Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرهای مختلف گیلان در خطبه‌های امروز نماز جمعه تأکید کردند جهان اسلام در برابر اقدامات خودسرانه آمریکا در فلسطین سکوت نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ۸دی، ائمه جمعه شهرهای مختلف گیلان در خطبه‌های امروز نماز جمعه تأکید کردند جهان اسلام در برابر اقدامات خودسرانه آمریکا در فلسطین سکوت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن خطبه‌های نماز جمعه شهرهای استان به شرح زیر است:

امام جمعه موقت رشت:

سپاه، بسیج و شورای نگهبان عامل مانایی نظام جمهوری اسلامی هستند

امام جمعه موقت رشت گفت: نقش تاثیرگذار بسیج، سپاه، شورای نگهبان بی‌بدیل بوده و موجب تقویت و مانایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا شفیعی‌زاده در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نهادهای تأثیرگذار زیادی در خود جای داده است اظهار داشت: نقش تأثیرگذار بسیج، سپاه، شورای نگهبان بی‌بدیل بوده و موجب تقویت و مانایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با بیان اینکه قانون نماز جمعه نیز یک قانون تاثیرگذار و مهم در جمهوری اسلامی ایران است افزود: دشمن روی این مسئله متمرکز شده و در صدد است تا جایگاه کلیدی نماز جمعه را آسیب زند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه نماز جمعه به ایجاد بصیرت نمازگزاران و مردم نقش مهمی داشته است گفت: نماز جمعه موجب تقویت مبانی دینی و آموزه‌های انسان‌ساز شده و بعد معنوی فردی نمازگزاران را افزایش می‌دهد.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه دشمن خواهان حضور کمرنگ مردم در نماز جمعه است به کار ویژه‌های نماز جمعه اشاره کرد و افزود: خنثی کردن توطئه دشمن در مسائل جنگ نرم، نفوذ و توطئه‌های مختلف دشمنان از تریبون نماز جمعه صورت گرفته است.

امام جمعه انزلی:

تنظیم بودجه ۹۷ بر مبنای جامعه سرمایه‌داری صورت گرفته است

امام جمعه انزلی گفت: نوع تنظیم بودجه ۹۷ بر مبنا لیبرالیسم و جامعه‌ی سرمایه‌داری است.

امام جمعه بندرانزلی در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان با اشاره به بودجه امسال خاطرنشان کرد: این بودجه مسائل فراوانی دارد، این بودجه بر اساس اسلام و اصل اقتصاد مقاومتی نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه افزایش چشمگیر هزینه‌های جاری دولت و کاهش هزینه‌های عمرانی بیانگر یک خسارات برای کشور است افزود: حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر، افزایش قیمت حامل‌های انرژی، عدم توجه و حمایت کافی به شرکت‌های دانش بیان و تولیدات داخلی و افزایش خام فروشی‌ها و صادرات غیرنفتی همه مصداق این خسارت است.

وی به افزایش مالیات‌ها در بودجه ۹۷ نیز اشاره و اظهار کرد: دولت نمی‌خواهد کسری خود در برجام را با جیب مردم جبران کند لذا اگر تولیدی نیز در سالیان اخیر انجام شده است با این برنامه‌ریزی نابود خواهد شد.

خطیب جمعه بندرانزلی همچنین خطاب به دولت‌مردان و مسئولان گفت: همه‌چیز را گران کردید و وام ازدواج هیچ تکانی نخورد، عوض این کارها بروید حق مردم را استیفا کرده و پول‌های بلوکه‌شده را پس بگیرید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌الدین افزود: گفتید می‌رویم حق مردم را از حلقوم آمریکا بیرون می‌کشید، این حق نه‌تنها بیرون نیامد بلکه پایین‌تر هم رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فشار به اقشار ضعیف جامعه نه صحیح و نه انسانی است، گردن‌کلفت‌ها که به شما مالیات نمی‌دهند، اگر می‌دانند ۸ هزار میلیارد و ۳ هزار میلیارد درنمی‌آمد.

امام جمعه موقت کلاچای:

وحدت امت اسلامی توطئه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت

امام جمعه موقت کلاچای با اشاره به اقدام دولت آمریکا در شناسایی، انتقال و به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر فلسطین گفت: این اقدام، نابخردانه و در راستای هویت بخشی بیشتر رژیم صهیونیستی بود که انتقادات و اعتراض‌های بین‌المللی را برانگیخته است.

به گزارش ۸دی به نقل از امید رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسف برزگر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت:  مطمئناً واکنش‌های مختلف ملت‌های اسلامی نقشه شوم صهیونیستی -آمریکایی را نقش بر آب خواهد ساخت اما تحقق این امر مستلزم آن است که امت اسلامی بر وحدت و انسجام خود بیفزایند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی به گیلان و بازدید از طرح‌های کشاورزی در شهرستان رودسر و نوید ایشان در زمینه عدم واردات مرکبات به کشور با توجه به افزایش تولید مرکبات در سال جاری ابراز امیدواری کرد این حمایت‌ها استمرار یابد.

امام جمعه موقت کلاچای همچنین بر ضرورت استقلال برخی اداره‌ها در این شهر تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اظهار نظرها در فضای مجازی که ممکن است نگرانی‌ها و تشویش خاطر برخی از مردم را به دنبال داشته باشد تصریح کرد: در خصوص اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای آن‌ها وظایفی بر دوش دارند که باید به آن عمل کنند.

وی ادامه داد: در شورای شهر کلاچای شخصیت‌های بزرگی حضور دارند و معتقدم هر کس به وظیفه خود برابر قانون عمل کند با مشکل مواجه نخواهد شد.

وی شهردار کلاچای را شخصیتی دوست داشتنی، انقلابی و بسیجی معرفی و گفت: گاهی اوقات سرو صحبت‌های ما بین شورا و شهرداری می‌شود که چنین وضعیتی در مجلس شورای اسلامی رخ می‌دهد و کاملاً طبیعی است اما بزرگنمایی مشکلات که طبعاً دشمن را شاد می‌سازد صحیح نیست لذا آنچه مهم و برجسته به نظر می‌رسد این است که در راستای منافع و مصالح مردم گام برداریم.

….

امام جمعه منجیل:

جهان اسلام به آمریکا پاسخ دندان‌شکن خواهد داد

امام جمعه منجیل، گفت: امروز آزادگان جهان اسلام به پا خواسته‌اند تا پاسخی دندان‌شکن به آمریکا بدهند.

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اعلا خضری در خطبه‌های عبادی و سیاسی جمعه منجیل که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مسجد طاهریه برگزار شد، اظهار کرد: دشمن به دنبال آن است بین حوزه و دانشگاه تفرقه ایجاد کند.

وی ضمن گرامیداشت شهید مفتح، ادامه داد: حوزه و دانشگاه محل نخبگان، علما و هادیان راه امت است؛ لذا مبارزه با استکبار با وحدت باید مورد توجه قرار گیرد.

خطیب جمعه منجیل، گفت: آمریکا به‌عنوان قلدر در حالدافراطی گری و خون‌آشامی در منطقه است.

حجت‌الاسلام خضری، ادامه داد: این همه اسلحه آمریکا و انگلیس و متحدانش به آل سعود می‌دهد تا مظلومین عالم را بکشند همه سکوت می‌کنند اما تا ایران از مظلومین دفاع می‌کند همه به زبان می‌آیند.

وی تحمیل جنگ هشت‌ساله، حمایت مستقیم در کودتای ۲۸ مرداد، تشکیل داعش را از توطئه‌های آمریکا دانست و افزود: تشکیل نیروهای بسیج مردمی در عراق و سوریه، یمن و حزب‌الله آمریکا را رسوا کرده‌اند.

امام جمعه منجیل گفت: امروز آزادگان به پا خواسته‌اند تا پاسخی دندان‌شکن به آمریکا بدهند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • مطهری امام
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند