Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اسکو گفت: توزیع عادلانه خدمات و حذف زوائد بصری و بازپیرایی معابر و فضاهای سبز و همچنین تسهیل عبور و مرور شهروندان و از سویی پاکسازی و تنظیف دوره‌ای همه محلات و معابر در طرح مذکور در سطح شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسکو، به نقل از روابط عمومی شهرداری اسکو، بابک شریفی اظهار کرد: توزیع عادلانه خدمات و حذف زوائد بصری و بازپیرایی معابر و فضاهای سبز و همچنین تسهیل عبور و مرور شهروندان و از سویی پاکسازی و تنظیف دوره‌ای همه محلات و معابر در طرح مذکور در سطح شهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تأکید بر بهره مندی حداکثر از توان موتوری و انسانی شهرداری در راستای ارائه خدمات بهینه و مناسب به شهروندان تأکید کرد: بی شک امروزه بزرگترین رمز موفقیت مدیریت شهری مشارکت شهروندان در برنامه ریزی، ایجاد و نگهداری تأسیسات و تجهیزات شهری است و شهروندان با فرهنگ اسکو یقیناً در ارائه خدمات با شهرداری همکاری لازم را معمول خواهند داشت.

شهردار اسکو با اشاره به اجرای طرح جمع آوری سد معبر در راستای رعایت حق الناس اظهارداشت: حذف زوائد بصری و موانع و نازیبایی‌های بصری در سطح شهر یکی از ارکان عبور و مرور بوده و مطمئناً شهروندان و اصناف نیز کمافی السابق در اجرای این طرح و حذف تابلوهای زائد و خطرساز با شهرداری همکاری لازم را معمول خواهند داشت.

شریفی با اشاره به شرح وظایف طرح مذکور واکیپ مختص این امر، بیان کرد: براساس برنامه ریزی بعمل آمده از سوی معاونت خدمات شهری، اکیپ طرح پیرایش شهری بصورت دوره‌ای با برنامه زمانبندی مناسب در نقاط مختلف شهر حضور داشته و با اجرای این طرح برخی از کاستی‌ها و نواقصات محلات و معابر از حیث امورات خدمات شهری مرتفع خواهد شد.

 شریفی در  ادامه از آمادگی و همکاری این نهاد جهت احیا و حفظ آثار تاریحی و گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت:شهرداری برای تحقق این مهم از همه توان و ظرفیت‌های سازمانی و مدیریتی خود استفاده خواهد کرد.

شهردار اسکو برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مجموعه فرهنگی تاریخی حمام بهادری را اقدام ارزشمند توصیف کرد که دستاوردهای هنری و میراث گذشتگان را به نمایش گذاشته  است .

شریفی با تاکید بر صیانت از داشته‌های فرهنگی و تاریخی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی مجموعه فرهنگی تاریخی حمام بهادری به عنوان فرصت مناسب برای معرفی آثار تاریخی و فرهنگی یاد کرد.

وی  در پایان گفت : صیانت و پاسداری از ارزش‌های فرهنگی ، هنری و آثار تاریخی وظیفه همگانی و بیانگر هویت فرهنگی و ماست.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در پی اعلام هشدار هواشناسی به حالت آماده‌باش درآمدند.

مهدی مهرور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز از هشدار نارنجی رنگ هواشناسی برای آسمان البرز خبر داد و اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران خاطرنشان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

مهرور تصریح کرد: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده‌باش مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، شرکت‌های خدماتی (آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه‌ای تاکید کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن، به همراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

کد خبر 750861

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • گام‌های لرزان برای ثبت جهانی محور ساسانی کرمانشاه
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان