Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری استان زنجان بر گسترش خدمات الکترونیکی در قوه قضائیه تاکید کرد و گفت: میانگین ابلاغ الکترونیکی در استان رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جعفر گل‌محمدی، رئیس کل دادگستری استان زنجان شب گذشته(18 آذر) در جلسه شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد: لازمه رضایت مندی مردم از خدمات قوه قضایئه افزایش خدمات الکترونیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از افزایش میانگین ابلاغ الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: ابزار الکترونیکی تحول عظیمی را ایجاد کرده است.

 

این مقام مسوول به سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی در استان اشاره کرد و گفت: سامانه ثنا هم یکی دیگر از سامانه های قوه قضائیه است که بایستی فرهنگ سازی در جهت ثبت نام در این سامانه در استان انجام شود.

 

گل محمدی با تاکید بر گسترش استفاده از خدمات الکترونیکی قضایی ادامه داد: در ابلاغ های الکترونیکی اسرار مردم حفظ می شود و اثبات ابلاغ موضوعات از طریق این سامانه آسان تر است.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان به برخی از مزایایی این سامانه الکترونیکی اشاره کرد و گفت: در این روش فرد با مراجعه به سامانه از روند پرونده خود مطلع می شود و دیگر نیازی به ارسال ابلاغ ها به درب خانه افراد احساس نمی شود.

 

این مقام مسوول کاهش نارضایتی مردم را یکی دیگر از مزایایی این سامانه اعلام کرد و گفت: سال گذشته 40 میلیارد تومان از طریق این سامانه در دستگاه قضا صرفه جویی شده است.

 

وی به فعالیت 2 دفتر خدمات قضایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در شهرستان خدابنده هم این دفتر در حال راه اندازی است ولی ماهنشان فاقد دفتر خدمات قضایی می باشد.

 

به گفته گل محمدی، دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و تعاونی‌ها می توانند در سامانه ثنا ثبت نام کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: میاگین ابلاغ الکترونیک در زنجان در مهر ماه امسال 28 درصد و در پایان آبان ماه 33 درصد گزارش شده است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد

وزیر بهداشت در خصوص مصوبه دولت در ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی گفت: این مصوبه به همه بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه هر حادثه یا بیماری که در هفت سال اول زندگی رخ دهد، در سایر سال های عمر باقی می‌ماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، اظهار کرد: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آنها ایمن شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه به تمام بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است و با اشاره به کمبود دارو برای بیماران تالاسمی افزود: بنای ما این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد، کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش بنیان تامین می‌کنیم.

کد خبر 749679

دیگر خبرها

  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی