

همیاری آذربایجان غربی _ نماینده فارس

شهرداری بم _ شهرداری سیرجان

ذوب‌آهن اصفهان _ پالایش گاز ایلام

فولاد مبارکه سپاهان _ استقلال خوزستان

انتهای پیام /

R41346/P1494/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با حضور برترین ورزشکاران در بخش تکنیک (ممای) از باشگاه‌های برتر استان بوشهر به مدت یک روز برگزار شد.

این مسابقات در چهار رده سنی و اجرای هفت خط کونگ فو تو آ در بخش بانوان با حضور ۷۵ ورزشکار برتر از باشگاه استان بوشهر برگزار شد.

در پایان به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی استان بوشهر و مدال مسابقات اهدا شد و باشگاه مهر عالی‌شهر مقام اول مسابقات باشگاه آماتا مقام دوم و باشگاه آذرخش مقام سوم را کسب کردند.

نایب رئیس امور بانوان کونگ فو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر قهرمانان بخش ممای کونگ فو توآ استان بوشهر را از برترین‌های کشور اعلام کرد و گفت: از تمامی مربیان و ورزشکاران انتظار داریم سطح فنی خود را در سال جدید جهت کسب مقام‌های برتر حفظ کنند

طیبه عبدالهی از مسئول کمیته مسابقات مریم برگستوان و کادر اجرایی و داوران این دوره از مسابقات پریسا پیشه ور و نهال احمدزاده و خانم کریم زاده، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097348

دیگر خبرها

  • کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد