Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:10:17 GMT

انتقاد شدید آرنولد شوارتزنگر از دونالد ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۶۷۶۰

انتقاد شدید آرنولد شوارتزنگر از دونالد ترامپ

تهران- ایرنا- 'آرنولد شوارتزنگر' فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا در جریان نشست روز گذشته (دوشنبه) پاریس، از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دلیل خروج این کشور از توافق آب و هوایی 2015 پاریس به شدت انتقاد کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، شبکه تلویزیونی فرانس 24 گزارش داد: دو سال پس از امضای توافق آب و هوایی 2015 توسط رهبران جهان، اکنون یک بار دیگر همگان برای تسریع روند این توافق به پاریس بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرانس24 افزود: این نشست این بار نه برای جنگیدن با تغییر آب و هوایی بلکه بیشتر برای جنگیدن با دونالد ترامپ بود. یکی از منتقدان به تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای خروج از این توافق آرنولد شوارتزنگر بود.
بنابراین گزارش، فرماندار سابق کالیفرنیا بین سال های 2003 تا 2011 در انتقاد از رئیس جمهموری آمریکا گفت: اهمیتی ندارد که دونالد ترامپ از توافق آب و هوایی پاریس حمایت نکرد و از آن خارج شد.
شوارتزنگر در ادامه انتقاد خود از ترامپ افزود: هیچ یک از نهادها در بخش خصوصی، بخش عمومی، نهادهای آکادمیک، دانشگاه ها، دانشمندان، مهندسان و هیچ کس این توافق را کنار نگذاشت و از آن خارج نشد.
فرماندار سابق کالیفرنیا در ادامه گفت: در سطح ملی این روند را بهبود و ادامه می دهیم، ما خواهیم جنگید و آینده ای برای فرزندان و نوادگان خود خواهیم ساخت زیرا این وظیفه ما است و احدی قادر نیست ما را متوقف کند.
بنابراین گزارش، شوارتزنگر تاکید کرد که حامیان تغییر آب و هوایی نباید با خروج ترامپ از توافق پاریس دلسرد شوند.
فرانس24 در ادامه گزارش داد: در نشست روز گذشته تغییر آب و هوایی به میزبانی پاریس، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دلیل خروج کشورش از این پیمان به این نشست دعوت نشده بود.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ در اول ژوئن 2017میلادی برابر با 11خرداد 1396 ، اعلام کرد که آمریکا از توافق آب و هوایی 2015 پاریس به دلیل آنکه اقتصاد این کشور را تحت الشعاع قرار داده و در وضعیت زیان دائمی قرار می دهد، خارج می شود.
اروپام **1302**
مترجم: بهروز وفاداری**ناشر: فریبا مدنی

برای دریافت تازه ترین خبرهای بین المللی از ایران و جهان با استفاده از لینک زیر وارد کانال تلگرام ما شوید.
https://t.me/joinchat/AAAAAEAtzWzGcxcKfBowN

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب فرانسه از یونان

دولت فرانسه از یونان درخواست کرد تا این کشور در زمان المپیک سامانه موشکی خود را به پاریس انتقال دهد.

به گزارش مشرق، در حالی که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس زمان باقیمانده، آتن با درخواست بی‌سابقه‌ای از سوی فرانسه مواجه شده است.

مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند. بر اساس گزارش‌های روزنامه یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به طور خاص درخواست انتقال سامانه موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

این مذاکرات نوامبر گذشته بین فرانسه و یونان آغاز شد اما از آن زمان تاکنون پیشرفت مذاکرات یا کند بوده یا وجود نداشته است. فرانسه استدلال می‌کند از آنجایی که قصد دارد سیستم‌های ضد هوایی به اوکراین ارائه کند، به کمک متحدان برای تضمین دفاع هوایی زیرساخت‌های حیاتی پاریس در طول بازی‌های المپیک نیاز دارد.

در حالی که آتن هنوز رسما به این درخواست پاسخ نداده اما اعلام شده هرگونه کمک اعطایی به قابلیت‌های دفاعی این کشور لطمه نمی‌زند و فقط برای بازی‌ها استفاده می‌شود. این درخواست اگرچه مستقیماً به اوکراین مرتبط نیست اما به عنوان یک درخواست غیرمستقیم از آتن برای کمک به تلاش گسترده اروپا برای تقویت کیف تلقی می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند