Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست رسانه ای جشن خانه موسیقی روز شنبه هجدهم آذر ماه با حضور مدیرعامل خانه موسیقی و تعدادی از اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد موسیقایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی در ابتدای این نشست خبری که در تالار اجتماعات خانه موسیقی برگزار شد درباره جزییات این رویداد توضیح داد: جشن خانه موسیقی روز سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه ساله مبنای تصمیم گیری ها بر این است که جشن خانه موسیقی مهر ماه همزمان با روز جهانی موسیقی و بزرگداشت فارابی برگزار شود، تاکید کرد: با توجه به مناسبت های خاص مذهبی که برای همه ما قابل احترام است این تاریخ با تغییراتی رو به رو می شود. البته ما علاقه مند بودیم این دوره از جشن را قبل از ماه های محرم و صفر برگزار کنیم اما درنهایت ناگزیر شدیم که جشن خانه موسیقی را در آذر ماه برگزار کنیم.

مدیرعامل خانه موسیقی ادامه داد: طبق روال سنوات گذشته در بخش های موسیقی ایرانی، موسیقی نواحی، موسیقی پاپ، موسیقی کلاسیک و استعدادهای جوان اجرای زنده داریم. در بخش آلبوم های برتر سال که به صورت یک سال در میان برگزار می شود، آلبوم هایی در دو حوزه موسیقی ایرانی و موسیقی کلاسیک بررسی، داوری و معرفی می شوند.

به گفته وی، آلبوم های منتشرشده از تیر ۹۴ تا تیر ۹۶ بررسی شدند که در این بخش ۱۷۹ آلبوم ایرانی و ۷۴ آلبوم موسیقی کلاسیک مورد ارزیابی قرار گرفتند.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند

اعتماد نوشت: اینستاگرام از همان آغاز راه‌اندازی‌اش در سال ۲۰۱۰ برای همه مردم در هرجای جهان شبکه اجتماعی جذابی بود، اما جذابیت ویژه‌اش را در ایران مدیون یک چیز بود: فیس‌بوک که یکی از بزرگ‌ترین فضا‌های اجتماع مجازی ایرانیان بود، فیلتر بود و مسدودنبودن اینستاگرام خیلی زود کاربران ایرانی را از فیس‌بوک بیرون کشید.

البته اینستاگرام هم سال‌ها بعد فیلتر شد، اما وقتی که دیگر قاعده بازی عوض شده بود. اینستاگرام آنقدر در زیست روزمره مردم ایران جا گرفته بود که با فیلترشدنش هم کسی جایی نرفت؛ ماندند و پس گرفتند.

گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است.

یافته‌های دیتاک نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ از ۶ میلیون اکانت پابلیک ایرانی در اینستاگرام ۴۵۰ میلیون پست منتشر شده و کاربران ایرانی در هر ثانیه بیش از ۲۵ هزار بار پست‌های اینستاگرام را می‌بینند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم