Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- تشکیل مستمر کارگروه تئاتر خیابانی با حضور کلیه نمایندگان فرهنگی هنری نهادها و ارگانها و تولید محتوا بر اساس آسیب های اجتماعی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه با حضور نمایندگان  فرهنگی ارگان های مختلف اولین جلسه هم اندیشی و هماهنگ سازی کمیته تئاتر خیابانی و انجمن نمایش استان فارس با این نهاد ها در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با حضور نمایندگان فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش ، سازمان  نظام پزشکی و فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس برگزار شد؛ پیرامون اهداف  تشکیل  این کارگروه بحث و تبادل  نظر شد.

حمید وامق رئیس انجمن نمایش استان فارس درباره لزوم  اجراهای هدفمند  تئاتر خیابانی  با رویکردهای مختلف آموزشی، تربیتی و پیشگیری از آسیب های  اجتماعی  به بیان نظرات خویش پرداخت و برای ساماندهی و اجرای  اهداف تئاتر خیابانی تشکیل کمیته مذکور را با سازوکارهای اصولی و در تعامل با همه ارگان ها و نهادهای استان بسیار لازم و ضروری  دانست و در راستای کیفی گرایی و ساماندهی این اجراها از همه نمایندگان فرهنگی درخواست هماهنگی بیشتر و توجه به مجوزهای رسمی گروه ها از اداره کل  فرهنگ و ارشاد کرد.

وی اصل توجه به رویکرد های آموزشی و پژوهشی درباره موضوعات اجتماعی را ضرروری دانست و افزود: اجرای این مهم را در سایه تعامل نهاد ها و برگزاری کارگروه های آموزشی مبتنی بر اصول علمی هر بخش دانست.

در ادامه سعید نظری مدیر کمیته تئاتر خیابانی استان فارس با تقدیر از حضورو حمایت ارگان های   شرکت کننده در جلسه ، کمیته تئاتر خیابانی استان، دست آوردها و ایده هایی  پیش روی کمیته مذکور را تشریح کرد و طرح های اجرایی و راهکارهای کمیته را برای حضار ارائه کرد.

در ادامه نمایندگان  حاضر در جلسه به بیان نقطه  نظرات خویش  پرداختند و ضمن حمایت از طرح مذکور راه کارهای مربوطه را بیان کردند.

در این نشست همچنین بر تشکیل کارگروه تئاتر خیابانی  با حضور کلیه نمایندگان فرهنگی هنری نهاد ها و ارگان ها و کمیته تئاتر خیابانی، اعلام نیاز موضوعی از سوی ارگان ها در راستای تولید محتوا و برگزاری کارگروه های علمی پیرامون آسیب های اجتماعی و سلامت با حضور کارشناسان برجسته هر نهاد و ساماندهی  گروه های تئاتر خیابانی و ارائه فراخوان تولید آثار تا پایان سال ۱۳۹۶ تاکید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این نشست، تمامی شرکت کنندگان ضمن مثبت اعلام کردن روند برنامه ها در آینده استمرار و نتیجه بخش بودن جلسات را خواستار شده و سعید نظری به عنوان مسئول پیگیری مشخص شد. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است

حسن ناهیدی عصر سه‌شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده و شورای اجتماعی خراسان شمالی که در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، بر ضرورت ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه‌ها اجرایی شود.

حسن ناهیدی تصریح کرد: هر چقدر ریشه‌یابی و شناخت آسیب‌ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: در این راستا برنامه‌محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب‌ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه باشد.

ناهیدی با تاکید بر نقش آفرینی بانوان خراسان شمالی در تمام عرصه‌ها و در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری و مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت‌های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 6093601

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی