Web Analytics Made Easy - Statcounter

در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷، بودجه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ۳۲ هزار میلیارد تومان پیشنهاد شده که ۸۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، دولت در لایحه بودجه سال ۹۷ منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در مجموع  ۳۲.۵۶۰.۵۷۰.۱۰۰.۰۰۰ میلیارد تومان تعیین کرد.

از این میزان، بودجه صندوق بازنشستگی کشوری ۳۰۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۴۰.۰۰۰ میلیون ریال، بودجه کمک به اداره و نگهداری مجموعه‌های تفریحی، ورزشی و کارگران ۲۰.۵۰۰ میلیون ریال،‌ بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ۵.۱۹۶.۰۰۰ میلیون ریال، بودجه کمک وزارت کار به موسسه آموزش علمی کاربردی مهارت به میزان ۲۴۲.۳۰۰ میلیون ریال و بودجه مربوط به کمک وزارت کار به شکل‌گیری و توانمندسازی تعاونی‌ها به میزان ۵۰.۰۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

دولت در لایحه بودجه سال ۹۶ ، بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ۲۴.۰۴۶.۷۸۰.۱۰۰.۰۰۰ میلیارد تومان تعیین کرده بود که از این میزان بودجه صندوق بازنشستگی کشوری ۲۱۹.۷۷۴.۸۰۰ میلیون ریال، بودجه کمک به اداره و نگهداری مجموعه‌های تفریحی،ورزشی و کارگران ۲۶.۰۰۰ میلیون ریال، بودجه کمک به ارتقاء خدمات رفاه اجتماعی اقشار خاص به میزان ۱۱.۱۹۱.۰۰۰ میلیون ریال، بودجه مربوط به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ۴.۵۹۰.۰۰۰ میلیون ریال، بودجه کمک وزارت کار به موسسه آموزش علمی کاربردی مهارت به میزان ۲۴۱.۰۰۰ میلیون ریال، بودجه مربوط به کمک وزارت کار به شکل‌گیری و توانمندسازی تعاونی‌ها به میزان ۳۰.۰۰۰ میلیون ریال و بودجه وزارت کار برای بیمه‌های اجتماعی ۱۲.۶۳۰.۰۰۰ میلیون ریال اعلام شده بود.

مقایسه بین بودجه سال ۹۶ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مبلغ ۲۴۰.۴۶۷.۸۰۱ میلیون ریال با بودجه وزارت کار در سال ۹۷ به مبلغ ۳۲۵.۶۰۵.۷۰۱ میلیون ریال حاکی از آن است که بودجه امسال این وزارتخانه ۸۵۰۰۰ میلیون ریال افزایش داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب میان ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: با تلاش عوامل اداری و اجرایی منطقه و در نظر گرفتن ضوابط تشویقی در صدور مجوز خصوصاً املاک قولنامه‌ای، درآمد منطقه در سال گذشته تحقق ۱۲۵ درصدی داشته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب بین ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک پروژه‌های تعریف شده برای اجرا در سال جاری را ساماندهی کمربندی حد فاصل پل سنجان تا میدان بسیج شامل عملیات جدول گذاری و پیاده رو سازی به طول ۳/۵ کیلومتر، ساماندهی بلوار شهید کاظمی کرهرودی به طول ۲/۵ کیلومتر، دیوار ساحلی محله دروازه کرهرود، دیوار ساحلی خیابان طالقانی و سایر پروژه‌های محله محور عنوان کرد.

رضایی با اشاره به موفقیت حاصل شده در اسفند ۱۴۰۲ در خصوص آزادسازی زمین خواری در محله تخت سادات کرهرود، گفت: در سال ۱۴۰۳ تمام زمین‌های متعلق به شهر به مردم باز خواهد گشت.

کد خبر 747879

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم